ΒΜW XM: Πρώιμη αποκάλυψη

To πρώτο μετά την Μ1 μοντέλο της βαυαρικής φίρμας, εξαρχής σχεδιασμένο σχεδόν κατ’ αποκλειστικότητα από το Μ, αποκαλύπτει ορισμένα ακόμα στοιχεία για την πληθωρική προσωπικότητά του, χάρη σε μια διαρροή του γραφείου ευρεσιτεχνιών.

ΒΜW XM: Πρώιμη αποκάλυψη

To πρώτο μετά την Μ1 μοντέλο της βαυαρικής φίρμας, εξαρχής σχεδιασμένο σχεδόν κατ’ αποκλειστικότητα από το Μ, αποκαλύπτει ορισμένα ακόμα στοιχεία για την πληθωρική προσωπικότητά του, χάρη σε μια διαρροή του γραφείου ευρεσιτεχνιών.

Η BMW έχει ανακοινώσει εδώ και αρκετό καιρό ότι για φέτος, μια χρονιά όπου το τμήμα Μ γιορτάζει τα 50 του χρόνια, σχεδιάζει να λανσάρει μια πλειάδα αντίστοιχων εκδόσεων με άτυπο επιστέγασμα ένα SUV με επιβλητικές προδιαγραφές και υβριδική τεχνολογία, καθώς σταδιακά και το τμήμα Μ στρέφεται στην ηλεκτροκίνηση.

Αν και το επίμαχο SUV το οποίο πρωτοσυστήθηκε πέρυσι μέσω του Concept XM έχει δώσει αρκετές φορές το στίγμα του από τα πεδία δοκιμών, πλέον μια σειρά από εικόνες που διέρρευσαν από το τμήμα κατοχύρωσης ευρεσιτεχνιών, αποτυπώνουν με την μορφή τρισδιάστατων σκίτσων την τελική μορφή της XM.

Όπως προκύπτει από τις εικόνες και σε αυτή την περίπτωση επικρατεί η νεότερη εκδοχή του σχεδιαστικού κώδικα των Βαυαρών, όπως μαρτυρά η υπερμεγέθης γρίλια η οποία στην προκειμένη περίπτωση υιοθετεί κάθετα στοιχεία στο εσωτερικό της, όπως ισχύει και για την σχετικά πρόσφατη M3 Touring.

Από τις συγκεκριμένες εικόνες δεν προκύπτει το φωτεινό περίγραμμα της γρίλιας όπως στο πρωτότυπο μοντέλο, ωστόσο κατά πόσο αυτό θα περάσει στην έκδοση παραγωγής, θα το μάθουμε σύντομα με δεδομένο ότι η ΧΜ θα παρουσιαστεί μέσα στο φθινόπωρο.

Στο πλαίσιο της επιθετικής εικόνας, τα φωτιστικά σώματα είναι ιδιαιτέρως λεπτά και διαιρούμενα σε δύο τμήματα ενώ σε ανάλογο σκεπτικό υπακούει και η χάραξη του προφυλακτήρα αν και σε μια προσγειωμένη εκδοχή σε σχέση με το πρωτότυπο. Παρά τον προσανατολισμό των επιδόσεων, η BMW δεν έχει απεμπολήσει τις SUV συνήθειες όπως προδίδουν τα προστατευτικά πλαστικά στους θόλους. Προς όφελος μιας δυναμικότερης σιλουέτας η οροφή «στέκει» σχετικά  χαμηλά και το παρμπρίζ υιοθετεί μια έντονη κλίση.

Αυτό που διακρίνεται επίσης είναι η θύρα φόρτισης η οποία τοποθετείται στο μπροστινό φτερό. Να σημειωθεί ότι η BMW έχει ήδη ανακοινώσει ότι η ΧΜ θα είναι διαθέσιμη με τροχούς 22 ιντσών ή προαιρετικό 23 ιντσών.

Σε προφίλ αυτό που ξεχωρίζει είναι η χάραξη της οροφής η οποία χαμηλώνει προς τα πίσω συνηγορώντας στην σπορ εικόνα. Στο πίσω τμήμα διακρίνονται η συγκριτικά μικρή θύρα αποσκευών σε αντιδιαστολή με τον γενναιόδωρα σχεδιασμένο προφυλακτήρα ενώ την εικόνα συμπληρώνουν τα αντίστοιχης λογικής με τα μπροστινά φωτιστικά σώματα τα οποία «επεκτείνονται» στα πίσω φτερά. To παζλ συμπληρώνει η τετράδα των χορταστικών απολήξεων της εξάτμισης που αποτελούν σήμα κατατεθέν των Μ εκδόσεων.

Το εσωτερικό, βάσει των διαθέσιμων πληροφοριών και προηγούμενων κατασκοπικών λήψεων θα μιμηθεί τα μοντέλα της φίρμας με κινητήρες εσωτερικής καύσης παρά το επίσης επιβλητικό iX. Φυσικά ως γνήσιος καρπός του τμήματος Μ, το ΧΜ θα διαθέτει bucket καθίσματα από ανθρακονήματα ενώ φυσικά θα επωφεληθεί από την τελευταία εκδοχή του συστήματος infotainment, Curved Display.

Επίκεντρο της έκδοσης θα αποτελέσει ένα plug-in υβριδικό σύνολο με πρωταγωνιστή τον V8 των 4,4 λίτρων σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο θα ενσωματώνεται στο κιβώτιο και μπαταρία 25 kWh. H ισχύς θα διαμορφωθεί σε 672 ίππους και 800 Nm ροπής και θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με την συνδρομή του αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων και του συστήματος τετρακίνησης xDrive.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα παραπάνω μεγέθη θα καταστήσουν την ΧΜ το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής που έχει παρουσιάσει ποτέ το τμήμα Μ το οποίο μέσω του επιβλητικού SUV θα αποκτήσει ένα ακόμα υπερόπλο αλλά και ένα ανταγωνιστικό μοντέλο έναντι των η Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid και η Aston Martin DBX 707.

Παρά τον σαφή προσανατολισμό στις επιδόσεις, η μπαταρία των 25 kWh αναμένεται να προσφέρει αυτονομία περίπου 80 χλμ. Η επαναφόρτισή της θα απαιτεί περίπου 3,5 ώρες.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!