Σε έναν ηλεκτρικό κόσμο, η Bugatti στηρίζει τη βενζίνη

Οι ιδιοκτήτες μιας Bugatti στο μέλλον θα έχουν τον δικό τους σταθμό ανεφοδιασμού στο σπίτι, για να κινούν το αυτοκίνητό τους.

Σε έναν ηλεκτρικό κόσμο, η Bugatti στηρίζει τη βενζίνη

Οι ιδιοκτήτες μιας Bugatti στο μέλλον θα έχουν τον δικό τους σταθμό ανεφοδιασμού στο σπίτι, για να κινούν το αυτοκίνητό τους.

Η Bugatti δήλωσε πρόσφατα πως θα συνεχίσει να κατασκευάζει βενζινοκίνητα οχήματα σε βάθος χρόνου. Παρότι η εταιρεία έχει συνάψει συνεργασία με την Rimac (η οποία έχει δημιουργήσει το αμιγώς ηλεκτρικό supercar που ακούει στο όνομα Rimac Nevera), φαίνεται πως εξακολουθεί να υποστηρίζει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, οι οποίοι στο μέλλον θα λειτουργούν με συνθετικά καύσιμα.

Ο Mate Rimac, υπεύθυνος τόσο για την Bugatti όσο και για την Rimac, δήλωσε πως οι κινητήρες βενζίνης είναι εδώ για να μείνουν, φέρνοντας μάλιστα ως παράδειγμα τον ολοκαίνουργιο V16 ο οποίος δίνει ώθηση στην Bugatti Tourbillon που αντικαθιστά την Chiron. Σε συνέντευξή του ανέφερε: «Δεν βλέπω κανέναν λόγο να μην συνεχίσουμε να κατασκευάζουμε (ενν. κινητήρες εσωτερικής καύσης) μετά το 2035, έχουμε αναπτύξει έναν εντελώς νέο κινητήρα και θέλουμε να τον χρησιμοποιήσουμε για αρκετό καιρό».

«Διάβασα τους κανονισμούς και δεν βλέπω λόγο για τον οποίο θα ήταν αδύνατο. Τα μέσα λένε ότι τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα απαγορευτούν από το 2035, αλλά αν διαβάσετε τα ψιλά γράμματα, δεν μιλάει πουθενά για απαγόρευση. Μπορούν να κατασκευαστούν, αλλά μπορεί να υπάρξουν κάποιες κυρώσεις».

Το πρεστίζ και η μικρή παραγωγική κλίμακα της Bugatti σημαίνει ότι οι ιδιοκτήτες της μπορούν να πληρώνουν τις επιπλέον χρεώσεις που μπορεί να επιβαρύνουν την εταιρεία και τα αυτοκίνητά της, καθώς και να χρηματοδοτούν νέες λύσεις στο ζήτημα της αναζήτησης περιβαλλοντικής βιωσιμότητας. Ο Rimac συνέχισε λέγοντας πως τέτοιες λύσεις θα μπορούσαν να συμπεριλαμβάνουν μέχρι και… ιδιωτικούς σταθμούς ανεφοδιασμού στα σπίτια των ιδιοκτητών οι οποίοι θα χρησιμοποιούν συνθετικά καύσιμα.

Ο αντικαταστάτης της Bugatti Chiron δεν έχει τίποτα κοινό με αυτή, ούτε με το Rimac Nevera. Ο Mate Rimac αναφέρθηκε επίσης στην βελτιωμένη ποιότητα του νέου hypercar, παρά τις δυσκολίες που προκύπτουν από την παραγωγή μικρής κλίμακας. «Μου αρέσει να χρησιμοποιώ την αναλογία της ωρολογοποιίας», συνέχισε ο Rimac. «Ακόμα και αν κάποια ρολόγια δεν έχουν διαφανές κάλυμμα στο πίσω μέρος, όταν τα ανοίγεις, ξέρεις ότι όλα είναι όμορφα επειδή οι άνθρωποι νοιάζονται γι’ αυτά».

«Οι δημιουργοί καθιστούν σαφές με την τεχνική τους κατάρτιση ότι κατασκευάζονται με ακρίβεια και ποιότητα, ακόμη και αν δεν βλέπεις τα ξεχωριστά εξαρτήματα. Αυτό ήθελα να κάνω με τη νέα Bugatti και όλα όσα έχουν να κάνουν με αυτήν, κάθε μικρό κομμάτι, ακόμη και αν δεν το βλέπεις, είναι κατασκευασμένο με τα υψηλότερα επίπεδα ποιότητας».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!