Peugeot 3008 και 5008 με νέα υβριδικά σύνολα

Η γκάμα των SUV της Peugeot αναβαθμίζεται με την προσθήκη, ενός νέου υβριδικού συστήματος, που κάνει πρεμιέρα σε μοντέλα της Stellantis και υπόσχεται καλύτερη οικονομία και επιδόσεις.

Peugeot 3008 και 5008 με νέα υβριδικά σύνολα

Η γκάμα των SUV της Peugeot αναβαθμίζεται με την προσθήκη, ενός νέου υβριδικού συστήματος, που κάνει πρεμιέρα σε μοντέλα της Stellantis και υπόσχεται καλύτερη οικονομία και επιδόσεις.

Η Peugeot σχεδιάζει να γίνει ένας κατασκευαστής με αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη, μέχρι το 2030. Το μεγάλο βήμα θα το κάνει την επόμενη χρονιά, αφού κάθε μοντέλο της θα αποκτήσει μια εξηλεκτρισμένη έκδοση. Τα Peugeot 3008 και Peugeot 5008 θα αποκτήσουν ένα νέο ήπια υβριδικό σύστημα, το πρώτο που βλέπουμε στη γκάμα του 5008.

Το υβριδικό σύστημα αποτελείται από έναν κινητήρα βενζίνης PureTech 136 ίππων, που συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ενώ μια μπαταρία 48V που είναι διαθέσιμη φορτίζει κατά την οδήγηση. Σύμφωνα με την Peugeot έχει επιτευχθεί καλύτερη απόδοση της ροπής στις πιο χαμηλές στροφές, αλλά και βελτίωση κατά 15% της κατανάλωσης καυσίμου. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα οδήγησης για μικρές αποστάσεις σε χαμηλές ταχύτητες, με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί οι τιμές και αν αυτές θα επηρεαστούν από το νέο σύστημα, αλλά σίγουρα θα πρέπει να περιμένουμε, οι ήπια υβριδικές εκδόσεις να τοποθετηθούν τιμολογιακά κάτω από τις Plug-in Hybrid.

Στο μεγαλύτερο 5008 δεν υπάρχει η επιλογή Plug-in υβριδικής έκδοσης, επομένως οι ήπια υβριδικές εκδόσεις αναμένεται να είναι οι πιο ακριβές στη γκάμα του μοντέλου. Σύμφωνα με την Peugeot οι νέες εκδόσεις των 3008 και 5008 θα είναι διαθέσιμες από τις αρχές του 2023.

Τα νέα υβριδικά σύνολα ακολουθούν και κάποιες ανανεωμένες εξοπλιστικές εκδόσεις για τα 3008 και 5008. Διαθέσιμες για παραγγελία θα είναι η βασική Active Premium, η οποία μετονομάζεται τώρα σε Active Premium+. Αμφότερες διαθέτουν το πακέτο «Aluminium Pack» που περιλαμβάνει μαρσπιέ και πεντάλ αλουμινίου, ζάντες 18 ιντσών «Detroit» και ράγες οροφής αλουμινίου. Το πίσω κρύσταλλο, μαζί με αυτά των πίσω θυρών είναι φιμέ.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!