Η Mini ετοιμάζεται να αποκαλύψει το νέο John Cooper Works τον Οκτώβριο του 2024 και για πρώτη φορά θα προσφέρεται με βενζινοκινητήρες αλλά και ηλεκτροκινητήρες.
Μάλιστα, ένα βενζινοκίνητο Mini JCW θα ανταγωνιστεί την 1η Ιουλίου στον αγώνα αντοχής 24 ωρών στην πίστα της Νυρεμβέργης. Παρά το γεγονός ότι το όχημα θα είναι καμουφλαρισμένο, θα έχουμε την δυνατότητα να δούμε τις ικανότητες του στην πίστα.
Το καμουφλάζ είναι εμπνευσμένο από το κλασικό αγωνιστικό Mini Cooper το οποίο συμμετείχε σε ράλλυ την δεκαετία του 1960 και μάλιστα, είχε κερδίσει το Ράλλυ του Μόντε Κάρλο το 1964 στα χέρια του Paddy Hopkirk. Για αυτόν τον λόγο μάλιστα, στα πίσω πλευρικά παράθυρα υπάρχει και ο αριθμός «37», ο αριθμός του Ιρλανδού οδηγού αγώνων ράλλυ.
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
- 7 SUV “Game Changers” της ελληνικής αγοράς
- Peugeot 3008: Διαθέσιμο με προνομιακή χρηματοδότηση και επιδότηση αγοράς
- Ηλεκτρικό SUV για όλους με τιμή από 29.700 € και όφελος έως 14.000 €
Κάτω από το καπό του νέου Mini JCW αναμένεται να βρούμε τον ίδιο βενζινοκινητήρα που είδαμε και στο Cooper S, όμως με υψηλότερα νούμερα ισχύος. Η ισχύς υπολογίζεται περίπου στους 250 ίππους, χωρίς ωστόσο να έχει επιβεβαιωθεί από την ίδια την Mini. Για κάτι που μπορούμε να είμαστε σχεδόν σίγουροι είναι πως κατά πάσα πιθανότητα δεν θα υπάρχει κάποια επιλογή χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων, καθώς όλα τα βενζινοκίνητα Mini Cooper κινούνται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 7 ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη.
Για το αμιγώς ηλεκτρικό JCW περιμένουμε να δούμε την ίδια μπαταρία των 54,2 kWh όπως και στο Cooper SE, με αυτονομία μειωμένη από αυτή την 400 χιλιομέτρων που υπόσχεται το τελευταίο.