Σχεδόν 30 χρόνια από το λανσάρισμά του, το Mondeo θα αποχαιρετήσει τη γκάμα της Ford τον Μάρτιο του 2022. Το μεσαίο οικογενειακό μοντέλο άρχισε την εμπορική του πορεία το 1993, ως ένα «παγκόσμιο αυτοκίνητο». Στην Ευρώπη – όπου διαδέχτηκε το Sierra – έχει καταγράψει περίπου 5 εκατ. πωλήσεις.
Η στροφή των καταναλωτών προς τα SUV αλλά και η ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης, οδήγησαν τη Ford στην απόφαση να διακόψει στα τέλη Μαρτίου του 2022 την λειτουργία της γραμμής παραγωγής του Mondeo στη Βαλένθια. Εκεί θα συνεχίσουν πάντως να κατασκευάζονται τα πολυμορφικά Galaxy και S-MAX, τα οποία είναι διαθέσιμα και σε υβριδική έκδοση.
Η Ford Mustang Mach-E στην Ελλάδα: Δείτε τις τιμές της
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
- 7 SUV “Game Changers” της ελληνικής αγοράς
- Peugeot 3008: Διαθέσιμο με προνομιακή χρηματοδότηση και επιδότηση αγοράς
- Ηλεκτρικό SUV για όλους με τιμή από 29.700 € και όφελος έως 14.000 €
Στη Βαλένθια – την μεγαλύτερη μονάδα παραγωγής οχημάτων της Ford εκτός Ηνωμένων Πολιτειών – θα κατασκευάζεται από τα τέλη του 2022 ο υβριδικός 2.5 Duratec κινητήρας. Εξοπλίζει τόσο το Kuga PHEV όσο και τις full hybrid εκδόσεις των Kuga, Galaxy, S-MAX. Θα ακολουθήσει στην πόλη της Ισπανίας το 2023 η παραγωγή του πρώτου «Made in Europe» επιβατικού ηλεκτρικού Ford, ενώ εξετάζεται η παραγωγή ενός ακόμη.
Στρατηγικός στόχος της Ford είναι έως τα μέσα του 2026 όλα η γκάμα επιβατικών της στην Ευρώπη να διαθέτει αμιγώς ηλεκτρική ή plug-in υβριδική έκδοση, ενώ το 2030 όλα τα νέα Ford θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικά.