Παρότι για το Πρωτάθλημα του 2024 στη Formula 1 είναι προγραμματισμένα 24 Grand Prix, δηλαδή δύο περισσότερα από πέρυσι. Ωστόσο, για το 2023, η Επιτροπή της F1 είχε αποφασίσει να επιτρέψει τη χρήση τεσσάρων μονάδων ισχύος ανά οδηγό κατά τη διάρκεια της σεζόν χωρίς ποινή, οι φετινοί κανονισμοί γίνονται πιο αυστηροί σε αυτό τον τομέα, καθώς η εξέλιξη των turbo υβριδικών V6 είναι παγωμένη.
Συνεπώς, κάθε οδηγός θα έχει στη διάθεσή του τρεις μονάδες ισχύος για όλη τη σεζόν και η χρήση επιπλέον εξαρτημάτων θα τιμωρείται με ποινές στη σειρά εκκίνησης. Με αυτό τον τρόπο μειώνονται τα έξοδα για τους κατασκευαστές κινητήρων, ώστε να επικεντρωθούν στην εξέλιξη των μονάδων για τους κανονισμούς του 2026.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες του ιταλικού Τύπου, οι Mercedes και Honda υποστήριξαν αυτή την κίνηση, γνωρίζοντας ότι θα δυσκολέψει τις Ferrari και Renault στον τομέα της αξιοπιστίας. Το ιταλικό Motorsport ισχυρίζεται ότι η διάρκεια ζωής της μονάδας ισχύος της Ferrari είναι 6.000 χλμ. και φέτος το ζητούμενο είναι να φτάνει τα 7.500 χλμ.
Το δημοσίευμα ισχυρίζεται ότι η Ferrari είναι πολύ πιθανό να προγραμματίσει τη σεζόν της για χρήση τεσσάρων μονάδων ισχύος, προτιμώντας οι οδηγοί της να δεχθούν ποινές στη σειρά εκκίνησης ενός αγώνα έκαστος, παρά να προσπαθήσει να επεκτείνει τη διάρκεια ζωής του V6 της στα 7.500 χλμ., θυσιάζοντας ίσως απόδοση.
Άλλες αλλαγές για το 2024
Η διάρκεια των τριών ημερών του τεστ δοκιμών εξέλιξης στο Μπαχρέιν (21-23 Φεβρουαρίου) πριν από την έναρξη της σεζόν, θα μειωθεί κατά 30 λεπτά. Ωστόσο, στις ημέρες κινηματογράφησης που χρησιμοποιούν οι ομάδες για το shakedown των μονοθεσίων τους (με ελαστικά επίδειξης, πιο αργά από τα αγωνιστικά), μπορούν φέτος να καλύψουν 200 χλμ., αντί για 100 χλμ. Οι ημέρες δοκιμών για τα ελαστικά της Pirelli αυξήθηκαν από 35 σε 40 κατά τη διάρκεια της χρονιάς, ενώ η FIA θα έχει 4 ημέρες δοκιμών για τα προστατευτικά βροχής που εξελίσσει, ώστε να περιορίσει το σπρέι που αναπτύσσεται από τα μονοθέσια.