Η Lamborghini έχει προσφέρει μερικά από τα πιο εντυπωσιακά supercars τα τελευταία 60 χρόνια. Mοντέλα όπως η Miura, η Countach, η Diablo και η Murcielago έχουν διακοσμήσει κατά καιρούς τους τοίχους δωματίων και συνεργείων σε όλο τον κόσμο.
Κάποιος ιδιοκτήτης όμως θεώρησε πως δεν έπρεπε να περιοριστεί σε ένα απλό πόστερ. Αγόρασε μία πραγματική Lamborghini Miura και την τοποθέτησε στο… σαλόνι του, όπου πέρασε και 40 χρόνια από την ζωή της.
Η συγκεκριμένη Miura με αριθμό πλαισίου 4614 είναι η P400S, ένα από τα πιο επιθυμητά μοντέλα, το οποίο έκανε ντεμπούτο το 1968 με πληθώρα αναβαθμίσεων σε σχέση με το βασικό μοντέλο. Συνολικά 338 αντίτυπα της P400S εγκατέλειψαν το ιταλικό εργοστάσιο.
Το εικονιζόμενο μοντέλο είναι βαμμένο στην καφέ απόχρωση ονόματι Luci del Bosco, με μπρονζέ τροχούς και πλαϊνές ποδιές και μπεζ εσωτερικό. Πρόκειται για έναν ιδιαίτερα σπάνιο συνδυασμό χρωμάτων στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Ο πρώτος της ιδιοκτήτης την παρέλαβε από το Τορίνο, το 1970. Από τότε άλλαξε χέρια 2 φορές, το 1972 και το 1973. Το 1980 η Miura μεταφέρθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες όπου αγοράστηκε από τον Paul Nadel, όντας λάτρης των σπορ αυτοκινήτων. Μετά από μερικά ακόμα χρόνια στους δρόμους, στα μέσα της δεκαετίας του ’80, ο Nadel τοποθέτησε το αυτοκίνητο στο σαλόνι του σπιτιού του στην Νέα Υόρκη, όπου παρέμεινε έως και σήμερα.
Ως αποτέλεσμα, η συγκεκριμένη Miura δεν έχει αναπαλαιωθεί ποτέ, ούτε έχει εκτεθεί πουθενά. Για αυτόν τον λόγο η Gooding & Company – ο ιστότοπος στον οποίο βρίσκεται η δημοπρασία – την αναφέρει ως την «χαμένη Miura». Προκειμένου να βγει από το σπίτι για να πουληθεί, αρκετοί τοίχοι του σπιτιού έπρεπε να γκρεμιστούν και να απομακρυνθούν.
Παρά το γεγονός ότι πέρασε μεγάλο μέρος της ζωής της ως «διακοσμητικό», η Miura είναι σε αρκετά καλή κατάσταση. Το οδόμετρο γράφει 42.043 χιλιόμετρα, ενώ διαθέτει τον αυθεντικό V12 με τον οποίο εγκατέλειψε το εργοστάσιο. Υπάρχουν ορισμένες φθορές εξωτερικά, καθώς το μπροστινό και το πίσω καπό έχουν ξαναβαφτεί και έχουν ατέλειες και μικροχτυπήματα.
Όμως το υπόλοιπο αυτοκίνητο, συμπεριλαμβανομένων και των γυάλινων επιφανειών είναι αυθεντικό. Στο εσωτερικό η μόνη ατέλεια είναι μια μικροζημιά στο κάθισμα του συνοδηγού, ωστόσο δεδομένης της εξαιρετικής κατάστασης των υπόλοιπων εξαρτημάτων, η επισκευή θα ήταν αδύνατο να γίνει χωρίς να είναι φανερή.
Προφανώς, λόγω της εκτεταμένης ακινησίας, ο κινητήρας στην παρούσα φάση θα χρειαστεί επισκευές προκειμένου να λειτουργήσει ξανά και να βγει το αυτοκίνητο στον δρόμο. To αυτοκίνητο πουλήθηκε σε δημοπρασία έναντι 2.040.000 δολαρίων, ή 1,83 εκατομμυρίων ευρώ.