Η Roma έφτασε στις αγορές το 2020, ως το GT μοντέλο της Ferrari, το οποίο ήταν και το πιο οικονομικό της γκάμας.
Ωστόσο, η ιταλική εταιρεία το απέσυρε μόλις μετά από τέσσερα χρόνια στην παραγωγή – και στη θέση του θα έρθει ένα νέο coupe μοντέλο με τον κινητήρα στο μπροστινό μέρος.
Το πρωτότυπο απαθανατίστηκε από το Auto Express σε δοκιμές, φορώντας έντονο καμουφλάζ, ωστόσο οι γραμμές του μας προϊδεάζουν ότι θα πρόκειται για μια έντονα αναβαθμισμένη εκδοχή της Roma. Αν και οι τεχνικές λεπτομέρειες δεν έχουν ακόμη αποκαλυφθεί, θα παραμείνει ως το εισαγωγικό μοντέλο της γκάμας της Ferrari, πράγμα που σημαίνει ότι θα ανταγωνιστεί και πάλι τις Porsche 911 GT3 Touring, Aston Martin Vantage και Mercedes-AMG GT.
Το μακρύ, χαμηλό καπό, το έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ, οι επιβλητικοί θόλοι των τροχών και το φαρδύ πίσω μέρος είναι όλα χαρακτηριστικά τα οποία έχουμε δει και σε πιο παλιά μοντέλα της Ferrari με κινητήρα εμπρός. Οι πιο πιθανές αλλαγές θα εντοπίζονται επομένως στην μάσκα και τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω.
Οι ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών είναι οι ίδιες με αυτές που ήταν διαθέσιμες και στο Roma. Πίσω τους κρύβονται τεράστιοι δίσκοι που συνοδεύονται από αντίστοιχα μεγάλες δαγκάνες φρένων. Το καμουφλάζ συνεχίζεται και στο πίσω μέρος, όπου ξεχωρίζει το τετραπλό σύστημα εξάτμισης – αναλλοίωτο από αυτό που υπήρχε και στην Roma.
Η απερχόμενη Ferrari Roma είχε κάτω από το καπό έναν V8 twin turbo 3,9 λίτρων, ο οποίος απέδιδε περί τους 620 ίππους και 760 Nm ροπής. Το νέο μοντέλο θα έχει κατά πάσα πιθανότητα ακόμα πιο ισχυρό κινητήρα, ωστόσο δεν είμαστε σίγουροι αν θα διατηρήσει τους 8 κυλίνδρους ή θα πέσει στους 6, υιοθετώντας υβριδική τεχνολογία.
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ: AUTO EXPRESS