MINI Countryman: Generation next

H τρίτη κατά σειρά και μεγαλύτερη από ποτέ σε μέγεθος νέα γενιά του Countryman αναμένεται το 2023 και θα συμπεριλάβει στις επιλογές του μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση καθώς και ήπια υβριδική τεχνολογία

MINI Countryman: Generation next

H τρίτη κατά σειρά και μεγαλύτερη από ποτέ σε μέγεθος νέα γενιά του Countryman αναμένεται το 2023 και θα συμπεριλάβει στις επιλογές του μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση καθώς και ήπια υβριδική τεχνολογία

To Countryman αποτελεί το δεύτερο δημοφιλέστερο βάσει πωλήσεων μοντέλο της ΜINI που φυσικά ήδη βρίσκεται στη διαδικασία ανανέωσης του όσο και του ενδιαφέροντος του κοινού, προετοιμάζοντας τη νέα γενιά του η οποία θα εξακολουθήσει να υπακούει στην μετά ρετρό αισθητική, συμπεριλαμβάνοντας ωστόσο στις επιλογές του για πρώτη φορά μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση.  

Ήδη το MINI Countryman έχει πολλαπλασιάσει τις εμφανίσεις του στα πεδία δοκιμών ως δοκιμαστικό πρωτότυπο, δίνοντας άφθονες πληροφορίες σε σχέση με τη σχεδιαστική υπόστασή του.

Πλην της μετεξελιγμένης εκδοχής του γνώριμου σχεδιαστικού κώδικα, μια από τις σημαντικότερες αλλαγές που θα φέρει μαζί του το νέο Countryman, είναι η γενναιόδωρη αύξηση των διαστάσεών του με το σκεπτικό να αφήσει χώρο για ένα νέο μικρότερο crossover με ηλεκτροκίνηση το οποίο θα προστεθεί στην γκάμα της ΜΙΝΙ. Έτσι, το νέο Countryman θα αποκτήσει τον τίτλο του μεγαλύτερου μοντέλου που έχει παρουσιάσει ποτέ η ΜΙΝΙ, φτάνοντας σε μήκος τα 4,5 μέτρα.  

Σε ό,τι αφορά τις εκδόσεις, βάσει των δοκιμαστικών πρωτοτύπων που έχουν εντοπιστεί από τον φωτογραφικό φακό, στις διαθέσιμες επιλογές θα συμπεριληφθεί η έκδοση Cooper S η οποία θα εξακολουθήσει να εφοδιάζεται με τον δίλτρο turbo κινητήρα της φίρμας σε μια νέα εκδοχή όμως η οποία θα ενσωματώνει ήπια υβριδική τεχνολογία, προς όφελος μεγαλύτερης ισχύος αλλά και μικρότερων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Να σημειωθεί ότι βάσει των διαθέσιμων πληροφοριών η ήπια υβριδική τεχνολογία θα αποτελεί κοινή συνισταμένη της πλειονότητας των εκδόσεων, «καταργώντας» ουσιαστικά την plug-in υβριδική έκδοση με δεδομένη και την παρουσία μιας αμιγώς ηλεκτροκίνητης στις διαθέσιμες επιλογές του μοντέλου.

Αφετηρία για την γκάμα αναμένεται να αποτελεί ο τρικύλινδρος κινητήρας του 1,5 λίτρου ο οποίος θα συνδυάζεται επίσης με παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt, προσφέροντας ισχύ που θα φτάνει τους 170 ίππους και σαφώς βελτιωμένα μεγέθη σε όρους εκπομπών ρύπων. Αναμενόμενα θα υπάρξουν και τετρακύλινδρες ήπιες υβριδικές εκδόσεις εκτός από την παραπάνω Cooper S.

Τη βάση για το νέο Countryman θα αποτελέσει μια εξελιγμένη εκδοχή της πλατφόρμας FAAR η οποία φιλοξενεί και την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του βρετανικού μοντέλου. Αυτό που θα αλλάξει θα είναι ο τόπος παραγωγής του μοντέλου καθώς όπως έχει ήδη ανακοινώσει η BMW, αντί της Ολλανδίας, το νέο Countryman θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο των Βαυαρών στη Λειψία.

Η πιο ριζοσπαστική προσθήκη στην γκάμα θα είναι η αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση η οποία θα μοιραστεί τα χαρακτηριστικά της με την επικείμενη BMW iX1 ενσωματώνοντας τη νέας γενιάς τεχνολογία ηλεκτρικών μοτέρ της BMW. Βάσει προηγούμενων ανακοινώσεων η ηλεκτροκίνητη έκδοση αναμένεται να προσφέρει ισχύ που θα ξεπερνά τους 310 ίππους από δίδυμο ηλεκτρικών μοτέρ και τετρακίνηση. Σε ό,τι αφορά την αυτονομία του αναμένεται να αγγίξει τα 440 χλμ.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!