Η πρώτη ηλεκτροκίνητη Bugatti δεν αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της πριν εκπνεύσει η δεκαετία, όπως άφησε να εννοηθεί σε δηλώσεις του ο επικεφαλής της φίρμας, Achim Anscheidt, σημειώνοντας ότι η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία, «αναζητά προς το παρόν το επόμενο βήμα για ένα υβριδικό μοντέλο και οτιδήποτε άλλο βρίσκεται πολύ μακριά προς το παρόν».
Το ίδιο ακριβώς επιβεβαιώνει ο Frank Heyl, επικεφαλής σχεδιασμού της γαλλικής φίρμας ο οποίος δήλωσε ότι η ομάδα του είναι επικεντρωμένη για «αυτήν τη δεκαετία» στην εξέλιξη ενός υβριδικού μοντέλου. Σε ό,τι αφορά την ταυτότητά του υβριδικού μοντέλου θα πρόκειται για τον αντικαταστάτη της Chiron o οποίος αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του το 2027 με τίμημα που θα ξεπερνά τα πέντε εκατομμύρια ευρώ.
Ανεξαρτήτως προϊοντικών σχεδίων, υπενθυμίζεται ότι η αλσατική φίρμα ανήκει πλέον στην Rimac, αποτελώντας ενιαία εταιρική οντότητα με την κροατική αυτοκινητοβιομηχανία. Αυτό σημαίνει ότι η εμπλοκή του ομίλου VW έχει μειωθεί καθώς η Bugatti δεν αποτελεί πλέον μέρος του portfolio του. Σε κάθε περίπτωση, ο γερμανικός όμιλος διατηρεί μια επιρροή στη γαλλική φίρμα μέσω της Porsche η οποία κατέχει 45% μερίδιο στην νεοσύστατη εταιρική οντότητα Bugatti Rimac.
H διαφοροποίηση στην εταιρική ταυτότητα της Bugatti, αναμενόμενα έχει επηρεάσει την προϊοντική της στρατηγική με δεδομένη και την ηλεκτροκίνητη μετάβαση. Σε κάθε περίπτωση η Rimac διαθέτει ήδη στην γκάμα της ένα ηλεκτρικό hypercar με την μορφή του Nevera το οποίο προσφέρει συνδυαστική ισχύ 1.915 ίππων και κατασκευάζεται από τον περασμένο Ιούλιο με «πρώτο» πελάτη, το Nico Rosberg.