F1-GP Κατάρ FP1: O Verstappen 1ος στο αμμώδες Losail

Ο Max Verstappen ήταν ταχύτερος στη μοναδική περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Κατάρ στη γεμάτη άμμο πίστα του Losail, εμπρός από τους δύο οδηγούς της Ferrari.

F1-GP Κατάρ FP1: O Verstappen 1ος στο αμμώδες Losail

Ο Max Verstappen ήταν ταχύτερος στη μοναδική περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Κατάρ στη γεμάτη άμμο πίστα του Losail, εμπρός από τους δύο οδηγούς της Ferrari.

Οι οδηγοί αντιμετώπισαν αντίξοες συνθήκες στη μοναδική περίοδο ελεύθερων δοκιμών του τριημέρου του GP Κατάρ, καθώς η ασφαλτοστρωμένη εκ νέου πίστα του Losail γλιστρούσε πολύ, όντας καλυμμένη με άμμο στην αρχή της διαδικασίας, με τα μονοθέσια να ανασηκώνουν σύννεφα σκόνης και να μην βρίσκουν πρόσφυση. Παράλληλα, έπνεαν αρκετά ισχυροί άνεμοι. Ο Carlos Sainz ανέφερε στον ασύρματο, ότι ο συνωνόματος πατέρας του (Πρωταθλητής του WRC), θα τα πήγαινε πολύ καλά σε αυτές τις συνθήκες.

Είδαμε πολλούς πρωταγωνιστές όπως ο Max Verstappen, o Lewis Hamilton και οι οδηγοί της Ferrari, ενώ ο Lando Norris κατέστρεψε μία πινακίδα πολυστερίνης, χωρίς να προκαλέσει ζημιές στη McLaren. Οι χρόνοι κατέβαιναν συνεχώς, καθώς η αγωνιστική γραμμή καθάριζε και στρωνόταν με γόμα. Εκτός αυτής όμως, η πίστα ήταν πολύ σκονισμένη, κάτι που ενδέχεται να κάνει ακόμη πιο δύσκολα τα προσπεράσματα την Κυριακή, πέραν από το γεγονός ότι δεν υπάρχουν ουσιαστικές αργές στροφές.

Όσον αφορά τις υψηλές θερμοκρασίες, οι συνθήκες ήταν αντιπροσωπευτικές αυτών που θα αντιμετωπίσουν ομάδες και οδηγοί στο sprint shootout που θα καθορίσει τη σειρά εκκίνησης του σπριντ. Τα kerb τα οποία προκάλεσαν αστοχίες ελαστικών το 2021 έχουν αντικατασταθεί με πιο ομαλά. Οι περισσότερες ομάδες επέλεξαν να ξεκινήσουν τη διαδικασία με τη σκληρή γόμα και η πλειονότητα των κορυφαίων συνέχισαν με τη μέση, πέραν της Red Bull, που προτίμησε τη μαλακή γόμα για τα τελικά λεπτά, και τη Ferrari που έκανε γύρους και με τις τρεις γόμες.

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP1 του GP Κατάρ

Με αυτά τα ελαστικά, ο Max Verstappen σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της διαδικασίας, ξεκινώντας με ιδανικό τρόπο το τριήμερο στο οποίο έχει τη δυνατότητα να κατακτήσει τον τίτλο μαθηματικά από το σπριντ του Σαββάτου, αν σημειώσει 3 ή περισσότερους βαθμούς. O Verstappen ανέφερε ότι αντιμετώπιζε υποστροφή στις δεξιές (ως επί το πλείστο γρήγορες) στροφές, ενώ η ισορροπία ήταν κανονική στις αριστερές στροφές.

Ο Ολλανδός είχε 0,33 δλ. διαφορά από τον Carlos Sainz, ο οποίος κατετάγη δεύτερος με τη Ferrari, έχοντας χρησιμοποιήσει τη μαλακή γόμα για να γράψει τον ταχύτερο χρόνο του. Τον Ισπανό ακολούθησε στον πίνακα των χρόνων ο team-mate του, Charles Leclerc. Καθώς ο Leclerc εισήλθε στα pits στο 25ο λεπτό της διαδικασίας, ο κινητήρας του έκανε έναν περίεργο ήχο καθώς τον έσβησε. Οι μηχανικοί της Ferrari έλυσαν όμως το πρόβλημα και ο Μονεγάσκος επέστρεψε στην πίστα.

Ο Fernando Alonso με την Aston Martin βρέθηκε μόλις 10 χλστ. του δλ. πίσω από το Leclerc με τη μέση γόμα ελαστικών και ήταν ταχύτερος από τον έτερο οδηγό της Red Bull, Sergio Perez. Ο Μεξικανός κινήθηκε μόλις 11 χλστ. του δλ. ταχύτερα από την AlphaTauri του Yuki Tsunoda, με την ίδια –μαλακήγόμα ελαστικών, την οποία χρησιμοποίησε και ο Nico Hulkenberg για να βρεθεί στην 7η θέση. Πίσω από το Γερμανό βρέθηκε ο George Russell με τη Mercedes, που κινήθηκε ταχύτερα από τους δύο οδηγούς της McLaren να συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα. Οι δύο Williams ακολούθησαν, εμπρός από τον Lewis Hamilton, που βρέθηκε στη 13η θέση με την άλλη Mercedes.

H Alpine έχει παρουσιάσει μικρές αναβαθμίσεις στο διαχύτη και τα πτερύγια στο εσωτερικό των πίσω τροχών αυτό το τριήμερο, ενώ η Alfa Romeo παρουσίασε καινούργια κατώτερα πτερύγια πίσω αεροτομής. Η AlphaTauri τροποποίησε μερικά πτερύγια στα πλαϊνά του δαπέδου. Οι οδηγοί των McLaren και AlphaTauri χρησιμοποιούν αυτό το τριήμερο το 4ο φετινό τους κιβώτιο από τα 4 που επιτρέπονται κατά τη διάρκεια της σεζόν χωρίς ποινή.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!