Η Lamborghini επιβεβαίωσε ότι εξελίσσει την δεύτερη γενιά της Urus – του SUV που παρουσιάστηκε τον Δεκέμβρη του 2017 και από όταν μπήκε στην παραγωγή, το 2018, έχει γίνει το πιο καλοπουλημένο μοντέλο της εταιρείας, με πάνω από 20.000 αντίτυπα.
Παρά το γεγονός ότι η Ferrari και η Aston Martin παρουσίασαν τις δικές τους, μοναδικές προτάσεις στην κατηγορία των SUV, η Lamborghini θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί τεχνολογία του ομίλου Volkswagen και στην επόμενη γενιά Urus.
Ως αποτέλεσμα, τα κινητήρια σύνολα θα περιλαμβάνουν ένα υβριδικό σύστημα κίνησης με βενζινοκινητήρα V8, αντίστοιχο με αυτό που συναντήσαμε στην Urus SE.
Ο επικεφαλής μάρκετινγκ και πωλήσεων της Lamborghini, Federico Foschini ρωτήθηκε από διεθνή μέσα σχετικά με αυτή την επιλογή κινητήρα στην Urus και απάντησε: «Θα ήμασταν ανόητοι αν δεν συνεχίζαμε να χρησιμοποιούμε κάτι που βρίσκεται στην αιχμή της τεχνολογίας. Για εμάς, {το κινητήριο σύνολο} θα παραμένει πλεονέκτημα μέχρι τη στιγμή που δεν είμαστε σε θέση να κατασκευάσουμε ένα αυτοκίνητο που βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας του».
Αυτό σημαίνει πως η Lamborghini θα αξιοποιήσει την ίδια πλατφόρμα με την Porsche Cayenne και το Audi RS Q8. Η Porsche ήδη έχει ξεκινήσει να αναβαθμίζει το κινητήριο σύνολο για μια νέα γενιά της Cayenne προτού υποχρεωθεί να σταματήσει την παραγωγή βενζινοκινητήρων.
Όταν παρουσιαστεί, κάποια στιγμή μετά το 2026, η νέα υβριδική Urus θα ενταχθεί στην γκάμα της Lamborghini, μαζί με τις – επίσης νέες – Revuelto και Temerario. Όλα τα μοντέλα θα είναι διαθέσιμα με υβριδικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης. Μετά την Urus, η εταιρεία θα εξελίξει και θα παρουσιάσει την αμιγώς ηλεκτρική Lanzadore GT προς το τέλος της δεκαετίας.