Το νέο Audi RS Q6 e-tron εντοπίστηκε για πρώτη φορά

Η σπορ έκδοση του επερχόμενου Q6 e-tron θα διαθέτει περισσότερη ισχύ και νέα εμφάνιση.

Το νέο Audi RS Q6 e-tron εντοπίστηκε για πρώτη φορά

Η σπορ έκδοση του επερχόμενου Q6 e-tron θα διαθέτει περισσότερη ισχύ και νέα εμφάνιση.

Η Audi εξελίσσει μια έκδοση του νέου Q6 e-tron, που εστιάζει στις επιδόσεις και την πετύχαμε σε δοκιμές στο δρόμο. Θα μπορούσε να υιοθετήσει το περίφημο σήμα RS της Audi και να γίνει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της γερμανικής μάρκας που θα το κάνει, και μόλις το δεύτερο RS αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της μάρκας, μετά το RS e-tron GT.

Μέχρι στιγμής έχουμε δει την Audi να δίνει μόνο στα πιο σπορ SUV μοντέλα e-tron το σήμα «S». Ωστόσο, το Q6 θα εδράζεται στη νέα αρχιτεκτονική PPE, η οποία θα είναι κοινή με την επόμενη γενιά της Porsche Macan. Με βελτιωμένη φόρτιση, εμβέλεια και μεγέθη μπαταρίας, η PPE θα πρέπει να εγγυάται μοντέλο RS Q6 e-tron υψηλών επιδόσεων.

Από αυτές τις τελευταίες κατασκοπευτικές εικόνες, βλέπουμε ότι το RS Q6 e-tron θα προσφέρει μερικά νέα σχεδιαστικά στοιχεία σε σχέση με το κανονικό μοντέλο. Έχουμε δει το Q6 e-tron να δοκιμάζεται τόσο σε μορφή coupe όσο και σε SUV, αν και η έκδοση RS έχει εντοπιστεί μέχρι στιγμής μόνο στην SUV διαμόρφωση. Δεδομένης της δημοτικότητας των coupe-SUV της Audi, θα πρέπει να δούμε το RS Q6 e-tron διαθέσιμο και με γραμμή οροφής που κατεβαίνει στο πίσω μέρος.

Το εμπρός μέρος του RS χρησιμοποιεί τον ίδιο σχεδιασμό διαιρούμενων προβολέων του Q6 και του επερχόμενου A6 e-tron, αν και κάτω από αυτούς βλέπουμε νέες κάθετες εισαγωγές αέρα. Οι ζάντες αλουμινίου δεν διαφέρουν από αυτές που είδαμε στα αυτοκίνητα δοκιμών Q6, αλλά οι δαγκάνες των φρένων έχουν βαφτεί κόκκινες, κάτι που θα μπορούσε να υποδηλώνει ότι το RS θα αποκτήσει ισχυρότερο σύστημα πέδησης. Κρίνοντας από το RS e-tron GT, οι συνολικές σχεδιαστικές βελτιώσεις θα περιοριστούν στο ελάχιστο.

Η αρχιτεκτονική PPE είναι μια εξέλιξη της πλατφόρμας J1 που χρησιμοποιεί το e-tron GT. Αυτό σημαίνει ότι θα μπορούσε να δανειστεί το σύστημα κίνησης 800 volt και 645 ίππων αυτού του μοντέλου, καθώς και υπερταχεία φόρτιση έως 350 kW.

Το μοντέλο RS θα πρέπει να κατασκευαστεί στην ίδια γραμμή παραγωγής με το στάνταρ Q6 e-tron στο εργοστάσιο της Audi στο Ingolstadt. Μπορούμε να περιμένουμε να δούμε το σπορ SUV να λανσάρεται κάποια στιγμή το 2024.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!