Τα μοντέλα που περιμένουμε στην Ελλάδα τον Μάρτιο

Τρία νέα μοντέλα θα είναι διαθέσιμα στην ελληνική αγορά μέσα στον Μάρτιο.

Τα μοντέλα που περιμένουμε στην Ελλάδα τον Μάρτιο

Τρία νέα μοντέλα θα είναι διαθέσιμα στην ελληνική αγορά μέσα στον Μάρτιο.

Οι εισαγωγικές εταιρείες είχαν στο πρόγραμμα να φέρουν αρκετά νέα μοντέλα μέσα στον Μάρτιο, ωστόσο, ανατράπηκαν τα σχέδιά τους, όπως αποδείχθηκε. Πιο συγκεκριμένα η Lexus είχε ανακοινώσει την άφιξη του νέου RZ, κάτι που δεν θα γίνει, αφού η πρεμιέρα του στην αγορά μας πήγε για τον Μάιο.

Ανάλογα, η Alfa Romeo έχασε την ημερομηνία που είχε αρχικά θέσει για το λανσάρισμα της κορυφαίας Plug-in Hybrid έκδοσης της Tonale. Έτσι, αντί για τον Μάρτιο θα γίνει πιθανότατα μέσα στον Απρίλιο.

Μια ακόμα εταιρεία που αντιμετώπισε πρόβλημα με την εισαγωγή των μοντέλων που είχε στον προγραμματισμό της ήταν η Mazda. Μέσα στον Μάρτιο υπολόγιζε να έχει στις εκθέσεις της, το CX-60 diesel, αλλά και το ανανεωμένο CX-5. Ωστόσο, αυτά θα είναι διαθέσιμα, σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, τον επόμενο μήνα, μέσα στον Απρίλιο.

Στις νέες αφίξεις και στα αυτοκίνητα που θα μπούνε στις βιτρίνες των εισαγωγέων της χώρας μας, έχουμε το νέο μεγάλο SUV της Audi, το Q8 e-tron, το νέο DS 3 στην «απλή» του εκδοχή, αλλά και την ηλεκτρική DS 3 e-Tense, αλλά και τη νέα Mercedes-Benz A-Class.

Audi Q8 e-tron

Audi Q8 e-tron quattro, Static photo, Colour: Chronos Gray metallic.<br /> Audi SQ8 Sportback e-tron quattro, Static photo, Colour: Ultra Blue metallic.

Το νέο Q8 e-tron με τη βελτιωμένη απόδοσή του, την αυξημένη αυτονομία του, αλλά και την εκλεπτυσμένη σχεδίασή του, αποτελεί την αιχμή του δόρατος για την Audi, εισάγοντας αρκετές καινοτομίες και νέα δεδομένα, στην κατηγορία, αλλά και εν γένει στη μάρκα.

Διακρίνεται για τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία που ακολουθεί, με βελτιωμένη αεροδυναμική, μεγαλύτερη απόδοση και αυτονομία που αγγίζει τα 582 χιλιόμετρα στην έκδοση SUV.

Τα σύνολα με τα οποία είναι διαθέσιμο είναι τρία αμιγώς ηλεκτρικά που συνδυάζονται με τετρακίνηση. Η εισαγωγική έκδοση έχει τα διακριτικά Q8 50 e-tron και εφοδιάζεται με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες απόδοσης 250 kW (340 ίπποι) και 664 Nm ροπής. Η εργοστασιακή αυτονομία σύμφωνα με τον WLTP είναι 491 χιλιόμετρα για το SUV.

Πιο πάνω τοποθετείται η έκδοση Q8 55 e-tron με την απόδοση σε αυτή την περίπτωση να ανεβαίνει στα 300 kW (408 ίπποι) και τη ροπή να παραμένει στα 664 Nm. Εδώ η αυτονομία αυξάνεται σημαντικά, με το SUV να έχει 582 χιλιόμετρα.

Στην κορυφή τοποθετείται το Audi SQ8 e-tron. Εδώ η απόδοση εκτοξεύεται στα 370 kW (503 ίπποι), με τη ροπή να φτάνει τα 973 Nm. Η αυτονομία είναι 494 χιλιόμετρα για το SUV.

Από την άλλη, δύο είναι τα διαθέσιμα μεγέθη μπαταριών για το νέο Q8 e-tron. Η εισαγωγική έκδοση Q8 50 e-tron διαθέτει μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 89 kWh (95 kWh μικτή), ενώ το πιο ισχυρό Q8 55 e-tron και το SQ8 e-tron εφοδιάζονται με μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητα 106 kWh (114 kWh μικτή).

 

DS 3 και DS 3 e-tense

Με αναβαθμίσεις και πιο μίνιμαλ ονομασία, χωρίς το επίθεμα Crossback, έρχεται το ανανεωμένο DS 3. Η σημαντικότερη αλλαγή αφορά την ηλεκτροκίνητη έκδοση E-Tense που προσφέρει μεγαλύτερη αυτονομία και ισχύ.

Ο ηλεκτρικός κινητήρας του αποδίδει τώρα 156 ίππους και 260 Nm ροπής, με την μπαταρία 54 kWh να χαρίζει αυτονομία που κυμαίνεται από τα 320 έως τα 400 χιλιόμετρα. Παράλληλα, έχει δυνατότητα φόρτισης 400 volt με χρόνο φόρτισης 25 λεπτά για την αναπλήρωση ενέργειας από 10-80%.

Στις αισθητικές αλλαγές περιλαμβάνονται τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα που εντάσσουν τα χαρακτηριστικού μοτίβου LED ημέρας «DS Wings» καθώς και η νέα μάσκα. Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζει το μαύρο περίγραμμα των φωτιστικών σωμάτων ενώ την εικόνα συμπληρώνουν οι νέου σχεδιασμού τροχοί 17 και 18 ιντσών.

Η γκάμα κινητήρων εσωτερικής καύσης δεν περιλαμβάνει πλέον diesel έκδοση και αποτελείται από τον turbo κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων ο οποίος προσφέρεται σε εκδοχές ισχύος 100 και 130 ίππων σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο 8 σχέσεων.

 

Mercedes-Benz A-Class

Mercedes-Benz A 250 e Hatchback: fuel consumption combined, weighted (WLTP) 1,1-0,8 l/100 km, electric energy consumption combined, weighted (WLTP) 17.0-15.0 kWh/100km, CO2 emissions combined, weighted (WLTP) 25-18 g/km [2]; exterior: mountain grey, AMG line[2] The stated figures are the measured "WLTP CO₂ figures" in accordance with Art. 2 No. 3 of Implementing Regulation (EU) 2017/1153. The fuel consumption figures were calculated on the basis of these figures. Electric energy consumption was determined on the basis of Commission Regulation (EU) 2017/1151. / Mercedes-Benz A-Class saloon; exterior: patagonia red MANUFAKTUR; progressive line Mercedes-Benz A 250 e Hatchback: fuel consumption combined, weighted (WLTP) 1,1-0,8 l/100 km, electric energy consumption combined, weighted (WLTP) 17.0-15.0 kWh/100km, CO2 emissions combined, weighted (WLTP) 25-18 g/km [2]; exterior: mountain grey, AMG line[2] The stated figures are the measured "WLTP CO₂ figures" in accordance with Art. 2 No. 3 of Implementing Regulation (EU) 2017/1153. The fuel consumption figures were calculated on the basis of these figures. Electric energy consumption was determined on the basis of Commission Regulation (EU) 2017/1151. / Mercedes-Benz A-Class saloon; exterior: patagonia red MANUFAKTUR; progressive line

Η νέα Mercedes-Benz A-Class ενσωματώνει σε όλες τις εκδόσεις της ήπια υβριδική τεχνολογία, με στόχο τη βελτίωση της αποδοτικότητας, αλλά και των επιδόσεων. Επίσης διαθέσιμη είναι σε εκδόσεις Plug-in Hybrid, με ακόμα καλύτερη απόδοση, έχοντας μέση κατανάλωση 0,8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 17 γρ./χλμ.

Όσον αφορά την αισθητική, η νέα A-Class διακρίνεται για τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα της, με τη νέα μάσκα, αλλά και το καινούργιο πιο ανάγλυφο καπό. Πίσω υπάρχει ένα νέο diffuser και επίσης ανασχεδιασμένο είναι το φως των φρένων, με τις νέας σχεδίασης ζάντες 19 ιντσών να συμπληρώνουν την εικόνα. Αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX.

Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη στη βάση τοποθετείται η έκδοση με τον κινητήρα βενζίνης 1,3 λίτρων από 163 ίππους και πιο πάνω ένας 2λιτρος, από 190 ίππους, όλοι με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V, που παρέχει επικουρικά 10 kW (14 ίππους). Οι εκδόσεις αυτές συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 7 ή 8 σχέσεων.

Επιπλέον, υπάρχουν και τρεις εκδόσεις diesel, με κινητήρα 1.950 κ.εκ. που αποδίδουν 116, 150 και 190 ίππους ανάλογα με την έκδοση. Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται η Plug-in υβριδική έκδοση A 250 e με απόδοση 218 ίππους. Η μπαταρία που χρησιμοποιεί είναι 15,6 kWh, προσφέροντας ηλεκτρική αυτονομία που φτάνει τα 82 χιλιόμετρα. H νέα A-Class έχει τιμή εκκίνησης τα 39.900 ευρώ.

Δείτε αναλυτικά τις εκδόσεις και τις τιμές της A-Class πατώντας εδώ

Mercedes-Benz A 250 e Hatchback: fuel consumption combined, weighted (WLTP) 1,1-0,8 l/100 km, electric energy consumption combined, weighted (WLTP) 17.0-15.0 kWh/100km, CO2 emissions combined, weighted (WLTP) 25-18 g/km [2]; exterior: mountain grey, AMG line[2] The stated figures are the measured "WLTP CO₂ figures" in accordance with Art. 2 No. 3 of Implementing Regulation (EU) 2017/1153. The fuel consumption figures were calculated on the basis of these figures. Electric energy consumption was determined on the basis of Commission Regulation (EU) 2017/1151. / Mercedes-Benz A-Class saloon; exterior: patagonia red MANUFAKTUR; progressive line Mercedes-Benz A 250 e Hatchback: fuel consumption combined, weighted (WLTP) 1,1-0,8 l/100 km, electric energy consumption combined, weighted (WLTP) 17.0-15.0 kWh/100km, CO2 emissions combined, weighted (WLTP) 25-18 g/km [2]; exterior: mountain grey, AMG line[2] The stated figures are the measured "WLTP CO₂ figures" in accordance with Art. 2 No. 3 of Implementing Regulation (EU) 2017/1153. The fuel consumption figures were calculated on the basis of these figures. Electric energy consumption was determined on the basis of Commission Regulation (EU) 2017/1151. / Mercedes-Benz A-Class saloon; exterior: patagonia red MANUFAKTUR; progressive line

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!