Σχεδόν 2 στα 3 νέα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ευρωπαϊκή Ένωση εξακολουθούν να φέρουν συμβατικό κινητήρα (βενζίνης ή πετρελαίου), όμως το μερίδιό τους συρρικνώνεται σταθερά. Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε ο ACEA, κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2021 τα αυτοκίνητα βενζίνης αντιπροσώπευαν το 41,8% των συνολικών πωλήσεων. Το αντίστοιχο ποσοστό για τα diesel ήταν κάτω από το μισό, υποχωρώντας στο 20,4%.
Την ίδια στιγμή, το μερίδιο των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων υπερδιπλασιάστηκε σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του 2020: από 3,5% στο 7,5%. Ομοίως, το μερίδιο των plug-in υβριδικών από το 3,7% πέρυσι ανέβηκε στο 8,4% φέτος.
Τα απλά υβριδικά – όσα δηλαδή δεν μπαίνουν στην πρίζα – κατέχουν το μεγαλύτερο ποσοστό από όλες τις κατηγορίες των «πράσινων» αυτοκινήτων, με 19,3% (έναντι 9,6% το δεύτερο τρίμηνο του 2020). Σταθερό, στο 0,5% παρέμεινε το μερίδιο των αυτοκινήτων φυσικού αερίου (CNG), ενώ αυξήθηκε το ποσοστό των μοντέλων που καταναλώνουν υγραέριο (LPG).