ΒMW XM Label Red: Νέος κώδικας ισχύος

H βαυαρική φίρμα ανακοίνωσε μια ακόμα ισχυρότερη και πιο ακραία, σε όλες τις εκφάνσεις της, έκδοση του XM η οποία ήδη έχει αρχίσει να κάνει το γύρο διαδικτύου, επιβεβαιώνοντας όλα όσα μπορεί να υποθέσει κανείς από την πρωτότυπη, για τα δεδομένα της BMW, ονομασίας της

ΒMW XM Label Red: Νέος κώδικας ισχύος

H βαυαρική φίρμα ανακοίνωσε μια ακόμα ισχυρότερη και πιο ακραία, σε όλες τις εκφάνσεις της, έκδοση του XM η οποία ήδη έχει αρχίσει να κάνει το γύρο διαδικτύου, επιβεβαιώνοντας όλα όσα μπορεί να υποθέσει κανείς από την πρωτότυπη, για τα δεδομένα της BMW, ονομασίας της

Μπορεί το μελάνι να μην έχει ακόμα στεγνώσει στα δελτία Τύπου που σύστηναν το νέο υπερόπλο του τμήματος Μ, η BMW ήδη ανακοίνωσε μια ακόμα ισχυρότερη και πιο ακραία έκδοση την οποία η BMW Αυστρίας έσπευσε να «κάνει εικόνα» δημοσιοποιώντας μια αποτύπωση της έκδοσης Label Red, όπως θα ονομάζεται, δίνοντας μια πρώτη γεύση από την ακόμα πιο πληθωρική προσωπικότητά της.

Το στοιχείο που ξεχωρίζει σίγουρα είναι ακόμα πιο απειλητική μαύρη βαφή που διανθίζεται με κόκκινες λεπτομέρειες που απογειώνουν την αίσθηση, συνδυασμός στον οποίο προφανώς και η έκδοση χρωστάει την ονομασία της. Την εικόνα συμπληρώνει ένα αντίστοιχου ύφους και χρωματισμών σετ τροχών με αιχμηρότερα μοτίβα.

Σύμφωνα με τις συστάσεις που έχουν δοθεί, το ΧΜ Red Label θα λανσαριστεί το φθινόπωρο του 2023 ενώ όπως θα παρατηρήσουν ακόμα και οι λιγότερο εξοικειωμένοι με την γκάμα της BMW, είναι η πρώτη φορά που η βαυαρική φίρμα χρησιμοποιεί μια ανάλογη ονομασία σε μοντέλο της.

Αυτό που μένει βέβαια να διευκρινιστεί είναι κατά πόσο θα πρόκειται για μια έκδοση «ευρείας» παραγωγής ή για μια ειδική έκδοση η οποία θα κατασκευαστεί σε περιορισμένα και κατά πάσα πιθανότητα αριθμημένα αντίτυπα. Σίγουρο θα πρέπει να θεωρείται πάντως με δεδομένο το είδος όπου ανήκει το XM είναι ότι θα πρόκειται για νόμιμη για το δρόμο έκδοση και όχι για κάποια αγωνιστικών προδιαγραφών έκδοση.

Αυτό που επίσης έχει ανακοινωθεί από την BMW είναι η ισχύ της η οποία θα φτάνει τους 748 ίππους και τα 1.000 Nm ροπής χάρη στην αναβαθμισμένη εκδοχή του V8 κινητήρα όσο και του plug-in υβριδικού συμπλέγματος. Η θηριώδης ισχύς θα μεταδίδεται -αναμενόμενα- και στους τέσσερις τροχούς με την συνδρομή του αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων.

Εξίσου αναμενόμενα η Label Red δεν προδιαγράφεται εξίσου αποδοτική με την ήδη γνωστή πρόσφατη ΧΜ η οποία εμφανίζει κατανάλωση καυσίμου 1,5 λίτρου/100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από 33 γρ./χλμ., κερδίζοντας παρ΄όλα αυτά σε επιδόσεις.

Επίσης δεν θα μπορούσε να αποτελέσει έκπληξη το γεγονός να διαθέτει βελτιώσεις στο πλαίσιο οι οποίες θα εγγυώνται την καλύτερη διαχείριση της ισχύος και την «ομαλότερη» μεταφορά της στην άσφαλτο.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!