Η Mercedes-Benz δημοσίευσε επίσημες φωτογραφίες από την καμουφλαρισμένη VLE – την αμιγώς ηλεκτρική «Grand Limousine» που θα αξιοποιεί την πλατφόρμα VAN.EA της εταιρείας.
Η VLE θα είναι το μεσαίο μοντέλο στην γκάμα MPV της Mercedes-Benz και θα θυμίζει σε διαστάσεις την E-Class (εξ ου και το «E» στην ονομασία), με θέσεις για έως και 8 άτομα.
Στην κορυφή θα βρίσκεται η VLS, η οποία «θα ορίσει μια δική της μοναδική κατηγορία που θα χαρίζει πραγματικό μεγαλείο στην αυτοκινητιστική πολυτέλεια».
- Mercedes-Benz: Νέες εκδόσεις Iconic με όφελος τιμής έως και 6.000 ευρώ
- Toyota Relax: Το νέο πρόγραμμα εγγύησης που φτάνει έως και τα 11 χρόνια
- Nissan All Clear Service με έκπτωση 25% σε ανταλλακτικά & αξεσουάρ
- Το νέο SUV που πρωταγωνιστεί στην ηλεκτροκίνηση
- Το SUV που αναβαθμίστηκε και είναι διαθέσιμο με όφελος 5.000 €
Για να στηρίξει τους διόλου μετριοπαθείς ισχυρισμούς, η βαυαρική εταιρεία αποκάλυψε τα αποτελέσματα των δοκιμών μεγάλων αποστάσεων της VLE.
Πιο συγκεκριμένα ένα καμουφλαρισμένο πρωτότυπο της VLE ταξίδεψε από τη Στουτγάρδη στη Ρώμη, μέσω των Άλπεων, καλύπτοντας συνολικά 1.090 χιλιόμετρα. Για το ταξίδι χρειάστηκαν «δύο σύντομες στάσεις φόρτισης» διάρκειας 15 λεπτών η κάθε μία.
Tο έντονο καμουφλάζ δεν μας αφήνει να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα για τον σχεδιασμό του πρωτότυπου μοντέλου, όμως κρίνοντας από το design του Vision V Concept, περιμένουμε να δούμε αρκετές εξωστρεφείς λεπτομέρειες, όπως μια μεγάλη φωτιζόμενη μάσκα, με λεπτά φωτιστικά σώματα.
Η αρχιτεκτονική της πλατφόρμας VAN.EA είναι 800V, ενώ θα φορτίζει τις μπαταρίες με ισχύ έως και 320 kW. Η εταιρεία αναφέρει επίσης ότι θα προσφέρεται με κίνηση στους εμπρός τροχούς, με έναν κινητήρα ή με διάταξη διπλού κινητήρα, με κίνηση σε όλους τους τροχούς. Η αυτονομία, ανάλογα με την έκδοση, θα ξεπερνά τα 500 χιλιόμετρα με μία φόρτιση.
Η εταιρεία δήλωσε παλαιότερα ότι η πλατφόρμα VAN.EA θα επιτρέψει τη «σαφή διαφοροποίηση» μεταξύ των MPV και των πιο εμπορικών van. Η πλατφόρμα VAN.EA-P (το P σημαίνει «premium») έχει σχεδιαστεί για «οικογενειακά van υψηλής ποιότητας», έως και «ευρύχωρες λιμουζίνες», σύμφωνα πάντα με τη Mercedes-Benz. Τα επαγγελματικά φορτηγά θα χρησιμοποιούν την πλατφόρμα VAN.EA-C – με το C να σημαίνει «commercial» ή «εμπορικό». Για τα φορτηγά με την premium έκδοση της πλατφόρμας VAN.EA επιδιώκεται αυτονομία τουλάχιστον 500 χιλιομέτρων.
Η γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών van που θα βασίζονται σε αυτή τη νέα αρχιτεκτονική θα διαθέτουν το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MB.OS της Mercedes-Benz. Η αυτοματοποιημένη οδήγηση επιπέδου 2 θα είναι διαθέσιμη, με σχέδια για την εξάπλωση της αυτοματοποίησης επιπέδου 3 μέχρι το τέλος της δεκαετίας.
Η Mercedes-Benz στοχεύει να βάλει την πλατφόρμα VAN.EA στην παραγωγή μέσα στο 2026, ενώ εν καιρώ θα ακολουθήσει και η VAN.CA (Van Combustion Architecture), η οποία θα είναι σχεδιασμένη για θερμικούς κινητήρες.