O Lucas di Grassi με Cupra Tavascan στο χιόνι

Ο οδηγός της Abt Cupra στη Formula E και πρεσβευτής της μάρκας, Lucas di Grassi, οδήγησε το αμιγώς ηλεκτρικό Tavascan στα χιόνια.

O Lucas di Grassi με Cupra Tavascan στο χιόνι

Ο οδηγός της Abt Cupra στη Formula E και πρεσβευτής της μάρκας, Lucas di Grassi, οδήγησε το αμιγώς ηλεκτρικό Tavascan στα χιόνια.

Η Lapland είναι ένας σημαντικός προορισμός για όλα τα νέα μοντέλα της Cupra πριν λανσαριστούν στην αγορά. Εκεί, επιδίδονται σε ακραία τεστ για να διασφαλίσουν τη μέγιστη δυνατή απόδοση. Το τελευταίο μοντέλο της μάρκας που βρέθηκε στους παγωμένους δρόμους  της Β. Ευρώπης ήταν το Cupra Tavascan, με το Lucas di Grassi πίσω από το τιμόνι. O Βραζιλιάνος πρεσβευτής της Cupra ένιωσε από πρώτο χέρι πως είναι να οδηγεί το αμιγώς ηλεκτρικό SUV σε παγωμένες επιφάνειες και χιονισμένες διαδρομές.

Τα εμπόδια που έπρεπε να ξεπεράσουν τόσο το Cupra Tavascan όσο και o Di Grassi ήταν το κρύο, ο αέρας, το χιόνι και ο πάγος. Μια εντελώς απολαυστική πρόκληση: «Έχω οδηγήσει σε όλο τον κόσμο, αλλά αυτή ήταν η πρώτη φορά που οδήγησα σε ακραίες, παγωμένες συνθήκες». Ήταν μία πρόσκληση την οποία δεν δίστασε να αποδεχτεί, ενώ ήταν η πρώτη του φορά πίσω από το τιμόνι του Cupra Tavascan. H εμπειρία του ήταν σημαντική για το χειμωνιάτικο αυτό τεστ.

Το Cupra Tavascan εκτέθηκε σε σκληρές καιρικές συνθήκες σε μια περιοχή όπου η θερμοκρασία μπορεί να πέσει κάτω από -35 βαθμούς Κελσίου. Οι αδυσώπητες συνθήκες έκαναν τους μηχανικούς της Cupra να δουν μέχρι πού μπορεί να φτάσει το αμιγώς ηλεκτρικό SUV, ενώ βοηθήθηκαν επίσης από το Lucas di Grassi να ολοκληρώσουν αρκετά τεστ, ξεκινώντας με τη δοκιμή φρένων, συνδυάζοντας μια ασφάλτινη και παγωμένη επιφάνεια, όπου αξιολόγησαν το κράτημα και τον έλεγχο του αυτοκινήτου. «Σε τέτοιες συνθήκες μπορείς να καταλάβεις τη συμπεριφορά, το κράτημα του αυτοκινήτου και πώς αυτό ανταποκρίνεται», δήλωσε ο Di Grassi.

Περισσότεροι από 100 μηχανικοί από το τμήμα έρευνας και εξέλιξης της Cupra ανταπεξέρχονται σε αυτή τη δύσκολη δοκιμασία να συμπληρώσουν πάνω από 1.000 ώρες δοκιμών, από το Νοέμβριο έως τον Μάρτιο. Ανάμεσα σε αυτούς ήταν και ο Αντιπρόεδρος του τμήματος R&D, Dr. Werner Tietz, ο οποίος δήλωσε: «Για εμάς είναι σημαντικό το αυτοκίνητο να προσφέρει αρκετή ροπή και ισχύ έτσι ώστε να είναι απολαυστικό όταν το οδηγείς. Για αυτό τον λόγο τα τεστ αυτά είναι πολύ χρήσιμα, ανάμεσα σε άλλα πράγματα, για να  δεις και να προσαρμόσεις συστήματα όπως το ESC σε χαμηλές συνθήκες πρόσφυσης».

To αυτοκίνητο υποβλήθηκε σε εκατοντάδες απαιτητικά τεστ, όπως αυτό της αντοχής, όπου πρέπει να καλύψει 30.000 χλμ. μέρα-νύχτα, για να φανεί η συμπεριφορά του σε διαφορετικές επιφάνειες και να αξιοποιηθεί η απόδοσή του. Ο Lucas di Grassi ήταν απόλυτα ικανοποιημένος με την πρώτη του οδηγική εμπειρία σε πάγο και χιόνι. Αυτό που πραγματικά ξεχώρισε ήταν η αίσθηση του ηλεκτρικού SUV σε παγωμένες διαδρομές: «Η ανταπόκριση του αυτοκινήτου ήταν μοναδική. Μου αρέσει πολύ το Cupra Tavascan. Είναι ένα ελεγχόμενο, ακριβές και φανταστικό αυτοκίνητο», δήλωσε ο Βραζιλιάνος.

Cupra Tavascan

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!