Έρχονται μεγάλες αλλαγές για τη BMW X1

Η τρίτη γενιά της X1 θα κυκλοφορήσει στα τέλη του 2022 και οι αποκλειστικές μας εικόνες δείχνουν πως πιστεύουμε ότι θα μοιάζει.

Έρχονται μεγάλες αλλαγές για τη BMW X1

Η τρίτη γενιά της X1 θα κυκλοφορήσει στα τέλη του 2022 και οι αποκλειστικές μας εικόνες δείχνουν πως πιστεύουμε ότι θα μοιάζει.

Η επόμενη BMW X1 θα σηματοδοτήσει μια επανάσταση για τη γερμανική μάρκα, καθώς ετοιμάζεται να εξελίξει μια επιτυχημένη συνταγή και την ευθυγραμμίσει με την στρατηγική εξηλεκτρισμού της. Για να γίνει αυτό, η X1 θα χρησιμοποιήσει μια ενημερωμένη έκδοση της πλατφόρμας του τρέχοντος αυτοκινήτου, που μπορεί να υποστηρίξει βενζινοκίνητες, πετρελαιοκίνητες, plug-in υβριδικές και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις του αυτοκινήτου που θα ανταγωνιστεί το Audi Q3.

Η X1 είναι το δεύτερο πιο δημοφιλές SUV της BMW και βρίσκεται στην τέταρτη θέση των συνολικών πωλήσεων της μάρκας παγκοσμίως, επομένως είναι ένα μοντέλο με μεγάλη σημασία σε μια εποχή καθυστερήσεων, αναταραχών και μειωμένης ζήτησης σε ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία.

Έχουμε εντοπίσει το αυτοκίνητο πολλές φορές κατά τη διάρκεια του μακροχρόνιου προγράμματος ανάπτυξής του πριν το ντεμπούτο του, το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Η τιμή εκκίνησης της γκάμας αναμένεται να αυξηθεί λίγο σε σχέση με το σημερινό μοντέλο.

Η σημερινή X1 είναι πλέον το παλαιότερο SUV της BMW, επομένως υπάρχει περιθώριο για πολλές ενημερώσεις. Το νέο αυτοκίνητο θα εξακολουθεί να είναι ένα συμπαγές premium SUV που διατίθεται ως μια πιο συμβατική και πρακτική εναλλακτική της X2, η οποία αναμένεται να ανανεωθεί το 2023.

Στο εσωτερικό θα δούμε πολλές αλλαγές σε σχέση με το σημερινό αυτοκίνητο. Η επόμενη X1 θα υιοθετήσει το πιο πρόσφατο σύστημα iDrive 8 της BMW και τη σουίτα ψυχαγωγίας με «κυρτή οθόνη», που αποτελείται από έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών σε συνδυασμό με μια κεντρική οθόνη 10,7 ιντσών.

Η εξωτερική σχεδίαση, που έχουμε δει καμουφλαρισμένη από κατασκοπευτικές λήψεις και έχουμε φτιάξει αποκλειστικές εικόνες του πώς πιστεύουμε ότι θα μοιάζει, θα ενσωματώσει επιρροές από τα πιο πρόσφατα συμπαγή μοντέλα της γερμανικής μάρκας. Πιο έντονες γραμμές, πιο νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, καθώς και μεγαλύτερη μάσκα θα είναι κομμάτι της εμφανούς ανανέωσης. Επιπλέον η ελαφριά αύξηση του ύψους θα δώσει στο αυτοκίνητο πιο επιβλητικό προφίλ.

Κάτω από το νέο αμάξωμα θα βρίσκεται μια εξέλιξη της προσθιοκίνητης αρχιτεκτονικής του σημερινού μοντέλου. Η πλατφόρμα FAAR, η οποία χρησιμοποιείται από τη νέα σειρά 2 Active Tourer, αλλά και από το επόμενο MINI Countryman.

Οι υπερτροφοδοτούμενοι 3κύλινδροι και 4κύλινδροι βενζινοκινητήρες με ήπια υβριδική υποβοήθηση θα αποτελέσουν το μεγαλύτερο μέρος της γκάμας των κινητήρων εσωτερικής καύσης, κινώντας τους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων. Η γκάμα είναι πιθανό να αρχίζει με την X1 sDrive20i, με τρικύλινδρο κινητήρα 170 ίππων και μπαταρία 48V, σε συνδυασμό με μια 4κύλινδρη επιλογή με ίδια μπαταρία και 218 ίππους.

Παρά τη φθίνουσα δημοτικότητά του, θα διατηρηθεί και στην X1 ο 4κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας, που κατά πάσα πιθανότητα θα είναι 2,0 λίτρων και θα προέρχεται από τη νέα Σειρά 2 Active Tourer, με ισχύ 150 ίππων.

Στα δύο άκρα της σειράς X1 θα βρίσκονται ένα μοντέλο υψηλών επιδόσεων, με τη συμβολή του τμήματος M της BMW και ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, που θα ονομάζεται iX1 και θα ανταγωνιστεί αυτοκίνητα όπως η Mercedes EQA και το Volvo XC40 Recharge .

Οι κατασκοπευτικές λήψεις της αναμενόμενης X1 M35i αποκαλύπτουν το σπορ αμάξωμα με φαρδύτερο μετατρόχιο, χαμηλότερη ανάρτηση και τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης. Το μοντέλο θα πάρει τον εξοπλισμό του από την πιο γρήγορη έκδοση της Σειρά 1, το M135i. Με έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα που αποδίδει τουλάχιστον 306 ίππους και στάνταρ τετρακίνηση xDrive , μια επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα κάτω των 5 δευτερολέπτων θα μπορούσε κάλλιστα να είναι ρεαλιστική.

Λιγότερο προβλέψιμος είναι ο κινητήρας της αμιγώς ηλεκτρικής iX1, επειδή ακόμα δεν έχουμε δει άλλο συμπαγές ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής της BMW με  την πλατφόρμα FAAR. Ωστόσο, πληροφορίες από την εταιρεία σχετικά με τις δυνατότητες της πλατφόρμας έχουν αναφέρει ότι στοχεύει σε αυτονομία 450 χιλιομέτρων χάρη σε μια μπαταρία 60 kWh, κάτι που κάνει την  iX1 ανταγωνιστική σε σχέση με τους αντιπάλους της.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!