F1: Επιστρέφουν οι φήμες συνεργασίας Haas και Alfa Romeo

Στο τέλος της φετινής σεζόν θα τερματιστεί η συνεργασία της Alfa Romeo με τη Sauber, αλλά η ιταλική μάρκα φημολογείται ότι θα παραμείνει στη Formula 1, μετονομάζοντας τις μονάδες ισχύος της Ferrari που θα χρησιμοποιεί η Haas.

F1: Επιστρέφουν οι φήμες συνεργασίας Haas και Alfa Romeo

Στο τέλος της φετινής σεζόν θα τερματιστεί η συνεργασία της Alfa Romeo με τη Sauber, αλλά η ιταλική μάρκα φημολογείται ότι θα παραμείνει στη Formula 1, μετονομάζοντας τις μονάδες ισχύος της Ferrari που θα χρησιμοποιεί η Haas.

Με την ολοκλήρωση της φετινής χρονιάς, θα έρθει στο τέλος της και η εμπορική συνεργασία της Alfa Romeo με την ομάδα της Sauber (που ξεκίνησε το 2018), καθώς η Audi θα συνεχίσει τη σταδιακή αγορά της ελβετικής ομάδας ενόψει της εισόδου της στη Formula 1 το 2026. Ωστόσο, το όνομα της Alfa Romeo είναι πιθανό να παραμείνει στη Formula 1.

Αυτό θα εξασφαλίσει στην Alfa Romeo προβολή μέσω της F1, χωρίς την ανάγκη να ξοδεύει υπέρογκα ποσά. Έπειτα από την ανακοίνωση της Audi ότι θα εισέλθει στη Formula 1, ο CEO της Alfa Romeo, Jean-Philippe Imparato και οι άνθρωποί του, έψαχναν εναλλακτικές λύσεις: από μία πιθανή είσοδο στο WEC σε συνεργασία με την Peugeot, έως την παραμονή στη Formula 1.

Τον περασμένο Μάιο, στο GP Μονακό, o Imparato συναντήθηκε με τον επικεφαλής της αμερικανικής ομάδας της Haas, Günther Steiner, για να αξιολογηθεί το ενδεχόμενο μίας συνεργασίας μεταξύ τους. Η Haas ξεκαθάρισε άμεσα ότι δεν είναι διατεθειμένη να παραχωρήσει την ονομασία της ομάδας της, όπως συμβαίνει από το 2019 με τη Sauber, αλλά ήταν ανοιχτή στο ενδεχόμενο σύναψης συνεργασίας.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του ιταλικού Motorsport, οι οποίες δεν έχουν επιβεβαιωθεί από τους εμπλεκόμενους οργανισμούς, η Alfa Romeo θα συνεργαστεί με τη Haas από τη σεζόν του 2024 μετονομάζοντας τις μονάδες ισχύος της Ferrari που χρησιμοποιεί η αμερικανική ομάδα. Υπό αυτή την προϋπόθεση, οι ιταλικοί V6 θα μετονομαστούν σε Alfa Romeo για την επόμενη διετία, εξασφαλίζοντας έτσι την παρουσία της ιταλικής μάρκας στις πίστες της Formula 1, με διαφορετική μορφή από την προηγούμενη συνεργασία με τη Sauber.

H μετονομασία μονάδων ισχύος δεν αποτελεί καινούργια πρακτική στη Formula 1. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα μας δίνει η ομάδα της Red Bull, η οποία από το 2016 έως το 2018 χρησιμοποιούσε μονάδες ισχύος της Renault, οι οποίες ήταν μετονομασμένες σε TAG-Heuer, μέσω της γνωστής εταιρείας ωρολογοποιίας που εξακολουθεί να αποτελεί έναν από τους σπόνσορες της αυστριακής ομάδας.

Πιθανότητα μεταγραφής του Zhou στη Haas

Παράλληλα, στο τέλος της φετινής σεζόν λήγει το συμβόλαιο του Kevin Magnussen με τη Haas, και έχουν κυκλοφορήσει φήμες ότι η αμερικανική ομάδα ενδέχεται να αντικαταστήσει τον Δανό οδηγό, που δεν έχει εντυπωσιάσει με τις επιδόσεις του φέτος απέναντι στο Nico Hulkenberg, ο οποίος επέστρεψε σε μόνιμη θέση στο grid από 4 χρόνια, πραγματοποιώντας εξαιρετικές εμφανίσεις στις κατακτήριες δοκιμές.

Ο αντικαταστάτης του Magnussen θα μπορούσε να είναι ο Guanyu Zhou. O Κινέζος αγωνίζεται από το 2022 με τα χρώματα της Alfa Romeo και η οικονομική υποστήριξη (ύψους 20 εκατομμυρίων ευρώ) που αναφέρεται ότι έχει από σπόνσορες της πατρίδας του ενδέχεται να ακούγεται ελκυστική στα αυτά των ιθυνόντων της Haas. O Zhou δήλωσε στο GP Ουγγαρίας ότι θα ήθελε υπογράψει ένα συμβόλαιο μεγαλύτερης διάρκειας αυτή τη φορά, έπειτα από δύο μονοετείς συμφωνίες με την Alfa Romeo.

F1 - Guanyu Zhou (Alfa Romeo) & Nico Hulkenberg (Haas), GP Μπαχρέιν 2023

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!