F1: Οι πρώτες εικόνες του κινητήρα της Red Bull

Σε ανακοίνωση της συνεργασίας της με τη Siemens, το τμήμα μονάδων ισχύος Formula 1 της Red Bull Powertrains, δημοσιοποίησε εικόνες ενός V6 αρχικών σταδίων εξέλιξης, ο οποίος θα αποτελέσει τη βάση για τον κινητήρα του 2026.

F1: Οι πρώτες εικόνες του κινητήρα της Red Bull

Σε ανακοίνωση της συνεργασίας της με τη Siemens, το τμήμα μονάδων ισχύος Formula 1 της Red Bull Powertrains, δημοσιοποίησε εικόνες ενός V6 αρχικών σταδίων εξέλιξης, ο οποίος θα αποτελέσει τη βάση για τον κινητήρα του 2026.

Οι νέοι κανονισμοί μονάδων ισχύος που θα τεθούν σε ισχύ στη Formula 1 το 2026, θα προσελκύσει αρκετούς νέους κατασκευαστές, όπως την Audi, την Cadillac (το 2028) και τη Honda, που είναι γνώριμα ονόματα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Ωστόσο, η Red Bull, 6 φορές Πρωταθλήτρια Κατασκευαστών στη Formula 1 με άλλους 7 τίτλους οδηγών, για ανεξαρτητοποιηθεί από τους προμηθευτές κινητήρων, αποφάσισε και αυτή να κατασκευάσει δική της μονάδα ισχύος, δημιουργώντας πέρυσι το Μάιο το τμήμα Red Bull Powertrains.

Μάλιστα, η Red Bull έκλεισε συμφωνία συνεργασίας -κυρίως εμπορικής φύσης- με τη Ford, η οποία θα συνδράμει -περισσότερο στο υβριδικό κομμάτι– στην εξέλιξη της μονάδας που προετοιμάζει η RBPT για το 2026. H εταιρεία χρησιμοποιεί το λογισμικό Siemens Xcelerator για τη σχεδίαση της μονάδας ισχύος. Την ανακοίνωση αυτή συνόδευσαν οι πρώτες φωτογραφίες αρχικού πρωτότυπου του turbo V6 κινητήρα εσωτερικής καύσης 1,6 λίτρων της Red Bull Powertrains.

Ο εικονιζόμενος κινητήρας φαίνεται να είναι μια πολύ πρώιμη μονάδα εξέλιξης, με πολλά εξαρτήματα να έχουν τη σειριακή ένδειξη RBPT00. Υπάρχουν ορισμένες σαφείς ομοιότητες με το V6 της Honda που χρησιμοποιεί αυτή τη στιγμή η Red Bull, τουλάχιστον όσον αφορά τη διάταξη των καλυμμάτων των βαλβίδων, ωστόσο η αρχιτεκτονική του κινητήρα φαίνεται να είναι αρκετά διαφορετική.

H Red Bull Powertrains έχει αποσπάσει πολλούς υψηλόβαθμους μηχανολόγους, κυρίως από το τμήμα κινητήρων της Mercedes HPP. O Ben Hodgkinson αποτελεί τεχνικό διευθυντή της Red Bull Powertrains και σε αυτόν αναφέρονται οι Steve Blewett (διευθυντής παραγωγής μονάδας ισχύος), Omid Mostaghimi (επικεφαλής ηλεκτρονικών και ERS), Pip Clode (επικεφαλής μηχανικού σχεδιασμού ERS), Anton Mayo (επικεφαλής σχεδιασμού κινητήρα εσωτερικής καύσης), Steve Brodie (επικεφαλής ομάδας λειτουργιών κινητήρα εσωτερικής καύσης) και Owen Jones (επικεφαλής απόδοσης).

Ο Hodgkinson δήλωσε για τη διαδικασία σχεδιασμού της μονάδας ισχύος της Red Bull: «Είναι ιδιαίτερα δύσκολο, καθώς δεν έχουμε την πολυτέλεια των ιστορικών δεδομένων. Κάθε εξάρτημα, μέχρι και τα παξιμάδια του κινητήρα, πρέπει να σχεδιαστεί από το μηδέν».

F1 - Κινητήρας Red Bull Ford Powertrains (1)

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!