Δοκιμάζουμε 3 νέα B-SUV με χώρους για μια οικογένεια

Τα B-SUV είναι η επιλογή του μεγαλύτερου ποσοστού των αγοραστών στη χώρα μας.

Δοκιμάζουμε 3 νέα B-SUV με χώρους για μια οικογένεια

Τα B-SUV είναι η επιλογή του μεγαλύτερου ποσοστού των αγοραστών στη χώρα μας.

Η κατηγορία των B-SUV είναι κι επίσημα η σημαντικότερη της ελληνικής αγοράς, κατακτώντας την κορυφή σε ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων το 2023, δείχνοντας μάλιστα τη δυναμική διεύρυνσης της διαφοράς από εκείνη των σουπερμίνι που είναι πλέον στη δεύτερη θέση.

Τα B-SUV είναι λοιπόν η επιλογή για το μεγαλύτερο ποσοστό των αγοραστών στη χώρα μας. Όχι άδικα, αφού στα μοντέλα αυτής της κατηγορίας αξίζει ο χαρακτηρισμός «πασπαρτού». Είναι από τη μία αρκετά μικρά για είναι προσιτά κι ευέλικτα στην πόλη, αλλά από την άλλη έρχονται καλοεξοπλισμένα σε άνεση και ασφάλεια, με αποδοτικούς κινητήρες και σε κάποιες περιπτώσεις με χώρους που βολεύουν ακόμη και μια οικογένεια.

Παίρνοντας το τελευταίο ως σημαντικό κριτήριο, ψάξαμε στις δοκιμές που έχουμε κάνει πρόσφατα στο MotorOne και βρήκαμε τρία B-SUV με μεγάλους χώρους: το Hyundai Kona στην έκδοση των 1.000 κ.εκ. και 120 ίππων, το MG ZS στη βασική έκδοση 1.5 με τους 106 ίππους και το Peugeot 2008 1.2 Turbo των 130 ίππων.

Δείτε τα παρακάτω και πατήστε στα σχετικά links για τις αναλυτικές τους δοκιμές.

Hyundai Kona 1.0 Turbo Mild Hybrid

  • Ισχύς: 120 ίπποι
  • 0-100 χλμ./ώρα: 11,7 δλ.
  • Χώρος αποσκευών: 466-1.300 λίτρα
  • Τιμή: από 25.300 €

Το νέο Kona, εκτός από τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα», θέτει σοβαρή υποψηφιότητα και για best seller στην κατηγορία των B-SUV – και όχι δίχως λόγο. Μεγάλωσε αρκετά σε εξωτερικές διαστάσεις και με μήκος 4.355 χιλ., φλερτάρει πλέον με τη μεγαλύτερη κατηγορία των C-SUV. Αυτό έχει φυσικά θετικό αντίκτυπο στους χώρους της καμπίνας, οι οποίοι είναι μεγαλύτεροι από τα περισσότερα B-SUV.

Τέσσερις ενήλικες θα χωρέσουν με περίσσεια άνεση στο εσωτερικό, ενώ στην ανάγκη θα βολευτεί κι ένας ακόμη. Μεγάλο είναι και το πορτμπαγκάζ, που αυξήθηκε στα 466 λίτρα, από 374 λτ. του προηγούμενου μοντέλου. Έτσι, το Kona μπορεί με άνεση να παίξει με ευκολία τον ρόλο του οικογενειακού SUV.

Με ζωηρό κινητήρα 120 ίππων, ευχάριστη και ασφαλή οδική συμπεριφορά, άνετη ανάρτηση, μεγάλους χώρους και πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, το Kona έχει όλα όσα θα αναζητήσει μια οικογένεια ή ένας/μία δραστήριος/δραστήρια οδηγός με χόμπι και διάθεση για συχνές αποδράσεις. Στα συν η 5ετής εγγύηση χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων.

Διαβάστε εδώ την αναλυτική δοκιμή του νέου Hyundai Kona 1.0 Turbo Mild Hybrid

MG ZS 1.5 VTi

  • Ισχύς: 106 ίπποι
  • 0-100 χλμ./ώρα: 10,9 δλ.
  • Χώρος αποσκευών: 448-1.166 λίτρα
  • Τιμή: από 18.950 €

Χωρίς να εικάζει την σπορ φιλοσοφία, τόσο σε επιδόσεις όσο και σε συμπεριφορά, είναι ένα επίκαιρο σύνολο που μπορεί να σταθεί με αξιώσεις δίπλα στον ανταγωνισμό, ενώ ξεχωρίζει για την ευκολία χρήσης και την εκδρομική αποτελεσματικότητα.

Οι διαθέσιμοι χώροι στο φιλόξενο σαλόνι αποτελούν την ευχάριστη έκπληξη. Τέσσερις ενήλικοι απολαμβάνουν την ευρυχωρία σε κάθε διάσταση, ενώ προσφέρει 448 λίτρα για αποσκευές σε έναν εύκολα προσβάσιμο χώρο φόρτωσης.

Το MG ZS έχει τον συγκεντρωτικό του χαρακτήρα ως το καλύτερο όπλο για να σε κερδίσει. Πολύ περισσότερο και από την ετοιμοπαράδοτη παρουσία του, το κερασάκι της τιμής ή της 7ετούς εγγύησης.

Διαβάστε εδώ την αναλυτική δοκιμή του νέου MG ZS 1.5 VTi

Peugeot 2008 1.2 PureTech Auto

  • Ισχύς: 130 ίπποι
  • 0-100 χλμ./ώρα: 9,4 δλ.
  • Χώρος αποσκευών: 434-1.467 λίτρα
  • Τιμή: από 29.900 €

Το γαλλικό SUV δεν είναι απλώς ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, αλλά ένα B-SUV που φέρνει premium αέρα στην κατηγορία του. Κάτω από το εντυπωσιακό σχεδιασμό κρύβεται ποιότητα σε κάθε τομέα: από την καμπίνα και το επίπεδο άνεσης και ασφάλειας, μέχρι τα οδηγικά χαρακτηριστικά και την απόδοση των μηχανικών μερών.

Οι χώροι είναι μεγάλοι και παραμένουν ένα από τα δυνατά σημεία του μοντέλου που άλλωστε είναι από τα μακρύτερα της κατηγορίας με μήκος 4,3 μ.. Τέσσερις ενήλικες (στην ανάγκη και πέντε) θα βολευτούν με αρκετή άνεση, ενώ και το πορτμπαγκάζ έχει επαρκέστατο όγκο 434 λίτρων που αυξάνεται στα 1.467 λτ. με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος.

Όλα αυτά, με το ανάλογο αντίτιμο βέβαια, καθώς η ελκυστική τιμή των 24.100 ευρώ της βασικής έκδοσης των 100 ίππων αυξάνει ραγδαία όσο ανεβαίνει η ισχύς και ο εξοπλισμός, φτάνοντας στην περίπτωσή μας (130 PS Auto) να ξεκινά από 29.900 €.

Διαβάστε εδώ την αναλυτική δοκιμή του νέου Peugeot 2008 1.2 PureTech Auto

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!