F1: Το παζλ της μεταγραφικής αγοράς

Με έντονη δραστηριότητα στο paddock του GP Εμίλια Ρομάνια, φαίνεται ότι τα κομμάτια του παζλ της μεταγραφικής αγοράς θα μπουν στη θέση τους αρκετά σύντομα.

F1: Το παζλ της μεταγραφικής αγοράς

Με έντονη δραστηριότητα στο paddock του GP Εμίλια Ρομάνια, φαίνεται ότι τα κομμάτια του παζλ της μεταγραφικής αγοράς θα μπουν στη θέση τους αρκετά σύντομα.

Στο paddock της Imola, όπου αυτό το Σαββατοκύριακο διεξάγεται το GP Εμίλια Ρομάνια, υπήρχε αρκετή δραστηριότητα, με τους μάνατζερ των οδηγών να μιλάνε με εκπροσώπους των ομάδων. Το πρωί του Σαββάτου, ο Valtteri Bottas, που είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα χάσει τη θέση του στη Sauber, εθεάθη να συνομιλεί για 15 λεπτά με τον επικεφαλής της ομάδας της Williams, James Vowles στο γραφείο του.

Η Sauber, που θα προετοιμαστεί του χρόνου για να γίνει η εργοστασιακή ομάδα της Audi το 2026, γνωρίζουμε εδώ και καιρό ότι έχει κάνει πρόταση στον Carlos Sainz. Έχει αναφερθεί ότι η προθεσμία που είχε δώσει η Audi στον Ισπανό οδηγό είχε λήξει, αλλά φαίνεται ότι αυτό δεν ισχύει και έχει μέχρι το τέλος του Μαΐου να δώσει μία απάντηση.

Ο Sainz περίμενε να δει αν έχει ευκαιρία να βρεθεί στο μονοθέσιο της Red Bull ή της Mercedes. Ωστόσο, ήδη από την προηγούμενη εβδομάδα, ο γερμανικός Τύπος ανέφερε ότι η πόρτα της Red Bull είχε κλείσει πλέον για τον Ισπανό, καθώς οι Πρωταθλητές αναμένεται να ανανεώσουν τη συνεργασία τους με τον Sergio Perez, παρότι ο Μεξικανός δεν κατάφερε να εισέλθει στο Q3 του GP Εμίλια Ρομάνια.

Παράλληλα, η Mercedes φαίνεται να είναι επικεντρωμένη στην προετοιμασία του 17χρονου Ιταλού Andrea Kimi Antonelli, αν δεν έχει τη δυνατότητα να αποκτήσει τον Max Verstappen. Συνεπώς, οι πιθανότητες του Sainz να βρεθεί σε κάποια από αυτές τις δύο ομάδες έχουν σχεδόν εκμηδενιστεί. Οπότε, ενδέχεται να είναι υπερβολικά ριψοκίνδυνο για τον Sainz να απορρίψει την πρόταση της Audi.

F1 - Carlos Sainz

O Bottas από την πλευρά του, προσπαθεί να εξασφαλίσει μία συμφωνία όσο το δυνατόν νωρίτερα, σύμφωνα με τις πληροφορίες του Motorsport και φαίνεται να ποντάρει στη Williams. Η βρετανική ομάδα εξετάζει τρεις επιλογές οδηγών, σύμφωνα με τον James Vowles, ο οποίος αυτό το τριήμερο προειδοποίησε δημοσίως τον Logan Sargeant ότι θα πρέπει να βελτιώσει τις επιδόσεις του αν θέλει να διατηρήσει τη θέση του, κάτι που φαίνεται πολύ δύσκολο.

Ο Bottas φαίνεται να είναι αρκετά αισιόδοξος ότι θα παραμείνει στη Formula 1 και του χρόνου, καθώς υπάρχουν κενά cockpit και στις Alpine και Haas. Με την Sauber/Audi να έχει ήδη εξασφαλίσει τις υπηρεσίες του Nico Hulkenberg για τα επόμενα χρόνια, η Haas έχει ήδη μία κενή θέση.

F1 - Valtteri Bottas

Ο 18χρονος Βρετανός Oliver Bearman, που αντικατέστησε τον Carlos Sainz στη Ferrari στο GP Σαουδικής Αραβίας, έχει σοβαρές πιθανότητες να βρεθεί στο cockpit της αμερικανικής ομάδας του χρόνου, αλλά φαίνεται ότι ο Gene Haas είναι απρόθυμος να εμπιστευτεί το μονοθέσιό του σε έναν πρωτοεμφανιζόμενο οδηγό, έπειτα από τους λογαριασμούς επισκευών του 2021 με τους rookies Mick Schumacher και Nikita Mazepin.

Ωστόσο, ο Bearman έχει άλλες πέντε ευκαιρίες να εντυπωσιάσει με την απόδοσή του τη Haas, σε εμφανίσεις στις ελεύθερες δοκιμές των αγώνων. Παρότι ο Kevin Magnussen θέλει να συνεχίσει την πορεία του με τη Haas, κάποιοι πιστεύουν ότι η έξοδός του από την ομάδα έχει ήδη αποφασιστεί, αφού έχει χάσει καθαρά στη σύγκριση με τον Hulkenberg πέρυσι και φέτος.

Στην κορυφή του καταλόγου των οδηγών που επιθυμεί η Haas αναφέρεται ότι βρίσκεται ο Esteban Ocon, που έπειτα από 5 χρόνια στην Alpine, φαίνεται να είναι πρόθυμος να αλλάξει περιβάλλον. Εντούτοις, η Haas ίσως εποφθαλμιά και τον έτερο οδηγό της Alpine, Pierre Gasly, o οποίος φημολογήθηκε ότι είχε συνομιλίες και με τη Williams.

F1 - Esteban Ocon

Παρά ταύτα, δεν αποκλείεται ο Gasly να παραμείνει στην Alpine, η οποία φαίνεται ότι δεν πρόκειται να βιαστεί να οριστικοποιήσει την οδηγική της σύνθεση για το 2025, σύμφωνα με τα λεγόμενα του επικεφαλής της, Bruno Famin.

Ο Γάλλος πιστεύει ότι υπάρχουν ενδιαφερόμενοι οδηγοί, και μία από τις ελκυστικές για την Alpine προοπτικές είναι ο Guanyu Zhou, για την απήχησή του στην κινεζική αγορά, η οποία είναι πολύ σημαντική για τον Όμιλο Renault-Nissan.

Στο στρατόπεδο της Racing Bulls, ο Daniel Ricciardo δύσκολα θα διατηρήσει τη θέση του στην ομάδα και το 2025, δεδομένων των επιδόσεών του μέχρι στιγμής. Ο αγωνιστικός σύμβουλος της Red Bull, Helmut Marko, δεν θέλει να διακινδυνεύσει το ενδεχόμενο να χάσει από κάποια άλλη ομάδα το Νεοζηλανδό Liam Lawson, που εντυπωσίασε πέρυσι στους αγώνες που αντικατέστησε τον Ricciardo. Έχει αναφερθεί ότι η Racing Bulls έχει υποσχεθεί στον Lawson ένα αγωνιστικό cockpit το 2025.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!