Πρώτη επαφή με τη νέα Mercedes GLC

Η νέα γενιά της GLC θα έχει νέα πλατφόρμα, επιπλέον τεχνολογία, νέους κινητήρες και περισσότερο χώρο στο εσωτερικό της.

Πρώτη επαφή με τη νέα Mercedes GLC

Η νέα γενιά της GLC θα έχει νέα πλατφόρμα, επιπλέον τεχνολογία, νέους κινητήρες και περισσότερο χώρο στο εσωτερικό της.

Όσον αφορά τα SUV, πολλά έχουν αλλάξει για τη Mercedes από το 1997 που μπήκε για πρώτη φορά στην κατηγορία, με την M-Class. Με την εκτεταμένη γκάμα, τα SUV αντιπροσώπευαν το 49% των πωλήσεων της μάρκας παγκοσμίως το 2021. Η εταιρεία έχει μεταμορφωθεί με  αυτά τα αυτοκίνητα και η μεσαίου μεγέθους GLC έπαιξε μεγάλο ρόλο. Η επόμενη γενιά του μοντέλου, που θα αποκαλυφθεί το καλοκαίρι, θα αρχίσει να πωλείται τον Σεπτέμβριο. Αλλά εμείς είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε μια βόλτα με το αυτοκίνητο, ως επιβάτες.

Η GLC θα χρησιμοποιεί τη νέα πλατφόρμα MRA2, όπως και η πρόσφατη C-Class, με την οποία μοιράζεται τεχνολογικά στοιχεία. Η καμπίνα είναι πιο ευρύχωρη, με περισσότερο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών, ενώ και ο χώρος των αποσκευών είναι κατά 50 λίτρα μεγαλύτερος, φτάνοντας στα 600 λίτρα.

Η ηλεκτρική κίνηση είναι ένας άλλος τομέας στον οποίο το μοντέλο βελτιώνεται, αφού θα προσφέρεται και μια plug-in υβριδική έκδοση με μεγαλύτερη μπαταρία, 23 kWh. Αυτό θα είναι σε θέση να προσφέρει περίπου 100 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης και φοροελαφρύνσεις. Πρώτα θα έρθουν οι ήπια υβριδικοί κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου 48 volt. Μάλιστα ο τελευταίος ήταν αυτός που είχαμε την ευκαιρία να δούμε και διαπιστώσαμε ότι η ενσωμάτωση της τεχνολογίας 48 volt έχει βελτιώσει σημαντικά. Ο κινητήρας λειτουργεί , πολύ ομαλά, ενώ εξαιρετική είναι η ηχομόνωση της καμπίνας, χάρη στα νέα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν.

Η νέα GLC είναι μεγαλύτερη από την προηγούμενη, αλλά παραμένει σπορ και έχει γίνει πιο ευέλικτη. Η αύξηση της ευστάθειας ήταν βασικός στόχος, γι’ αυτό εξοπλίστηκε με τετραδιεύθυνση, ένα σημαντικό τεχνολογικό στοιχείο που υπάρχει στις νέες S-Class και C-Class. Οι τροχοί του πίσω άξονα μπορεί να στρίψουν έως και 4,5 μοίρες. Στις υψηλές ταχύτητες στρίβουν προς τη ίδια κατεύθυνση με τους εμπρός, για μεγαλύτερη σταθερότητα, ενώ στις χαμηλές ταχύτητες στρίβουν προς την αντίθετη κατεύθυνση, δίνοντας στη νέα GLC μεγαλύτερη ευελιξία και κύκλο στροφής 10,8 μέτρων.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!