Κλείδωσε για τις 12 Οκτωβρίου η πρεμιέρα της BMW M2

H βαυαρική φίρμα προσφέρει στο φιλοθεάμον κοινό ένα ακόμα teaser από την νέα M2 η οποία θα αποκαλυφθεί στις 12 Οκτωβρίου φέρνοντας μαζί της, εκτός από τον εαυτό της, το τέλος για μια ολόκληρη εποχή.

Κλείδωσε για τις 12 Οκτωβρίου η πρεμιέρα της BMW M2

H βαυαρική φίρμα προσφέρει στο φιλοθεάμον κοινό ένα ακόμα teaser από την νέα M2 η οποία θα αποκαλυφθεί στις 12 Οκτωβρίου φέρνοντας μαζί της, εκτός από τον εαυτό της, το τέλος για μια ολόκληρη εποχή.

Ξεκινώντας αντίστροφα, η έλευση της νέας και πιο σπορ από ποτέ Μ2 θα σημάνει το τέλος της αποκλειστικής παντοδυναμίας των κινητήρων εσωτερικής καύσης στους κόλπους του τμήματος Μ καθώς το μικρότερο sportscar των Βαυαρών θα αποτελέσει τον επίλογο σε μια μακρά όσο και συναρπαστική εποχή επιδόσεων όπου επικρατούσαν οι κινητήρες χωρίς κάποιου είδους ηλεκτρική τεχνολογία.

Ως επίλογος λοιπόν η Μ2 προδιαγράφεται πιο συναρπαστική από ποτέ όπως άλλωστε έχουν αφήσει να εννοηθεί οι επίσημες αλλά και οι ανεπίσημες συστάσεις. Στην τελευταία εμφάνιση του sport coupe η οποία προέρχεται από λογαριασμό της BMW στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η M2 εμφανίζεται με καμουφλάζ και άφθονα εξοπλιστικά στοιχεία Μ Performance όπως η αεροδυναμική πτέρυγα, οι κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις της εξάτμισης και οι χαρακτηριστικού σχεδιασμού τροχοί σε μπρονζέ απόχρωση.

Ανεξαρτήτως των εξοπλιστικών στοιχείων που «ακολουθούν» το νεότερο αυτό teaser, όπως ανακοινώθηκε η επίσημη πρεμιέρα της νέας Μ2 έχει κλειδώσει για τις 12 Οκτωβρίου με την προοπτική οι πρώτες παραδόσεις να γίνουν την άνοιξη του 2023. Να σημειωθεί ότι η Μ2 θα κατασκευάζεται αποκλειστικά στο Μεξικό και το εργοστάσιο της BMW στο San Luis Potosi.

Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά της, όπως είναι ήδη γνωστό η νέα Μ2 θα επωφεληθεί από τον κινητήρα της Μ4, εν προκειμένω των twin-turbo των 3,0 λίτρων. Προς αποφυγή επικαλύψεων, ο κινητήρας αναμένεται να προσφέρει μικρότερη ισχύ σε σχέση με την Μ4 αν και δεδομένα δεν πρόκειται να «πέσει» κάτω από τους 450 ίππους. Θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων και αυτόματο οκτώ σχέσεων ενώ η ισχύς θα μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.

Βέβαια αυτό αναμένεται να ισχύσει αρχικά καθώς ήδη υπάρχουν πληροφορίες για μια έκδοση xDrive σε δεύτερο χρόνο αν και αυτές δεν έχουν επιβεβαιωθεί επισήμως. Αυτό που εν μέρει έχει επιβεβαιωθεί είναι η εξέλιξη των ακόμα ισχυρότερων και ελαφρύτερων εκδόσεων CS και CSL καθώς οι συγκεκριμένες εκδόσεις θα αποτελέσουν ιδανικό αποχαιρετισμό στην εποχή που τελειώνει με την Μ2.

Σε σχεδιαστικό επίπεδο, η νέα Μ2 διαθέτει μια διαφορετική γρίλια με κάθετα στοιχεία νέες τετραγωνισμένες εισαγωγές αέρα, διογκωμένους θόλους οι οποίοι κρύβουν τα μεγαλύτερα μετατρόχια, μειωμένη απόσταση από το έδαφος και τέσσερις απολήξεις για την εξάτμιση ενώ την εικόνα θα συμπληρώσει πλήθος λεπτομερειών που θα αναλάβουν να καθιστούν ακόμα πιο «ορατό» τον σπορ χαρακτήρα της.

Στο εσωτερικό, με δεδομένο ότι και η απλή Σειρά 2 έχει ενσωματώσει το iDrive 8, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία δύο οθονών 12,3 και 14,9 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το infotainment με τις δυνατότητες της τελευταίας εκδοχής του λογισμικού του BMW. Φυσικά από την εξίσωση δεν θα λείπουν τα M Sport καθίσματα ή προαιρετικά μπάκετ τα οποία θα επενδύουν στις σπορ διχρωμίες και στις έντονες ραφές με κυρίαρχα τα διακριτικά M.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!