Το νέο Opel Astra Sports Tourer είναι το πρώτο station wagon της Opel που εξηλεκτρίζεται και το πρώτο που αποκτά το χαρακτηριστικό «πρόσωπο» της μάρκας, το Opel Vizor. Στοιχεία όπως η προαιρετική διχρωμία του αμαξώματος και το ψηφιακό Pure Panel κάνουν ακόμα πιο ενδιαφέρον το μοντέλο.
Το Opel Vizor, ειδικά σχεδιασμένο για τη νέα γενιά Astra, χαρακτηρίζει το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου. Ως κεντρικό στοιχείο της εξωτερικής σχεδίασης, ακολουθεί την πυξίδα της Opel (Opel Compass), όπου οι κάθετοι και οι οριζόντιοι άξονες (η έντονη πτυχή στο καπό και το γραφικό σε σχήμα φτερού των φώτων ημέρας) τέμνονται στη μέση με το έμβλημα Opel Blitz. Νέες τεχνολογίες όπως οι προβολείς Intelli-Lux LED, αλλά και η μπροστινή κάμερα του συστήματος Intelli-Vision 360ο ενσωματώνονται στο καινούριο μοντέλο.
Από το πλάι, το Astra Sports Tourer δείχνει δυναμικό και μυώδες. Οι φαρδιές πίσω κολώνες έχουν μία έντονη κλίση προς τα εμπρός, σαν να είναι έτοιμο να επιτεθεί. Στο πίσω τμήμα, η πυξίδα της Opel επαναλαμβάνεται με το κεντρικά τοποθετημένο έμβλημα του κεραυνού (Blitz), το κάθετης διάτασης φως φρένου και τα πολύ λεπτά φώτα LED που συναντάμε σε όλα τα Astra.
Στόχος των σχεδιαστών για τη νέα γενιά του station wagon ήταν να δημιουργήσουν ένα αυτοκίνητο όμορφο, πρακτικό και ευχάριστο στην οδήγηση. Με εξωτερικές διαστάσεις 4.642 x 1.860 x 1.480 χλστ. (Μήκος x Πλάτος x Ύψος) και διαθέσιμο ύψος φόρτωσης στον χώρο αποσκευών κοντά στα 600 χλστ., το νέο μοντέλο αξιοποιεί τους χώρους του με τον καλύτερο τρόπο.
Για να διατηρηθεί χαμηλά το κατώφλι φόρτωσης, η πινακίδα κυκλοφορίας δεν βρίσκεται εγκατεστημένη στον προφυλακτήρα, όπως συμβαίνει στο πεντάθυρο μοντέλο, αλλά στην πίσω πόρτα, γεγονός που διευκολύνει τη διαδικασία φόρτωσης του εντελώς επίπεδου πίσω τμήματος με αποσκευές ή εξοπλισμό.
Και παρά το αισθητά μακρύτερο μεταξόνιο , κατά 70 χλστ., που είναι κατά 57 χλστ. μεγαλύτερο από αυτό του νέου 5θυρου Astra, για μεγαλύτερη άνεση των επιβατών στην καμπίνα, το νέο Astra Sports Tourer είναι κατά 60 χλστ. μικρότερο σε συνολικό μήκος από το απερχόμενο μοντέλο, χάρη στον πολύ κοντό εμπρός πρόβολο.
Η λιτή προσέγγιση, με έμφαση στα απολύτως απαραίτητα, βρίσκει εφαρμογή και στο εσωτερικό. Το πλήρως ψηφιακό και οδηγοκεντρικό Pure Panel διαθέτει διεπαφή ανθρώπου/μηχανής (HMI). Είναι πλήρως καλυμμένο με τζάμι και ανάλογα με την έκδοση, περιλαμβάνει σε οριζόντια διάταξη δύο οθόνες 10 ιντσών, καθώς και τον αεραγωγό στην πλευρά του οδηγού. Η βασική αρχή για τη σχεδίαση του εσωτερικού αποτυπώνεται ιδανικά με το σλόγκαν «αποτοξίνωση στον μέγιστο βαθμό».
Οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της Opel έχουν φροντίσει ώστε ο οδηγός να λαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και συγχρόνως να έχει στη διάθεσή του χρήσιμες λειτουργικές επιλογές, χωρίς όμως να κατακλύζεται από περιττά δεδομένα ή λειτουργίες. Με τα φυσικά χειριστήρια να περιορίζονται στο ελάχιστο, το Pure Panel πετυχαίνει τη βέλτιστη ισορροπία μεταξύ ψηφιοποίησης και διαισθητικού ελέγχου. Ποτέ μέχρι τώρα, ένα μοντέλο Opel δεν ήταν τόσο διαισθητικό και εύκολο στο χειρισμό, διασφαλίζοντας απόλυτη συγκέντρωση στην οδήγηση και στον δρόμο μπροστά.
Χάρη στην πλατφόρμα Snapdragon Cockpit Platform, το πλήρως ψηφιοποιημένο Pure Panel είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει διαισθητικές εμπειρίες τεχνητής νοημοσύνης (AI), υποστηρίζοντας την εξατομίκευση των προτιμήσεων οδηγού και επιβατών, την εικονική υποβοήθηση, τον έλεγχο φυσικής ομιλίας, την κατανόηση γλώσσας, και τις προσαρμοζόμενες διεπαφές ανθρώπου/μηχανής.
Στο εσωτερικό του νέου Astra Sports Tourer τα καλώδια είναι περιττά, αφού η νέα γενιά των συστημάτων ενημέρωσης & ψυχαγωγίας μπορεί να συνδέεται στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις του μοντέλου με τα Apple CarPlay και Android Auto μέσω συμβατών smartphones.
Οι παραγγελίες του νέου Astra Sports Tourer θα αρχίσουν σύντομα, ώστε οι πελάτες να μπορούν να διαμορφώσουν το αυτοκίνητο σύμφωνα με τις επιθυμίες τους.