Honda: «Δύσκολη» η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση για το Civic Type R

H Honda παραδέχθηκε ότι ψάχνει να βρει τρόπους να κάνει αμιγώς ηλεκτρικό το Civic Type R, χωρίς όμως να επηρεάζεται η «απόλαυση της οδήγησης».

Honda: «Δύσκολη» η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση για το Civic Type R

H Honda παραδέχθηκε ότι ψάχνει να βρει τρόπους να κάνει αμιγώς ηλεκτρικό το Civic Type R, χωρίς όμως να επηρεάζεται η «απόλαυση της οδήγησης».

Η Honda φαίνεται πως εξερευνά τρόπους να μεταφέρει το brand «Type R» στην αμιγώς ηλεκτρική εποχή, σε νέα μοντέλα και, φυσικά, στο Civic Type R.

Ο Toshihiro Akiwa, επικεφαλής του Τμήματος Ανάπτυξης μπαταριών για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, στην παρουσίαση των πρώτων δύο μοντέλων της «0 Series» στο CES 2025, αναφέρθηκε και στο Civic Type R, δηλώνοντας ωστόσο ότι δεν πρόκειται για μια εύκολη διαδικασία.

«Μια μπαταρία και ένας κινητήρας έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά, οπότε δεν μπορούμε να δημιουργήσουμε κάτι ακριβώς ίδιο σε αίσθηση με τα προηγούμενα {βενζινοκίνητα} κινητήρια σύνολα. Πώς μπορούμε να προσφέρουμε την απόλαυση της οδήγησης σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο; Φυσικά και δεν το έχουμε εγκαταλείψει, αλλά το θέμα δεν είναι μόνο η ισχύς του κινητήρα, αλλά και ο ήχος, οι κραδασμοί, η επιτάχυνση και η συνολική εμπειρία. Αυτές είναι οι απολαύσεις της οδήγησης».

Γνωρίζουμε ως τώρα ότι τα μοντέλα της «0 Series» της Honda θα βρίσκονται στην παραγωγή μέσα στο 2026. Ωστόσο η εταιρεία δεν έχει ακόμα προχωρήσει σε ανακοινώσεις σχετικά με πιο σπορ εκδοχές αυτών.

Εν τω μεταξύ, οι ανταγωνιστές έχουν ήδη αρχίσει να ετοιμάζουν αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα τα οποία μπορούν να προσφέρουν μια δυνατή οδηγική εμπειρία. Ήδη έχουμε δει – και βιώσει – την αίσθηση οδήγησης του Hyundai Ioniq 5 N, ενώ και η Renault ετοιμάζεται να λανσάρει την σπορ έκδοση του 5, με το όνομα Alpine A290.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!