Ο Jason Wharton, διευθύνων σύμβουλος της Bristol Cars, ανακοίνωσε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το όραμα της εταιρείας «να αναβιώσει την Bristol Cars ως σύγχρονη εταιρεία κατασκευής αμαξωμάτων για τους λάτρεις των πολυτελών αυτοκινήτων grand touring και των εμπειριών παγκοσμίως, εγκαίρως για την 80ή επέτειο από την ίδρυση της μάρκας, το 2026».
Η λιτή επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας επίσης υποστηρίζει το ίδιο, αναφέροντας ότι η Bristol Cars θα είναι μια «βρετανική εταιρεία ηλεκτρικών οχημάτων» μέχρι το 2026. Ωστόσο, ο Wharton επιβεβαίωσε έκτοτε ότι το ηλεκτρικό δεν θα είναι το μόνο σύστημα κίνησης που θα προσφέρεται στα μελλοντικά Bristol. Απαντώντας σε ένα διαδικτυακό σχόλιο σχετικά με τα ηλεκτρικό, τα υβριδικά και τα ορυκτά καύσιμα, είπε ότι θα έρθουν «με αντίστροφη σειρά».
Η ανακοίνωση του Wharton συνοδεύτηκε από το σκίτσο ενός Bristol, που ενδεχομένως υπονοεί μια μελλοντική σχεδιαστική γλώσσα. Η εικόνα δείχνει ένα αυτοκίνητο έντονα εμπνευσμένο από το μοντέλο 411 της δεκαετίας του 1970. Τα τζάμια και οι κολόνες φαίνεται να είναι ίδια με του 411, ενδεχομένως υποδεικνύοντας ότι θα μπορούσε να πρόκειται για κάποιου είδους restomod, αλλά συνδυάζονται με μεγάλους τροχούς και αναθεωρημένα πίσω φώτα.
Προς το παρόν, δεν υπάρχει καμία πληροφορία όσον αφορά από πού θα προμηθεύεται η Bristol τις κινητήριες μονάδες. Δεδομένης της μικρής κλίμακας λειτουργίας της, η εταιρεία δεν θα μπορούσε να παράγει υβριδικούς κινητήρες και ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο μόνη της.
Ερωτήματα παραμένουν επίσης σχετικά με τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας της Bristol Cars. Το 2021, η Bristol Cars πτώχευσε και οι διαχειριστές της εκκαθάρισης ανέφεραν: «Μπορούμε να δηλώσουμε κατηγορηματικά ότι ενώ (ο Jason Wharton) αγόρασε ορισμένα εργαλεία και ανταλλακτικά σε δημοπρασία των περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας, δεν αγόρασε κανένα IPR» (δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας).