H ηλεκτρική επάνοδος της Esprit και τα -πολλά- σχέδια της Lotus Advanced Performance

To σχετικά νεοσύστατo τμήμα Lotus Advanced Performance, έχει ιδιαιτέρως φιλόδοξα όσο και πολυσυλλεκτικά σχέδια για το μέλλον από την δημιουργία «ξεχασμένων» σχεδίων από την εποχή του Colin Chapman έως την κατασκευή ηλεκτρικών restomods από το πλούσιο οπλοστάσιο των Βρετανών

H ηλεκτρική επάνοδος της Esprit και τα -πολλά- σχέδια της Lotus Advanced Performance

To σχετικά νεοσύστατo τμήμα Lotus Advanced Performance, έχει ιδιαιτέρως φιλόδοξα όσο και πολυσυλλεκτικά σχέδια για το μέλλον από την δημιουργία «ξεχασμένων» σχεδίων από την εποχή του Colin Chapman έως την κατασκευή ηλεκτρικών restomods από το πλούσιο οπλοστάσιο των Βρετανών

Νωρίτερα μέσα στην χρονιά, η βρετανική φίρμα ανακοίνωσε τη δημιουργία της Lotus Advanced Performance, μιας όχι ακριβώς νέας επιχειρηματικής δραστηριότητας, αλλά ενός νέου εγχειρήματος που φιλοδοξεί να αναδιαμορφώσει και να οδηγήσει σε νέα εποχή τις ήδη υφιστάμενες υπηρεσίες της Lotus χωρίς βέβαια να λείπουν και οι νέες προσθήκες.

Μια γεύση για τους σκοπούς της νεοσυσταθείσας Lotus Advanced Performance, έδωσε ο επικεφαλής της, Simon Lane, ο οποίος μιλώντας από το φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood εξήγησε ότι οι δραστηριότητες του νέου εγχειρήματος θα χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες, καλύπτοντας όμως ένα ευρύτερο και πιο πολυσυλλεκτικό φάσμα.

«Η πρώτη κατηγορία έγκειται στην αξιοποίηση των υφιστάμενων αρχιτεκτονικών με στόχο την εξέλιξη ειδικών εκδόσεων περιορισμένης παραγωγής. Έχουμε στη διάθεσή μας τρεις πλατφόρμες (Emira, Evija και Eletre) με τις οποίες θα μπορούσαμε να εργαστούμε, κάνοντας κάτι διαφορετικό με τους κινητήρες-και όχι μόνο», δήλωσε χαρακτηριστικά το στέλεχος της Lotus.

Ίσως μια ένδειξη των προθέσεων της Lotus Advanced Performance να αποτελεί, το σκίτσο ενός μυστηριώδους μονοθεσίου που συνόδευσε την ανακοίνωση για τη σύσταση του νέου εγχειρήματος. Όπως συμπλήρωσε ο Simon Lane, «Έχουμε μια πραγματικά καλή σχέση με τον Clive Chapman και την Classic Team Lotus, και ανακαλύψαμε κάποια συναρπαστικά σχέδια την εποχή του Colin Chapman που δεν έχουν δει ποτέ το φως. Δεν θα ήταν, λοιπόν συναρπαστικό, να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε ένα ή δύο αυτοκίνητα σε μια σύγχρονη εκδοχή;» συμπλήρωσε ο ίδιος.

Η δεύτερη δραστηριότητα με την οποία θα καταπιαστεί η Lotus Advanced Performance, θα είναι τα εξαιρετικά δημοφιλή εσχάτως restomod με δεδομένο και τον μακρύ κατάλογο θρυλικών προϊόντων που έχει στο παλμαρέ της η Lotus. «Μπορώ να πω ότι ορισμένα από τα πλέον εμβληματικά ιστορικά αυτοκίνητα δεν είναι πλέον τόσο ευχάριστα στην οδήγηση με σύγχρονους όρους. Μπορούμε λοιπόν να ανασχεδιάσουμε την ανάρτηση, το εσωτερικό και να προσθέσουμε ισχύ που θα είναι ανταγωνιστική με σύγχρονους όρους», διευκρίνισε το στέλεχος της Lotus.

Ο προφανής τρόπος υλοποίησης του παραπάνω σκεπτικού είναι τα restomods. Όπως υπογραμμίζει ο Simon Lane, «Θα μπορούσαμε, για παράδειγμα, να δημιουργήσουμε μια εξηλεκτρισμένη έκδοση της Esprit και αυτό είναι κάτι που ήδη εξετάζουμε».

Σε ό,τι αφορά τον χρονικό ορίζοντα του παραπάνω σχεδίου, σύμφωνα με τις συστάσεις το πρώτο restomod δια χειρός Lotus αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του ήδη από την επόμενη χρονιά.

Η τρίτη δραστηριότητα με την οποία θα καταπιαστεί η Lotus Advanced Performance είναι η εξέλιξη ειδικών εκδόσεων με το βλέμμα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ένα ενδεικτικό δείγμα των συγκεκριμένων προθέσεων των Βρετανών είναι η πρόσφατη Emira GT4.

Εκτός από τα παραπάνω, η Lotus Advanced έχει ήδη ξεκινήσει να σχεδιάζει και να υλοποιεί διοργανώσεις για τους ιδιοκτήτες μοντέλων της καθώς και ειδικά πακέτα εξοπλισμού και επιλογών τα οποία θα κάνουν πρώτα την εμφάνισή τους στην Evija, από τα τέλη του 2022.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!