Η Mercedes-Benz έχει εδραιωθεί ως η μόνη ευρωπαϊκή μάρκα στην πρώτη δεκάδα των «Best Global Brands 2021». Η μάρκα βρίσκεται στην όγδοη θέση της κατάταξης που δημοσιεύτηκε από την αμερικανική εταιρεία συμβούλων εμπορικών εταιριών Interbrand, μια θέση που κατέχει από το 2018. Η αξία της μάρκας έχει αυξηθεί κατά 3% από το 2020 στα 43.830 δισεκατομμύρια ευρώ. Η Mercedes-Benz διατηρεί τη θέση της ως η κορυφαία μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων στον κόσμο για έκτη συνεχή χρονιά και η μοναδική στην πρώτη δεκάδα.
«Η συνεχιζόμενη παρουσία μας στην πρώτη δεκάδα και η αυξημένη αξία της μάρκας είναι επιτυχίες που κάνουν την ομάδα της Mercedes-Benz υπερήφανη. Αυτό το αποτέλεσμα δικαιώνει για άλλη μια φορά τη στρατηγική μας κατεύθυνση, ως εταιρεία αλλά και ως προς την τοποθέτηση της μάρκας μας. Ανάμεσα σε όλες τις μάρκες μας, η Mercedes-Benz μεταβαίνει από την παραδοσιακή πολυτελή μάρκα, σε μια σύγχρονη που δίνει έμφαση σε πτυχές όπως η προσβασιμότητα, η καινοτομία και η εξατομίκευση, που δημιουργεί ένα νέο κόσμο δυνατοτήτων και εμπνέει ενθουσιασμό για βιώσιμη κινητικότητα», λέει η Bettina Fetzer, Αντιπρόεδρος Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ της Mercedes-Benz AG.
Η Mercedes-Benz προετοιμάζεται να γίνει πλήρως ηλεκτρική πριν από το τέλος της δεκαετίας, όπου το επιτρέπουν οι συνθήκες της αγοράς. Ο στόχος είναι να πρωταγωνιστήσει στην ηλεκτροκίνηση και τα λογισμικά των αυτοκινήτων. Η αμερικανική εταιρεία συμβούλων εμπορικών σημάτων Interbrand, διεξάγει το «Best Global Brands» από το 1999. Ο προσεκτικά μελετημένος δείκτης αφορά στις 100 πιο πολύτιμες μάρκες παγκοσμίως και θεωρείται ευρέως ως σημείο αναφοράς και ένας σημαντικός δείκτης που χρησιμοποιούν οι CEOs σε όλο τον κόσμο.
Το σύστημα κατάταξης βασίζεται σε τρία βασικά κριτήρια: «Την οικονομική απόδοση των προϊόντων ή των υπηρεσιών της μάρκας», «Το ρόλο της μάρκας στη διαδικασία λήψης αποφάσεων για τις αγορές» και «Τη δύναμη της μάρκας όταν πρόκειται για τη διασφάλιση επιστροφών για την εταιρεία». Πιστοποιημένη με ISO 10668, η μεθοδολογία αξιολόγησης ήταν η πρώτη που καθιέρωσε ένα ευρέως αποδεκτό πρότυπο για τη σύγκριση των εμπορικών σημάτων και επιτρέπει την αντικειμενική κατάταξη σε οικονομική βάση.