Ραντεβού στο Παρίσι για τα Peugeot 408 & e-408

Το γοητευτικό γαλλικό μοντέλο θα βρεθεί στην γαλλική έκθεση αποκαλύπτοντας και τα υπόλοιπα στοιχεία της πληθωρικής προσωπικότητάς του η οποία, όπως είναι γνωστό θα έχει και αμιγώς ηλεκτροκίνητες προεκτάσεις

Ραντεβού στο Παρίσι για τα Peugeot 408 & e-408

Το γοητευτικό γαλλικό μοντέλο θα βρεθεί στην γαλλική έκθεση αποκαλύπτοντας και τα υπόλοιπα στοιχεία της πληθωρικής προσωπικότητάς του η οποία, όπως είναι γνωστό θα έχει και αμιγώς ηλεκτροκίνητες προεκτάσεις

Το Peugeot 408 έχει ήδη πραγματοποιήσει την ψηφιακή του πρεμιέρα, ωστόσο με δεδομένη τη γαλλική ταυτότητα του μοντέλου δεν θα μπορούσε να λείψει από το 89ο διεθνές σαλόνι της γαλλικής πρωτεύουσας το οποίο ανοίγει αυλαία στις 17 Οκτωβρίου.

Εκεί θα δώσει το παρών σε όλες τις εκδοχές του, την απλή βενζινοκίνητη, τις plug-in υβριδικές αλλά και την αμιγώς ηλεκτροκίνητη η οποία εξακολουθεί να διατηρεί ορισμένα από τα χαρακτηριστικά της «κρυφά».

Ως υπενθύμιση, αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από όσα μπορεί να διαπιστώσει κανείς κοιτάζοντας τις επιφάνειες του fastback, αλλά και την έμφαση που έδωσε η Peugeot στον σχεδιασμό του, το 408 έχει μήκος 4,69 μέτρα, μεταξόνιο 2,79 μέτρα και ύψος 1,48 μέτρα φιλοδοξώντας να ισορροπήσει ιδανικά ανάμεσα σε χρηστικότητα και γοητεία.

Προσπερνώντας την αυταπόδεικτη όσο και υποκειμενική δεύτερη και σε ό,τι αφορά την πρώτη, στοχειοθετείται από το μέγεθος του πορτ μπαγκάζ το οποίο ξεκινά από τα 536 λίτρα στην έκδοση με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ή 471 λίτρα στις plug-in υβριδικές εκδόσεις και φτάνει έως τα 1.611 λίτρα. Ταυτόχρονα o χώρος για κάτω άκρα των πίσω επιβατών είναι μεγαλύτερος από κάθε άλλο μοντέλο Peugeοt συμβάλλοντας σε μια κυριολεκτικά πρωτόγνωρη άνεση.

 

Αφετηρία για το 408 αποτελεί η αρχιτεκτονική EMP2 η οποία φιλοξενεί και το 308 με το οποίο μοιράζεται πολλά από τα μηχανικά και μη μέρη του. Αυτό σημαίνει ότι θα είναι διαθέσιμο και μια ανάλογη γκάμα επιλογών. Αναλυτικότερα την μοναδική για το 408 συμβατική έκδοση θα εφοδιάζει ο 1.200άρης τρικύλινδρος turbo των 130 ίππων αν και όπως έχει ήδη ανακοινώσει η γαλλική φίρμα η συγκεκριμένη έκδοση θα αντικατασταθεί πολύ σύντομα από ήπια υβριδική.

Τον πυρήνα της γκάμας θα αποτελούν δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις οι οποίες θα συνδυάζουν τον turbo, τετρακύλινδρο κινητήρα του 1,6 λίτρου με ηλεκτρικό μοτέρ προσφέροντας ισχύ είτε 180 είτε 225 ίππων. Τα plug-in σύνολα συμπληρώνει μια μπαταρία 12,4 kWh η φόρτιση της οποίας θα απαιτεί περίπου 55 λεπτά ενώ στην περίπτωση των αντίστοιχης τεχνολογίας 3008 PHEV, 508 και 308 η μπαταρία προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 60 χλμ. κάτι που αναμένεται να ισχύσει και για το 408.

Σε ό,τι αφορά την ηλεκτροκίνητη έκδοση, αν και η Peugeot δεν έχει ανακοινώσει ακόμα τις προδιαγραφές της με δεδομένη την πρόσφατη παρουσίαση στοιχείων για το E-308 δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι το Ε-408 θα υιοθετήσει ανάλογα χαρακτηριστικά.

Επίκεντρο της νέας ηλεκτρικής έκδοσης θα αποτελέσει μια νέας χημικής σύστασης μπαταρία 54 kWh η οποία στην περίπτωση του E-308 υπόσχεται αυτονομία που θα αγγίζει τα 400 χλμ. κάτι που αναμένεται να ισχύσει και για το Ε-408. Στην περίπτωση του ηλεκτροκίνητου hatchback η μπαταρία αναλαμβάνει να τροφοδοτεί ένα μοτέρ 156 ίππων αν και μένει να αποδειχθεί κατά πόσο το E-408 θα στοχεύσει ψηλότερα σε όρους ισχύος προσθέτοντας στην εξίσωση ακόμα και δεύτερο μοτέρ.

Από το Peugeot 308 προέρχεται και ο σχεδιασμός του εσωτερικού ο οποίος συνοψίζεται στην παρουσία μιας οθόνης 10,1 ιντσών για το infotainment σε συνδυασμό με τα χειριστήρια αφής i-Toggles χαμηλότερα και ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων με δυνατότητα τρισδιάστατης απεικόνισης.

Τις εξοπλιστικές του προδιαγραφές συμπληρώνουν ένα ηχοσύστημα Focal με 10 ηχεία, φώτα matrix LED, σύστημα επαγωγικής φόρτισης κινητών και φυσικά η δυνατότητα over-the air updates. Να σημειωθεί ότι στον προαιρετικό εξοπλισμό θα συγκαταλέγονται ηλεκτρικά ανοιγόμενη θύρα αποσκευών, θερμαινόμενα καθίσματα αλλά και γυάλινες επιφάνειες μεγαλύτερου πάχους προς όφελος μιας ακόμα πιο άνετης εμπειρίας.

To παρών θα δώσει και το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης της Peugeot Drive 2.0 το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ενεργό cruise control με δυνατότητα υποβοηθούμενης αλλαγής λωρίδας, σύστημα νυχτερινής όρασης και συστήματα προειδοποίησης και ενεργής πέδησης για ενδεχόμενο ατύχημα τόσο σε ευθεία όσο και σε διασταύρωση.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!