Η Ford ξεκίνησε και επίσημα την μαζική παραγωγή τριών νέων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων: του Puma Gen-E, του E-Tourneo Courier και του E-Transit Courier.
Με την έναρξη της παραγωγής, ανακοινώθηκε και η άμεση παράδοσή τους τόσο σε αντιπροσωπείες σε όλη την Ευρώπη όσο και σε πελάτες, ενώ στην χώρα μας αναμένεται να φτάσει μέχρι τον Ιούνιο.
To Ford Puma Gen-E πρόκειται για την εξηλεκτρισμένη έκδοση του δημοφιλούς B-SUV της εταιρείας, η οποία έρχεται να συμπληρώσει την γκάμα, διατηρώντας πολλά από τα στοιχεία που έκαναν την θερμική έκδοση δημοφιλή στο ευρωπαϊκό – αλλά και το ελληνικό κοινό.
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
- 7 SUV “Game Changers” της ελληνικής αγοράς
- Peugeot 3008: Διαθέσιμο με προνομιακή χρηματοδότηση και επιδότηση αγοράς
- Ηλεκτρικό SUV για όλους με τιμή από 29.700 € και όφελος έως 14.000 €
Στην ελληνική αγορά διατίθενται δύο εκδόσεις του Puma Gen-E: η Style και η Premium. Αμφότερες διαθέτουν μπαταρία 43 kWh και κινούνται από έναν ηλεκτροκινητήρα 168 ίππων που βρίσκεται στον μπροστινό άξονα και προσφέρει επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8 δευτερόλεπτα.
Η τελική ταχύτητα υπολογίζεται στα 160 χλμ./ώρα, ενώ η αυτονομία, σύμφωνα με την Ford, φτάνει τα 376 χιλιόμετρα με μια πλήρη φόρτιση.
Το E-Tourneo Courier είναι ένα πενταθέσιο όχημα πολλαπλών δραστηριοτήτων (Multi-Activity Vehicle) με σχεδιασμό εμπνευσμένο από τα SUV, που προσφέρει άφθονο χώρο για τους επιβάτες και τα πράγματά τους σε ένα συμπαγές και φιλικό για χρήση στην πόλη μέγεθος.
Ο ηλεκτροκινητήρας 136 ίππων του E-Tourneo Courier προσφέρει μία ομαλή αμιγώς ηλεκτρική εμπειρία ενώ η σουίτα προηγμένων συστημάτων υποστήριξης οδηγού βοηθά να γίνεται εύκολη η οδήγηση τόσο στην καθημερινότητα όσο και στα πιο μακρινά ταξίδια, Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν μεταξύ των προφίλ οδήγησης Normal, Eco και Slippery. Η τελική ταχύτητα είναι 145 χλμ./ώρα, ενώ η αυτονομία υπολογίζεται στα 288 χιλιόμετρα.
Το E-Transit Courier έχει επανασχεδιαστεί πλήρως με σημείο αναφοράς έναν μεγαλύτερο και πιο ευέλικτο χώρο φόρτωσης, ο οποίος προσφέρει 25% μεγαλύτερη χωρητικότητα από το απερχόμενο μοντέλο, σε συνδυασμό με βελτιωμένες δυνατότητες, όπως αυξημένο ωφέλιμο φορτίο και διαθέσιμο χώρο για δύο ευρωπαλέτες. Το ωφέλιμο φορτίο του νέου μοντέλου υπολογίζεται στα 700 κιλά.
Το E-Transit Courier εφοδιάζεται με έναν ηλεκτρικό κινητήρα 136 ίππων και 290 Nm ροπής. Το επαγγελματικό μοντέλο της Ford διαθέτει και δυνατότητα οδήγησης με ένα πεντάλ, κάνοντας πιο εύκολη την κίνηση στην πόλη και την καθημερινότητα. Η αυτονομία υπολογίζεται στα 300 χιλιόμετρα.
Και τα τρία μοντέλα κατασκευάζονται στο νέο εργοστάσιο συναρμολόγησης της Ford Otosan στην Κραϊόβα της Ρουμανίας. Όλα χρησιμοποιούν ηλεκτρικές μονάδες κίνησης που παράγονται στις εγκαταστάσεις της Ford στο Halewood του Ηνωμένου Βασιλείου, καθώς και εξαρτήματα από το εργοστάσιο της Ford που βρίσκεται στην Κολωνία.
Ο Güven Özyurt, Γενικός Διευθυντής της Ford Otosan δήλωσε σχετικά: «Στην Ford Otosan, είμαστε περήφανοι που συμβάλλουμε στην επιτυχία της Ford στην Ευρώπη με νέα μοντέλα που ενισχύουν περεταίρω το χαρτοφυλάκιο των ηλεκτρικών οχημάτων της. Αυτά τα νέα ηλεκτρικά οχήματα, τα οποία κατασκευάζονται στο υπερσύγχρονο εργοστάσιό μας στην Κραϊόβα, επιδεικνύουν την τεχνογνωσία μας στην παροχή ποιοτικών και καινοτόμων οχημάτων, προσφέροντας μια αναβαθμισμένη οδηγική εμπειρία στους πελάτες της Ford».