F1: Ειδικός ρετρό χρωματισμός για τη Ferrari στο GP Λας Βέγκας

Για το πρώτο GP Λας Βέγκας της Formula 1, η Ferrari έχει προετοιμάσει έναν ειδικό ρετρό χρωματισμό.

F1: Ειδικός ρετρό χρωματισμός για τη Ferrari στο GP Λας Βέγκας

Για το πρώτο GP Λας Βέγκας της Formula 1, η Ferrari έχει προετοιμάσει έναν ειδικό ρετρό χρωματισμό.

H Ferrari θα αγωνιστεί με ειδικό ρετρό χρωματισμό για τo μονοθέσιό και τις φόρμες των οδηγών της στο παρθενικό Grand Prix Λας Βέγκας της Formula 1 την επόμενη εβδομάδα. Η ιταλική ομάδα αποκάλυψε μία ειδική εμφάνιση για την SF-23, η οποίο διαθέτει μια λευκή πίσω αεροτομή, λευκές πινελιές στο κάλυμμα του κινητήρα και μια λευκή κυκλική πινακίδα αριθμών. Στοιχεία τα οποία θυμίζουν προηγούμενα μονοθέσια που έχουν ισχυρούς δεσμούς με τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Η απόφαση της Ferrari να υιοθετήσει έναν ερυθρόλευκο χρωματισμό είναι μια αναδρομή στο παρελθόν της Ferrari και σε μερικές από τις πιο εμβληματικές στιγμές που έζησε κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1970 στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ο χρωματισμός είναι σχεδόν πανομοιότυπος με τη Ferrari 312B που χρησιμοποίησε ο Αμερικανός (με ιταλικές ρίζες) Mario Andretti το 1971 και με την οποία πέτυχε την παρθενική του νίκη στη F1 στο Grand Prix Νότιας Αφρικής εκείνης της χρονιάς.

Η Ferrari διατήρησε τον ερυθρόλευκο χρωματισμό καθ’ όλη τη σχεδόν τη δεκαετία του 1970, συμπεριλαμβανομένων των σεζόν που κατέκτησε το Πρωτάθλημα με τον Αυστριακό Niki Lauda το 1975 και το 1977. Στα χρυσά χρόνια της Ferrari με τον Michael Schumacher, στις αρχές της δεκαετίας του 2000, ο χρωματισμός του μονοθεσίου θύμιζε λίγο αυτή την εορταστική διαμόρφωση. Επίσης, το μονοθέσιο της Ferrari υιοθέτησε παρόμοια χρώματα το 2016 και το 2017.

Έχουν περάσει 41 χρόνια από την τελευταία φορά που η μεγαλύτερη πόλη της πολιτείας της Νεβάδα φιλοξένησε Grand Prix, το οποίο διεξήχθη σε πίστα στο πάρκινγκ του διάσημου Caesars Palace. Πίσω στο 1982, το πρόγραμμα αγώνων του Πρωταθλήματος της Formula 1 περιλάμβανε ήδη τρία Grand Prix στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπως συμβαίνει και φέτος, επιβεβαιώνοντας την πρόσφατη άνοδο της δημοτικότητας του αθλήματος στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού.

H πίστα του Λας Βέγκας θα έχει μεγάλες ευθείες, όπου τα μονοθέσια θα αναπτύσσουν ταχύτητες άνω των 330 χλμ./ώρα ανάμεσα σε τοίχους και οι πολύ χαμηλές θερμοκρασίες που θα επικρατούν τη νύχτα στην έρημο της Νεβάδα αναμένεται να επηρεάσουν τη λειτουργία των ελαστικών. Αξίζει να αναφερθεί ότι σώθηκε ο κινητήρας που χρησιμοποιούσε στο GP Σάο Πάολο o Charles Leclerc.

H ανάλυση των δεδομένων της τηλεμετρίας αποκάλυψε ότι ο αισθητήρας που δυσλειτούργησε στον γύρο σχηματισμού της σειράς εκκίνησης βρισκόταν στο διαφορικό. Έστελνε σήμα ότι υπήρχε σοβαρή βλάβη στο διαφορικό, θέτοντας σε κατάσταση ανάκαμψης τα ηλεκτρονικά συστήματα που διαχειρίζονται τα υδραυλικά και μπλοκάροντας τον πίσω άξονα. Η Ferrari θέλει να διαπιστώσει αν υπάρχει περίπτωση οι ρυθμίσεις τελευταίας στιγμής που έκανε στο συμπλέκτη, να οδήγησαν στο πρόβλημα του Leclerc.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!