Έρχεται το νέο Nissan Juke Hybrid με έως και 40% καλύτερη απόδοση

Το μοντέλο, που αναμένεται το ερχόμενο καλοκαίρι, χρησιμοποιεί ένα υβριδικό σύστημα με βενζινοκινητήρα.

Έρχεται το νέο Nissan Juke Hybrid με έως και 40% καλύτερη απόδοση

Το μοντέλο, που αναμένεται το ερχόμενο καλοκαίρι, χρησιμοποιεί ένα υβριδικό σύστημα με βενζινοκινητήρα.

Μπορεί η Nissan να προχωρά αργά τον εξηλεκτρισμό της, αλλά το υβριδικό Juke είναι μέρος του σχεδίου της να προσφέρει μια πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα μέχρι το επόμενο έτος. Σύμφωνα με τη Nissan το υβριδικό σύστημα με βενζινοκινητήρα του μοντέλου θα πετύχει 40% μείωση στην κατανάλωση καυσίμου ενώ κατά τη διάρκεια των δοκιμών αποδείχθηκε ότι το 80% των αστικών μετακινήσεων θα μπορεί να γίνει αμιγώς ηλεκτρικά.

Βασιζόμενο στην τεχνολογία της Renault, αξιοποιώντας τη συμμαχία των δύο εταιρειών, το Juke Hybrid χρησιμοποιεί έναν βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων, 94 ίππων και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα της Nissan που προσφέρει μέγιστη ισχύ 49 ίππων, φτάνοντας τη συνολική ισχύ του μοντέλου στους 143 ίππους (θεωρητικά, αφού δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση) δηλαδή 25% αύξηση σε σχέση με το προηγούμενο βενζινοκίνητο Juke.

Όπως συμβαίνει και στο Renault Clio, ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται από μια υδρόψυκτη μπαταρία 1,2 kWh, ενώ υπάρχει ένα έξυπνο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη, χάρη σε ένα σύστημα της Renault, που ξεκινά το Juke Hybrid πάντα σε ηλεκτρική λειτουργία και διαθέτει τέσσερις ταχύτητες στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και δύο «ηλεκτρικές ταχύτητες» που συγχρονίζονται από δύο ηλεκτροκινητήρες.

Στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, που ο οδηγός επιλέγει με ένα κουμπί, η μέγιστη ταχύτητα είναι περίπου στα 55 χλμ./ώρα, αν και η Nissan δεν έχει δώσει ακόμα περισσότερα στοιχεία. Υπάρχουν ακόμα οι λειτουργίες Eco, Normal και Sport, με κάθε μία να τροποποιεί το βάρος του τιμονιού, την απόκριση του γκαζιού τις ρυθμίσεις του κλιματισμού και το επίπεδο της  αναγεννητικής πέδησης.

Για παράδειγμα στη λειτουργία Sport αυξάνει την επιβράδυνση που προσφέρει ο κινητήρας για να μεγιστοποιήσει την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και να τη χρησιμοποιήσει στην επιτάχυνση. Η λειτουργία e-Pedal προσφέρει την μεγαλύτερη αναγέννηση, επιβραδύνοντας το Juke αρκετά ώστε να είναι δυνατή η οδήγηση με ένα πεντάλ.

Για να βελτιωθεί η αεροδυναμική του υβριδικού μοντέλου, η Nissan του έδωσε μια νέα μπροστινή μάσκα με το πιο πρόσφατο λογότυπο της Nissan και μικρότερο άνοιγμα χαμηλά λόγω των μικρότερων απαιτήσεων ψύξης. Επιπλέον οι γρίλιες κλείνουν όταν δεν χρειάζεται ψύξη, συμβάλλοντας στη μείωση της οπισθέλκουσας.

Οι πλαστικές επενδύσεις στους θόλους των μπροστινών τροχών βοηθούν τη ροή του αέρα γύρω από τις νέες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, ενώ το διακριτικό «Hybrid» υπάρχει στις μπροστινές πόρτες. Όλο το κάτω μέρος είναι κλεισμένο για τη βελτίωση της αεροδυναμικής και πίσω υπάρχει μια επανασχεδιασμένη αεροτομή.

Στο εσωτερικό, το Juke Hybrid διαθέτει νέα όργανα, ένα εκ των οποίων δείχνει τη χρήση ενέργειας και την αναγεννητική φόρτιση. Υπάρχει επίσης μια οθόνη 7 ιντσών που μπορεί να δείξει τη ροή της ενέργειας.

Το υβριδικό πακέτο και η μπαταρία έχουν μειώσει τον χώρο αποσκευών σε σύγκριση με το βενζινοκίνητο Juke στα 354 λίτρα, ενώ με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα, ο χώρος γίνεται  1.237 λίτρα.

Οι πωλήσεις του μοντέλου θα αρχίσουν το ερχόμενο καλοκαίρι, ενώ οι πρώτες παραδόσεις υπολογίζοντα το τρίτο τρίμηνο του 2022.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!