Οι γυναίκες και οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων είναι οι πιο πιστές κατηγορίες αγοραστών, αυτές δηλαδή που πιθανότατα στην επόμενη αγορά θα επιλέξουν το μοντέλο ή τη μάρκα που είχαν πριν. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε η έρευνα Driver Power, η οποία διεξήχθη από την Autovia, το κορυφαίο όμιλο ενημέρωσης σχετικά με την αυτοκινητοβιομηχανία στη Βρετανία, και δημοσιεύτηκε στην έντυπη και ηλεκτρονική μορφή των συνεργατών μας στο Auto Express. Η Driver Power είναι η μεγαλύτερη ετήσια έρευνα στη Βρετανία, με συμμετοχή 60.000 αγοραστών αυτοκινήτων και βοηθά στην κατανόηση των παραγόντων που διαμορφώνουν τις αποφάσεις και τις επιλογές τους.
Η έρευνα αποκαλύπτει επίσης ότι οι άνδρες είναι πιο πιθανό να εξετάσουν το ενδεχόμενο να αγοράσουν διαφορετικό μοντέλο ή μάρκα από το προηγούμενο τους αυτοκίνητο, από ότι οι γυναίκες. Σύμφωνα με 1.245 ερωτηθέντες που αγόρασαν το σημερινό τους αυτοκίνητό τα τελευταία δύο χρόνια, σε ποσοστό 19% αγόρασαν το μοντέλο που αρχικά τους ενδιέφερε και δεν κοίταξαν κανένα άλλο. Αλλά στην περίπτωση των γυναικών, το ποσοστό αυτό αυξάνεται στο 26%, με παρόμοιο ποσοστό για όσους έχουν σήμερα ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Οι μισοί αγοραστές (50%) είχαν φτιάξει μια μικρή λίστα τριών ή τεσσάρων μοντέλων και 14% των αγοραστών είχαν κοιτάξει μόνο ένα άλλο μοντέλο πριν αγοράσουν το σημερινό τους αυτοκίνητό.
Ωστόσο, το πιο σημαντικό για τους κατασκευαστές και τους αντιπροσώπους είναι ότι όσοι αγόρασαν καινούργιο όχημα ή επέλεξαν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το διάλεξαν εξετάζοντας λιγότερες επιλογές. Αυτό δείχνει ότι η συνεχής επαφή των εταιρειών με τους πελάτες και η οικοδόμηση σχέσεων μαζί τους, μπορεί να αποδώσει σε επίπεδο αφοσίωσης στη μάρκα.
Ο Steve Fowler, Διευθυντής Σύνταξης του Autovia, δήλωσε: «Αυτή η εικόνα έχει μεγάλη αξία για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες ψάχνουν συνεχώς τρόπους επικοινωνίας με τους πελάτες για να κερδίσουν την αφοσίωση τους, επειδή δείχνει ότι ορισμένες κατηγορίες αγοραστών είναι πολύ λιγότερο πιθανό να αναζητήσουν το επόμενο αυτοκίνητο τους σε ανταγωνιστική εταιρεία. Στην περίπτωση των αγοραστών ηλεκτρικών οχημάτων, ίσως δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι εξετάζουν λιγότερες επιλογές, επειδή δεν υπάρχουν πάρα πολλές στην αγορά. Αλλά αν οι αντιπρόσωποι θέλουν να περιορίσουν την απώλεια πελατών, σύμφωνα με την έρευνα, όσοι έχουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο και οι γυναίκες που αγόρασαν καινούργιο αυτοκίνητο, είναι πιο πιθανό να επιλέξουν την ίδια εταιρεία την επόμενη φορά.»