Κλείδωσε στους 330 ίππους το νέο Honda Civic Type R

Η Honda έκανε προσφάτως τα αποκαλυπτήρια της νεότερης ισχυρότερης έκφρασης του δημοφιλούς Civic, χωρίς όμως να δώσει στη δημοσιότητα τα κρίσιμα μεγέθη της ισχύος που πλέον επιβεβαιώνονται -αν και πάλι με κάπως ανεπίσημο τρόπο.

Κλείδωσε στους 330 ίππους το νέο Honda Civic Type R

Η Honda έκανε προσφάτως τα αποκαλυπτήρια της νεότερης ισχυρότερης έκφρασης του δημοφιλούς Civic, χωρίς όμως να δώσει στη δημοσιότητα τα κρίσιμα μεγέθη της ισχύος που πλέον επιβεβαιώνονται -αν και πάλι με κάπως ανεπίσημο τρόπο.

Το Type R αποτελεί ένα μοντέλο που απευθύνεται κυρίως στο συναίσθημα και αυτό ίσως ισχύει λίγο περισσότερο για την νέα γενιά του που αποκαλύφθηκε πριν από περίπου μία εβδομάδα καθώς εκτός από τον κάπως αυτονόητο τίτλο του ισχυρότερου Civic που φέτος γιορτάζει τα 50 του χρόνια, συνοδεύεται και από αυτόν του τελευταίου του είδους των hot-hatch δια χειρός Honda που θα εφοδιάζεται με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Όπως και να έχει τις επετείους και το «συναισθηματισμό» του νέου Civic Type R, η Honda αποφάσισε να μην αποκαλύψει εξαρχής τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κινητήρα και τα μεγέθη επιδόσεων του hot-hatch ντύνοντας με ένα πέπλο μυστηρίου την αποκάλυψη του hot-hatch και τροφοδοτώντας τις συζητήσεις γύρω από αυτό.

Παρ΄όλα αυτά πάντα υπάρχουν και οι διαρροές, καθώς μια πρώιμη αποκάλυψη της μπροσούρας του Type R στην Ιαπωνία αποκάλυψε ο δίλιτρος turbo κινητήρας θα αποδίδει 330 ίππους και 420 Nm ροπής, δηλαδή 14 ίππους περισσότερους από την προηγούμενη γενιά του, ισχύς η οποία θα μεταδίδεται κατά παράδοση στον μπροστινό άξονα μέσω ενός αναβαθμισμένου μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων το οποίο αναμένεται να συνδυάζεται με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης προκειμένου η παραπάνω ισχύς να είναι διαχειρίσιμη.

Αυτό που έχει ανακοινωθεί είναι ότι η ανάρτηση έχει επίσης ανασχεδιαστεί υιοθετώντας μια διάταξη από διπλούς βραχίονες προκειμένου να υποστηρίζει τους φαρδύτερους τροχούς των 265 χιλ.

Σύμφωνα με τις σχετικές πληροφορίες η επιπλέον ισχύς του κινητήρα ο οποίος αποτελεί βελτιωμένη εκδοχή της μονάδας που εφοδιάζει και την προηγούμενη γενιά του μοντέλου, «προέκυψε» χάρη στο νέο σύστημα υπερτροφοδότησης το οποίο χάρη στα νέα πτερύγια της τουρμπίνας βελτιστοποιεί την ροή αέρα εξασφαλίζοντας ταχύτερη και τελειότερη καύση.

Αυτό που ακόμα δεν έχει αποκαλυφθεί είναι ο χρόνος επιτάχυνσης του hot-hatch αν και με δεδομένη την επιπλέον ισχύ όσο και τις εκτεταμένες βελτιώσεις σε επίπεδο σχεδίασης αλλά και αεροδυναμικής, προδιαγράφεται μικρότερος των 5,7 δευτερολέπτων που απαιτούσε η προηγούμενη έκδοση του Type R για το sprint των 0-100 χλμ./ώρα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!