Σχεδόν μία εβδομάδα αφότου η Vοlkswagen μας έδωσε την πρώτη φωτογραφία από τον σχεδιασμό του πρωτότυπου ID.1, προχώρησε και στην δημοσίευση ορισμένων σκίτσων, τα οποία μας δίνουν μια πιο πλήρη εικόνα για το ηλεκτρικό των 20.000 ευρώ.
Σε αυτά τα σκίτσα φαίνεται ολόκληρο το πρωτότυπο μοντέλο, τόσο εμπρός όσο και πίσω, ενώ μάθαμε και το όνομά του: ID.EVERY1.
To ID.EVERY1 αποτελεί τον προάγγελο του ID.1, το οποίο αναμένεται να φτάσει στις αγορές το 2027.
- 8 μοντέλα που κερδίζουν επάξια τον τίτλο του “Game Changer”
- Τα Skoda Fabia & Skoda Kamiq τώρα με 0% επιτόκιο
- Μικρό μα και μεγαλειώδες SUV με όφελος έως 16.000 €
- Δοκιμάζουμε 4 ηλεκτρικά για την πόλη με τιμή από 9.900 €
- Στυλάτο B-SUV ανανεωμένο και φτηνότερο, από 19.990 ευρώ
Πρόκειται για ένα μοντέλο που θα γίνει το μικρότερο στην γκάμα της γερμανικής εταιρείας, ακολουθώντας τα βήματα των Lupo και up!. Στην πρωτότυπη μορφή του παρουσιάσει μια νέα, απλοποιημένη ερμηνεία της τρέχουσας σχεδιαστικής γλώσσας της Volkswagen, η οποία όμως συνδέεται με αυτά τα μοντέλα του παρελθόντος.
Φυσικά από το ID.EVERY1 δεν απουσιάζουν οι τεράστιοι τροχοί, τα μικρά παράθυρα και το χαμηλό και φαρδύ στήσιμο – στοιχεία που εντοπίζουμε συχνά σε άλλα, αντίστοιχα πρωτότυπα. Όμως υπάρχουν και επιπρόσθετα στοιχεία που θα μπορούσαν να βρεθούν και στο μοντέλο παραγωγής. Οι μπροστινές κολώνες της οθόνης είναι βαμμένες σε μαύρο χρώμα και, μαζί με τα πλαϊνά τζάμια και το παρμπρίζ, δημιουργούν την ψευδαίσθηση ότι η οροφή στηρίζεται μόνο στις πίσω κολώνες. Αυτές από την πλευρά τους είναι αρκετά φαρδιές, όπως και σε άλλα μοντέλα της Volkswagen.
Το concept έχει σχεδιαστεί από τον Andy Mindt, τον νέο επικεφαλής σχεδιασμού στην Volkswagen. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με καθαρές γραμμές που, στην μπροστινή μάσκα διαθέτει φωτιζόμενο λογότυπο και στρογγυλούς προβολείς που βρίσκονται κάτω από ένα ενιαίο διαφανές πάνελ. Κάτω από αυτό βρίσκονται τα κάθετα φώτα ημέρας.
Για πρώτη φορά έχουμε εικόνα και από το πίσω μέρος του μοντέλου, το οποίο ενώνεται σχεδιαστικά με το up! τόσο στις γραμμές του προφυλακτήρα όσο και στην πίσω πόρτα, η οποία είναι κατασκευασμένη εξ’ολοκλήρου από γυαλί. Δεν ξέρουμε βέβαια κατά πόσο το ID.1 θα θυμίζει, στην τελική μορφή του, το πρωτότυπο, καθώς η Volkswagen θα κάνει μια σειρά από αλλαγές, προκειμένου να περιορίσει το κόστος παραγωγής.
Δεν είναι μυστικό ότι η Volkswagen θέλει να αποκτήσει ισχυρή παρουσία στα μικρά, οικονομικά αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πριν περίπου έναν χρόνο η γερμανική εταιρεία ήρθε σε επαφές με την Renault προκειμένου να συνεργαστούν για τη δημιουργία ενός οικονομικού αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος, χωρίς ωστόσο κάποιο αποτέλεσμα.
To ID.1 θα προστεθεί στην γκάμα μαζί με το ID.2all concept, που πιθανότατα θα ονομάζεται ID.Polo και θα κοστίζει περί τα 25.000 ευρώ. Η Volkswagen ελπίζει πως με το μικρό ID.1 και το μικρομεσαίο ID.Polo θα μπορεί να ανταγωνιστεί τους διαρκώς πιο ισχυρούς αντιπάλους της από την Κίνα. Ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen, Thomas Schafer δήλωσε αναφερόμενος στο νέο ID.1: “Ένα προσιτό, υψηλής ποιότητας και κερδοφόρο ηλεκτρικό Volkswagen από την Ευρώπη για την Ευρώπη – αυτό είναι το Champions League της αυτοκινητοβιομηχανίας!”
To Volkswagen ID.EVERY1 θα παρουσιαστεί και επίσημα μέσα στον Μάρτιο του 2025.