Η Koenigsegg ανακαλεί την Jesko

Με αφορμή την πυρκαγιά που ξέσπασε στην Αττική Οδό σε μία από τις 28 Jesko που παραδόθηκαν σε πελάτες, η Koenigsegg ανακαλεί όλα τα αντίτυπα.

Η Koenigsegg ανακαλεί την Jesko

Με αφορμή την πυρκαγιά που ξέσπασε στην Αττική Οδό σε μία από τις 28 Jesko που παραδόθηκαν σε πελάτες, η Koenigsegg ανακαλεί όλα τα αντίτυπα.

Έπειτα από την φωτιά που ξέσπασε στην Αττική Οδό σε μια Koenigsegg Jesko, ο Christian von Koenigsegg προχώρησε σε άμεση ανάκληση και των 27 Jesko που απομένουν στα χέρια πελατών.

Μάλιστα, Σουηδοί μηχανικοί μεταφέρθηκαν στην Ελλάδα προκειμένου να παραλάβουν τα απομεινάρια της Jesko που κάηκε στην Αττική Οδό ενώ στην συνέχεια εντόπισαν την πηγή της πυρκαγιάς.

Μετά από ανακοίνωση της Koenigsegg, το πρόβλημα αφορούσε μια διαρροή από το υδραυλικό σύστημα υψηλής πίεσης. Η εταιρεία δήλωσε πως δημιουργεί λογισμικό το οποίο θα ανιχνεύει τυχόν διαρροές και θα απενεργοποιεί το υδραυλικό σύστημα προκειμένου να αποφευχθεί ξανά στο μέλλον.

Επειδή επρόκειτο για μηχανική βλάβη για την οποία δεν έφταιγε ο οδηγός, η Koenigsegg θα αντικαταστήσει το καμένο supercar. 

Ακολουθεί η ανακοίνωση της εταιρείας:

«Μετά το περιστατικό της περασμένης εβδομάδας στην Ελλάδα όπου ένα Jesko έπιασε φωτιά, υπήρξε 24ωρη έρευνα στην Koenigsegg για να καταλάβουμε τι συνέβη.Το πιο σημαντικό είναι πως κανείς δεν τραυματίστηκε. Για αυτό είμαστε απίστευτα ευγνώμονες.

Ζητήσαμε από όλους τους ιδιοκτήτες Jesko να σταματήσουν να οδηγούν τα αυτοκίνητά τους μέχρι να κατανοήσουμε καλύτερα την κατάσταση, ενώ συγκεντρώσαμε όλα τα αυτοκίνητα στα κέντρα σέρβις μας.

Το ρεζερβουάρ καυσίμου και το σύστημα λαδιού του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων ήταν ακόμα άθικτα στο όχημα μετά την κατάσβεση της πυρκαγιάς και δεν επηρεάστηκαν από τη φωτιά, ούτε από την πηγή της πυρκαγιάς.

Ωστόσο, υπήρχε υδραυλικό υγρό πίσω από το αυτοκίνητο, στον δρόμο. Δεδομένου αυτού, ελέγξαμε το υδραυλικό σύστημα υψηλής πίεσης, το οποίο είναι το μόνο σύστημα που περιέχει αυτό το υγρό.

Όταν κοιτάξαμε από κοντά το αυτοκίνητο, διαπιστώσαμε επίσης ότι ένας υδραυλικός σωλήνας υψηλής πίεσης είχε υποστεί βλάβη στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Αυτό σε συνδυασμό με το υδραυλικό υγρό στον δρόμο δείχνουν ξεκάθαρα ότι αυτή ήταν η αιτία της πυρκαγιάς.

Ελέγχουμε τώρα την εγκατάσταση όλων των υδραυλικών εύκαμπτων σωλήνων σε αυτήν την περιοχή σε όλα τα Jesko παραγωγής και σε όλα τα Jesko που ετοιμάζονται στο εργοστάσιο για να διασφαλίσουμε ότι η εγκατάσταση δεν τίθεται σε κίνδυνο.

Επιπλέον, για να προσθέσουμε ένα ακόμη επίπεδο ασφάλειας, τώρα δοκιμάζουμε και αναπτύσσουμε μια ενημέρωση λογισμικού που μπορεί να ανιχνεύσει πτώση πίεσης ή διαρροή σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο και να κλείσει αμέσως το υδραυλικό σύστημα, για να αποφευχθεί πυρκαγιά, ακόμη και αν υπήρξε ποτέ πάλι διαρροή.

Στόχος μας είναι να μπορέσουμε να κυκλοφορήσουμε την πρώτη έκδοση λογισμικού αυτής της πρόσθετης δυνατότητας στο τέλος της επόμενης εβδομάδας, ενώ θα ελέγξουμε και θα κυκλοφορήσουμε τα αυτοκίνητα λίγο αργότερα.

Είμαστε επίσης απίστευτα ευγνώμονες στον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου στην Ελλάδα που μας παρείχε τη συνεχή υποστήριξή του και ότι θα μπορέσουμε να του προμηθεύσουμε ένα νέο αυτοκίνητο ώστε να συνεχίσει το ταξίδι του στον κόσμο της Koenigsegg.

Με εκτίμηση,

Christian von Koenigsegg»

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!