Αντίστροφη μέτρηση… 63 ωρών για την Mercedes-AMG C 63

H γερμανική φίρμα δίνει μια γεύση από την ισχυρότερη έκφραση της C-Class δημοσιοποιώντας ένα teaser 63 ώρες πριν την επίσημη πρεμιέρα της η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 21 Σεπτεμβρίου

Αντίστροφη μέτρηση… 63 ωρών για την Mercedes-AMG C 63

H γερμανική φίρμα δίνει μια γεύση από την ισχυρότερη έκφραση της C-Class δημοσιοποιώντας ένα teaser 63 ώρες πριν την επίσημη πρεμιέρα της η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 21 Σεπτεμβρίου

Η Mercedes-AMG έχει ήδη δώσει μια σαφή εικόνα για την νέα ενσάρκωση της πανίσχυρης C 63, παρουσιάζοντας ένα προ-παραγωγής πρωτότυπο στο φεστιβάλ του Goodwood το καλοκαίρι που μας πέρασε. Πλέον, ωστόσο, διανύουμε τα τελευταία 24ωρα πριν την πλήρη αποκάλυψη του sport sedan που πραγματοποιεί μια από τις τελευταίες teaser εμφανίσεις του.

Σε ο,τι αφορά τα στοιχεία που έχουν γίνει μέχρι στιγμής γνωστά, η νέα εκδοχή του πανίσχυρου μοντέλου θα εγκαταλείψει την κίνηση στους πίσω τροχούς, ούσα διαθέσιμη αποκλειστικά ως τετρακίνητη με την συνδρομή του συστήματος 4MATIC, προσαρμοσμένου στα μέτρα της AMG και με την προτεραιότητα να δίνεται στον πίσω άξονα σε ό,τι αφορά την κατανομή της ισχύος.

Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο, ίσως το σημαντικότερο που θα διαφοροποιήσει την νέα C 63 σε σχέση με την προηγούμενη γενιά της θα είναι η απουσία V8 κινητήρα, όπως έχει αφήσει να εννοηθεί ο βελτιωτικός οίκος των Γερμανών.

Αντ΄αυτού την C 63 θα εφοδιάζει ο δίλιτρος turbo κινητήρας M139 που συναντάμε στην Α 45 AMG ο οποίος ωστόσο στην περίπτωση του sport sedan θα τοποθετείται στο διαμήκη άξονα και θα συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ τοποθετημένο στον πίσω άξονα προσφέροντας σημαντικά περισσότερη ισχύ από τους 421 ίππους της AMG A 45 S.

Για την ακρίβεια οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για συνδυαστική απόδοση που θα φτάνει τους 670 ίππους. Το plug-in υβριδικό σύνολο θα συμπληρώσει η παρουσία μιας μικρής μπαταρίας 6,1 kWh που θα συμβάλλει στην ενίσχυση της αποδοτικότητας.

Δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται και η αξιοποίηση του ίδιου συνόλου κάτω από τις επιφάνειες της πρακτικότερης station wagon της C 63 η οποία μένει να αποδειχθεί αν θα παρουσιαστεί εξίσου στις 21 Σεπτεμβρίου ή η Mercedes θα επιλέξει να την «εμφανίσει» σε δεύτερο χρόνο.

Αυτό που σίγουρα δεν θα υπάρξει είναι αντίστοιχες εκδόσεις σε coupe/cabrio διαμορφώσεις καθώς την συγκεκριμένη κατηγορία θα αναλάβει να καλύψει η νέα CLE, ένα νέο μοντέλο που θα έχει σχεδιαστεί εξαρχής με το σκεπτικό των συγκεκριμένων κατηγοριών και θα υποκαταστήσει τις αντίστοιχες εκδόσεις αμαξωμάτων τόσο της C όσο και της E-Class, υιοθετώντας “by default” πιο σπορ χαρακτηριστικά.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!