Mercedes Vision Avtr: Ένα… κινηματογραφικό πρωτότυπο

H Mercedes δημιούργησε ένα πρωτότυπο με την ονομασία Vision-Avtr, ως μέρος της προώθησης της κινηματογραφικής ταινίας Avatar: The Way of Water.

Mercedes Vision Avtr: Ένα… κινηματογραφικό πρωτότυπο

H Mercedes δημιούργησε ένα πρωτότυπο με την ονομασία Vision-Avtr, ως μέρος της προώθησης της κινηματογραφικής ταινίας Avatar: The Way of Water.

Η Mercedes συμμετέχει στην παγκόσμια καμπάνια κοινής προώθησης της πολυαναμενόμενης ταινίας Avatar: The Way of Water της 20th Century Studios την οποία σκηνοθέτησε ο James Cameron και θα προβληθεί στις κινηματογραφικές αίθουσες στις 16 Δεκεμβρίου. Βασισμένη στην ιδέα της καμπάνιας «Η Γη είναι η Πανδώρα μας», το μήνυμα εστιάζει στην ευθύνη του καθενός απέναντι στον πλανήτη μας.

Η Mercedes-Benz Vision Avtr είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ της Avatar, μιας από τις πιο καινοτόμες κινηματογραφικές μάρκες στη βιομηχανία του θεάματος, και της Mercedes-Benz. Η ονομασία του πρωτοποριακού πρωτότυπου σημαίνει προηγμένη μεταμόρφωση οχήματος (Advanced Vehicle Transformation). Η βιομετρική σύνδεση στο αυτόνομο πρωτότυπο όχημα επιτρέπει μια εντελώς νέα αλληλεπίδραση μεταξύ ανθρώπου, μηχανής και φύσης.

Οι γραμμές «ενός τόξου» και η οργανική σχεδιαστική γλώσσα του συνδυάζουν το εξωτερικό και το εσωτερικό σε ένα συναισθηματικό σύνολο. Βιώσιμα υλικά όπως το vegan δέρμα Dinamica από ανακυκλωμένα υλικά, το ταχύτατα αναπτυσσόμενο Karuun και η τεχνολογία της μπαταρίας δημιουργούν ένα βιώσιμο κλειστό κύκλωμα.

Τριάντα τρία βιονικά πτερύγια στο πίσω μέρος του οχήματος μπορούν να επικοινωνούν με τον έξω κόσμο καθώς και με τον οδηγό αλλά και μέσω αυτού, χρησιμοποιώντας φυσικά ρέουσες κινήσεις με διακριτικές χειρονομίες. Αντί για ένα συμβατικό τιμόνι, το Vision Avtr διαθέτει ένα πολυλειτουργικό στοιχείο ελέγχου στην κεντρική κονσόλα.

Όταν οι επιβάτες τοποθετούν το χέρι τους στο χειριστήριο, το εσωτερικό ζωντανεύει και το όχημα τους αναγνωρίζει από τον καρδιακό τους ρυθμό. Όταν ο χρήστης σηκώνει απλώς το χέρι του, το έξυπνο σύστημα προβάλλει μια επιλογή μενού στην παλάμη, επιτρέποντας στον χρήστη να επιλέξει διαισθητικά μεταξύ διαφορετικών λειτουργιών.

«Το Avatar είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα κινηματογραφικά franchise στον κόσμο με ένα μήνυμα που είναι επίσης κεντρικό για το ήθος της Mercedes και τους στόχους που έχουν τεθεί στη στρατηγική μας ‘Ambition 2039’. Μοιραζόμαστε την πεποίθηση ότι χρειαζόμαστε μια προσέγγιση με περισσότερο σεβασμό προς τη φύση και ότι πρέπει να διαφυλάξουμε τους πόρους της», δήλωσε ο Ola Kallenius, Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes-Benz Group AG.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!