F1: Το «φάουλ εκδίκησης» του Verstappen στον Hamilton

Στο 1ο σκέλος του sprint shootout του GP Αυστρίας, o Max Verstappen φάνηκε να εκδικείται τον Lewis Hamilton, καταστρέφοντας τον κρίσιμο για την πρόκριση του Βρετανού γύρο, επειδή τον είχε εμποδίσει, σε ένα περιστατικό που η διεύθυνση αγώνων της Formula 1 δεν εξέτασε.

F1: Το «φάουλ εκδίκησης» του Verstappen στον Hamilton

Στο 1ο σκέλος του sprint shootout του GP Αυστρίας, o Max Verstappen φάνηκε να εκδικείται τον Lewis Hamilton, καταστρέφοντας τον κρίσιμο για την πρόκριση του Βρετανού γύρο, επειδή τον είχε εμποδίσει, σε ένα περιστατικό που η διεύθυνση αγώνων της Formula 1 δεν εξέτασε.

Ο Lewis Hamilton δεν κατάφερε να προκριθεί στο δεύτερο σκέλος του sprint shootout που καθόρισε τη σειρά εκκίνησης του σπριντ του Grand Prix Αυστρίας της Formula 1. O καλύτερος χρόνος του Βρετανού είχε διαγραφεί λόγω παράβασης ορίων πίστας και ο Hamilton είχε βρεθεί στη ζώνη αποκλεισμού με ελάχιστο χρόνο να απομένει για τη λήξη της διαδικασίας. Καθώς προετοιμαζόταν να ξεκινήσει τον τελευταίο του γύρο στα τελικά δευτερόλεπτα του SQ1, επειδή δεν είχε ενημερωθεί σωστά από την ομάδα της Mercedes, ο Βρετανός εμπόδισε τον Max Verstappen στην τελευταία στροφή.

Ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull έχασε περίπου 3 δέκατα του δλ. από αυτό, όπως αναφέρει ο ίδιος. Αντί να κάνει στην άκρη στο τέλος της γρήγορης προσπάθειάς του, ο Verstappen συνέχισε με πλήρη ταχύτητα έως τη στροφή 1, παρότι βρισκόταν σε λάθος γραμμή και επιβράδυνε στην έξοδό της, εμποδίζοντας τον Hamilton να ξεκινήσει τον κρίσιμο για την πρόκρισή του τελευταίο γύρο. Ο Verstappen ισχυρίστηκε ότι δεν ήξερε αν ο χρόνος που είχε σημειώσει θα ήταν αρκετός για να προκριθεί στο SQ2 και για αυτό συνέχισε με πλήρη ταχύτητα έως την 1η στροφή, μέχρι να εγκαταλείψει την προσπάθεια.

Ο Verstappen δήλωσε: «Με εμπόδισε στην τελευταία στροφή, οπότε έπρεπε να φρενάρω περισσότερο και έχασα περίπου 3 δέκατα. Οπότε δεν ήταν ιδανικό και νομίζω ότι δεν ήταν σωστό. Αλλά υπήρχαν ακόμα μερικά δευτερόλεπτα στο ρολόι και δεν ήμουν σίγουρος ότι ο γύρος θα ήταν αρκετά καλός, οπότε ήθελα να συνεχίσω. Αλλά, μου τελείωσε ο χρόνος και ο χώρος με τα δύο μονοθέσια έτσι. Το οποίο ήταν λίγο κρίμα».

Ωστόσο, ο επικεφαλής της ομάδας της Mercedes, Toto Wolff, δήλωσε ότι ο Verstappen κατέστρεψε εσκεμμένα το γύρο του Hamilton, επειδή ο Βρετανός τον εμπόδισε στην τελευταία στροφή: «Πιστεύω ότι το λάθος έγινε από τη δική μας πλευρά, η επικοινωνία μεταξύ της ομάδας και του Lewis, δεν του έδωσαν τις σωστές πληροφορίες για να βγει από το διάβα του Max. Και νομίζω ότι κανείς δεν θέλει να εμποδίσει τον άλλο, γιατί αν τον κάνεις, τιμωρείσαι. Έτσι, δεν ήταν αυτός ο στόχος».

«Από την άλλη, η στροφή 1 ήταν ένα φάουλ εκδίκησης. Ήταν απλά για να σιγουρευτεί ότι ο γύρος του Lewis καταστράφηκε. Έτσι, το ένα δεν ήταν εσκεμμένο, αλλά το άλλο ήταν. Αλλά, ποιος νοιάζεται; Το κοιτάξαμε στο τέλος. Θα άλλαζε τον αγώνα μας ή όχι; Αλλά νομίζω ότι θα το συζητήσουν στη συνάντηση των οδηγών την επόμενη εβδομάδα».

Αφότου συνέβη το περιστατικό, ούτε η Red Bull, ούτε η Mercedes το ανέφεραν στη διεύθυνση αγώνων, η οποία δεν ανακοίνωσε ποτέ ότι σημείωσε το περιστατικό, ώστε να σταλεί στους αγωνοδίκες για έρευνα. Αναφέρεται ότι η Mercedes ανέφερε στη συνέχεια στη FIA τι είχε συμβεί, αλλά όχι με την πρόθεση να ξεκινήσει έρευνα, καθώς ο Hamilton διακινδύνευε να δεχθεί ποινή για την παρεμπόδιση του Verstappen.

Ωστόσο, η FIA αναμένεται να αναφερθεί στο συμβάν στη συνάντηση των οδηγών με τη διεύθυνση αγώνων την Παρασκευή πριν από το GP Μ. Βρετανίας. Στην ιταλική εφημερίδα Corriere della Sera, αναφέρεται ότι η Mercedes δεν ήθελε να αναφέρει το περιστατικό στη διεύθυνση αγώνων και να επιδιώξει έρευνά του, διότι μία πιθανή ποινή του Verstappen θα μπορούσε να ευνοήσει τη Ferrari.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!