Τα σχέδια της Kia για νέα ηλεκτρικά μοντέλα

Η Kia θα διευρύνει ραγδαία την γκάμα των ηλεκτρικών οχημάτων της, με στόχο να σημειώσει 1,6 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως έως το 2030.

Τα σχέδια της Kia για νέα ηλεκτρικά μοντέλα

Η Kia θα διευρύνει ραγδαία την γκάμα των ηλεκτρικών οχημάτων της, με στόχο να σημειώσει 1,6 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως έως το 2030.

Η ηλεκτρική γκάμα της Kia θα επεκταθεί ραγδαία μέσα στα επόμενα χρόνια, με την εταιρεία να επιβεβαιώνει την άφιξη 15 νέων ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το 2027. Για την ευρωπαϊκή αγορά, υπάρχει πλάνο να κυκλοφορήσουν 9 νέα μοντέλα μέχρι το 2027, ανάμεσά τους και το EV3, το οποίο θα βγει στους ευρωπαϊκούς δρόμους μέσα στο 2024.

Έχουμε ήδη ρίξει μια πρώτη ματιά στο EV3, σε μια πειραματική μορφή, στο Kia EV3 Concept, τον Οκτώβριο του 2023. Κατά πάσα πιθανότητα το EV3 παραγωγής δε θα διαφέρει ιδιαίτερα από το concept.

Θεωρητικά, θα μπορεί να αποτελέσει μια ηλεκτρικά κινούμενη εναλλακτική στο Kia Sportage, ένα SUV με παρόμοιες διαστάσεις. Στην ομιλία αναφέρθηκαν και τα ελαφρώς μεγαλύτερα EV4 και ΕV5, όμως δεν υπήρξε κάποια αναφορά όσον αφορά πότε θα μπουν στην παραγωγή.

Δεν έχουμε δει ακόμα ούτε την concept μορφή του Kia EV2 αλλά περιμένουμε να παρουσιαστεί για πρώτη φορά μέσα στο έτος. Το νέο EV2 θα είναι διαστάσεων σουπερμίνι και θα ανταγωνίζεται το Renault 5 και το BYD Dolphin. Αναμένεται μάλιστα να κυκλοφορήσει μέσα στο 2026.

Τα σπορ μοντέλα της Kia φέρουν το σήμα «GT» και η κορεάτικη εταιρεία επιβεβαίωσε ότι θα υπάρξουν αρκετά μοντέλα με σπορ ύφος. Το EV9, το κορυφαίο ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας με τις 7 θέσεις, θα αποκτήσει έκδοση GT.

Δε γνωρίζουμε ακόμα ακριβώς τα τεχνικά της χαρακτηριστικά, αλλά θα χρησιμοποιήσει κατά πάσα πιθανότητα δύο ηλεκτροκινητήρες, πιθανώς τους ίδιους με το EV6 GT, που αποδίδει 576 ίππους. Στις αναβαθμίσεις συμπεριλαμβάνεται και το μεγαλύτερο σετ φρένων και αναρτήσεων. Αυτά θα κληθούν να «δαμάσουν» την ισχύ του θηριώδους SUV, το οποίο θα αναπτύσσει 100 χλμ. από στάση σε χρόνο κάτω των 4 δλ.

Το EV6 ήταν το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα της Kia, το οποίο μέσα στο 2024 αναμένεται να δεχθεί το πρώτο του facelift. Στα τέλη του 2024 θα το ακολουθήσει και το πιο σπορ EV6 GT. Περιμένουμε να δούμε το μέγεθος της μπαταρίας του EV6 να αυξάνεται, δεδομένου ότι το «αδελφάκι» του, Hyundai Ioniq 5, με το οποίο μοιράζεται την πλατφόρμα E-GMP, θα έχει μεγαλύτερη μπαταρία (από 77,4 kWh σε 84 kWh.)

Απώτερος σκοπός για την Kia είναι να καταφέρει να αυξήσει τις παγκόσμιες πωλήσεις της σε 1,6 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα έως το 2030, με τις συνολικές πωλήσεις οχημάτων να βρίσκονται στα 4,3 εκατομμύρια. Για να δημιουργήσει περισσότερο αγοραστικό ενδιαφέρον για τα ηλεκτρικά της μοντέλα, η κορεάτικη εταιρεία θα κατασκευάσει 17.000 φορτιστές σε όλη την Ευρώπη.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!