Ferrari Purosangue: Φθινοπωρινή πρεμιέρα και μετά… ηλεκτροκίνηση

Μετά από αρκετές αναβολές, η Ferrari ανακοίνωσε ότι το μοντέλο που λογίζεται ως το πρώτο της SUV θα παρουσιαστεί τον προσεχή Σεπτέμβριο με την ιταλική φίρμα να φροντίζει να διατηρήσει την αίσθηση αποκλειστικότητας παρά την δημοφιλή κατηγορία όπου “κατεβαίνει” η Purosangue.

Ferrari Purosangue: Φθινοπωρινή πρεμιέρα και μετά… ηλεκτροκίνηση

Μετά από αρκετές αναβολές, η Ferrari ανακοίνωσε ότι το μοντέλο που λογίζεται ως το πρώτο της SUV θα παρουσιαστεί τον προσεχή Σεπτέμβριο με την ιταλική φίρμα να φροντίζει να διατηρήσει την αίσθηση αποκλειστικότητας παρά την δημοφιλή κατηγορία όπου “κατεβαίνει” η Purosangue.

Πάνε περίπου τέσσερα χρόνια από την στιγμή που το συνήθως αδιάφορο για τις επικρατούσες τάσεις Maranello, ανακοίνωσε την πρόθεση του να αποκτήσει το δικό του SUV. Εκείνη η ανακοίνωση είχε γίνει το Σεπτέμβριο του 2018 στο πλαίσιο της Capital Markets Day, εκδήλωσης που απευθύνεται σε επενδυτές και μετόχους της φίρμας. Με αφετηρία την αντίστοιχη φετινή εκδήλωση η Ferrari κλείδωσε για την πρεμιέρα της Purosangue τον προσεχή Σεπτέμβριο, επιβεβαιώνοντας παράλληλα ορισμένα στοιχεία για την προσωπικότητα και τις επιδιώξεις του πρώτου SUV δια χειρός Maranello όσο και για την νέα ηλεκτρική στρατηγική της.

Σύμφωνα με αυτά, η Ferrari σκοπεύει να διατηρήσει -και- στην περίπτωση της Purosangue την αίσθηση αποκλειστικότητας που απολαμβάνουν οι ιδιοκτήτες μοντέλων της ιταλικής φίρμας, καθώς όπως διευκρινίζει οι ρυθμοί παραγωγής του θα υπακούσουν σε πλαφόν, ούτως ώστε οι πωλήσεις του να εκπροσωπούν ποσοστό χαμηλότερο του 20% των συνολικών ετήσιων πωλήσεων της φίρμας.

Για την ιστορία, η Ferrari εξακολουθεί να αρνείται πεισματικά να χρησιμοποιήσει τον όρο SUV για το νέο της μοντέλο προτιμώντας τον όρο FUV (Ferrari Utility Vehicle) τον οποίο στοιχειοθετεί με την δήλωση ότι δεν πρόκειται να μοιάζει με κανένα άλλο. Και η αλήθεια είναι ότι οι κατασκοπικές λήψεις και οι διαρροές που έχουν δει μέχρι στιγμής το φως της δημοσιότητας, δίνουν περισσότερο την αίσθηση ενός υπερυψωμένου fastback παρά ενός τυπικού SUV. Όπως και να έχει το νέο μοντέλο θα δώσει δεδομένα νέα διάσταση σε ό,τι αφορά το δίπτυχο ευρυχωρίας-πρακτικότητας της Ferrari. Επίσης όπως επιβεβαίωσε η ιταλική φίρμα ανάμεσα στις επιλογές του θα βρεθεί ένας ατμοσφαιρικός V12 κινητήρας, αγνοώντας, προς το τουλάχιστον σε ό,τι αφορά την συγκεκριμένη περίσταση, τις ολοένα αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων.

Αν και προς το παρόν οι Ιταλοί δεν μπαίνουν στη διαδικασία να δώσουν περισσότερα στοιχεία για το V12 σύνολο, υπενθυμίζεται ότι στην περίπτωση της 812 Competizione αποδίδει 830 ίππους ενώ να σημειωθεί ότι η Ferrari έχει επανειλημμένως πει ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας μπορεί να προσφέρει ακόμα περισσότερη ισχύ.

Εκτός από την πρεμιέρα της Purosangue η Ferrari ανακοίνωσε ότι εξελίσσει ένα νέο hypercar το οποίο μαζί με την exclusive σειρά των Icona θα αποτελέσουν αναμενόμενα ακόμα πιο ακριβοθώρητες προτάσεις thw καθώς θα αποτελούν μόλις το 5% των συνολικών ετήσιων πωλήσεων της ιταλικής φίρμας. Όπως επίσης σημειώνουν οι Ιταλοί με δεδομένο ότι όλα τα παραπάνω ανακοινώθηκαν στο πλαίσιο της Capital Markets Day τα μοντέλα Special Series όπως για παράδειγμα η 812 Competizione θα αντιστοιχούν στο 10% των ετήσιων πωλήσεων.

Παρά την παρουσία ενός ατμοσφαιρικού V12 στις επιλογές της Purosangue, η Ferrari ανακοίνωσε επίσης ότι 60% των μοντέλων της θα ασπαστούν την ηλεκτροκίνηση έως το 2026, ποσοστό που θα αυξηθεί στο 80% το 2030, περιλαμβάνοντας στην γκάμα τους υβριδικά ή αμιγώς ηλεκτρικά σύνολα και το νέο SUV της φίρμας δεν αναμένεται να αποτελέσει εξαίρεση από τον ηλεκτρικό κανόνα αν και μάλλον σε δεύτερο χρόνο.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τις συστάσεις, από το ποσοστό του 60% των μοντέλων και εκδόσεων ηλεκτρικής τεχνολογίας που η ιταλική φίρμα θα λανσάρει έως το 2026 το 55% θα αποτελουν, υβριδικής και plug-in υβριδικής τεχνολογίας εκδόσεις και το 5% αμιγώς ηλεκτροκίνητες. Τα ποσοστά και οι ισορροπίες αναμενόμενα θα ξαναλλάξουν την τετραετία 2026-2030 με την γκάμα της Ferrari να αποτελείται κατά 20% από μοντέλα με συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης, ενώ τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα και τα plug-in υβριδικά μοντέλα θα εκπροσωπούν ισόποσα το καθένα ποσοστό 40%.

Επίσης να σημειωθεί ότι εκτός από τις παραπάνω ποσοστώσεις η Ferrari επανέλαβε την υπόσχεσή της να λανσάρει 15 νέα μοντέλα και εκδόσεις με ορίζοντα το 2026, μια υπόσχεση που είχε ξαναδώσει μεν το 2018, ωστόσο πλέον με δεδομένη τη συγκυρία “κανονικότητας” και αφετηρία την πρεμιέρα της Purosangue έχει αυξημένες πιθανότητες να εκπληρώσει.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!