Skoda Octavia: Ανεπίσημη πρώτη

Το διαχρονικό best-seller της τσεχικής φίρμας, εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό στην πεντάθυρη και την station wagon έκδοσή του προδίδοντας την έναρξη της διαδικασίας ανανέωσής του.

Skoda Octavia: Ανεπίσημη πρώτη

Το διαχρονικό best-seller της τσεχικής φίρμας, εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό στην πεντάθυρη και την station wagon έκδοσή του προδίδοντας την έναρξη της διαδικασίας ανανέωσής του.

H τέταρτη κατά σειρά γενιά της Octavia ετοιμάζεται να υιοθετήσει μια σειρά βελτιώσεων που θα την ανανεώσουν με δεδομένο ότι το μοντέλο έχει ήδη συμπληρώσει τρία χρόνια παρουσίας του στην αγορά.

Ο φωτογραφικός φακός εντόπισε αμφότερες τις liftback και station wagon εκδοχές του μοντέλου που προς το παρόν καλύπτονται από ελαφρύ καμουφλάζ αφήνοντας σε κοινή θέα ορισμένα από τα χαρακτηριστικά τους αλλά και κάποιες λεπτομέρειες που επιδέχονται διάφορες ερμηνείες.

Ειδικότερα σε ό,τι αφορά την πεντάθυρη έκδοση, μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει μια διαφορετικά σχεδιασμένη κατώτερη γρίλια η οποία πλαισιώνεται από εισαγωγές αέρα στα πρότυπα των RS εκδόσεων της Octavia. Στην ίδια εντύπωση συνηγορούν οι μεγάλου διαμετρήματος τροχοί, οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων και τα μαύρα καλύμματα για τους καθρέφτες.

Στο πίσω τμήμα, το επιμελές καμουφλάζ δεν αφήνει περιθώρια για εξαγωγή συμπερασμάτων αν και δεδομένα κρύβει ανασχεδιασμένα φώτα, προφυλακτήρα και spoiler.

Στην περίπτωση της station wagon έκδοσης διακρίνεται ο ανασχεδιασμένος μπροστινός προφυλακτήρας και τα φωτιστικά σώματα ενώ, στην προκειμένη περίπτωση οι καθρέφτες υιοθετούν το χρώμα του αμαξώματος. Στο πίσω τμήμα ο προφυλακτήρες δείχνει να υιοθετεί ένα απλούστερο σχεδιασμό σε σχέση με την liftback έκδοση.

Όπως και να έχει με τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες οι οποίες θα αποκαλυφθούν εν καιρώ, η ανανεωμένη Octavia θα εξακολουθεί να βασίζεται στην πλατφόρμα MQB Evo η οποία θα φιλοξενεί τους ίδιους κινητήρες αν και με στοχευμένες βελτιώσεις σε ό,τι αφορά την αποδοτικότητα.

Έτσι, εφαλτήριο για την γκάμα αναμένεται να εξακολουθήσει να αποτελεί ο τρικύλινδρος κινητήρας 1,0 λίτρου σε «απλή» αλλά και ήπια υβριδική διαμόρφωση με απόδοση 110 ίππων και σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων διπλού συμπλέκτη. Ψηλότερα ο βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρου με ισχύ 150 ίππους θα συνδυάζεται επίσης με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Η ανανεωμένη Octavia δεν αναμένεται να απεμπολήσει τους diesel κινητήρες, περιλαμβάνοντας στις επιλογές της δίλιτρα μοτέρ ισχύος από 115 έως 200 ίππους ενώ την γκάμα θα συμπληρώσουν plug-in υβριδικές εκδόσεις με ισχύ έως και 245 ίππων.

Προς το παρόν δεν υπάρχουν στοιχεία για την αναβάθμιση του infotainment και την οθόνη 10,0 ιντσών που το φιλοξενεί αν και θα πρέπει να αναμένουμε ένα βελτιωμένο interface και επιπλέον εφαρμογές.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, η ανανεωμένη Octavia θα παρουσιαστεί έως τα τέλη της χρονιάς με την προοπτική να διατεθεί από το 2023.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!