F1-GP Ισπανίας FP2: O Max Verstappen ξανά ταχύτερος

Ο Max Verstappen σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Ισπανίας, με τους Fernando Alonso (Aston Martin) και Nico Hulkenberg (Haas) να τον ακολουθούν στον πίνακα των χρόνων.

F1-GP Ισπανίας FP2: O Max Verstappen ξανά ταχύτερος

Ο Max Verstappen σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Ισπανίας, με τους Fernando Alonso (Aston Martin) και Nico Hulkenberg (Haas) να τον ακολουθούν στον πίνακα των χρόνων.

Ο κυρίαρχος του FP1, Max Verstappen, έγραψε τον ταχύτερο χρόνο και στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Ισπανίας, αλλά αυτή τη φορά η διαφορά του από τους ανταγωνιστές του ήταν πολύ μικρότερη, καθώς ο Fernando Alonso με την Aston Martin κατάφερε να πλησιάσει τον Ολλανδό στα 0,17 δλ., σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στο τελικό sector. Την έκπληξη όμως έκανε ο Nico Hulkenberg, με την πολύ καλή στον ένα γρήγορο γύρο Haas (που διαθέτει αναβαθμίσεις στην εμπρός αεροτομή αυτό το Σαββατοκύριακο), να σημειώνει τον 3ο χρόνο της διαδικασίας, μόλις 1 δέκατο του δλ. πίσω από τον Alonso.

O Sergio Perez, με τη δεύτερη Red Bull, βρέθηκε στην 4η θέση, 0,312 δλ. πίσω από τον επικεφαλής team-mate του. Ο Μεξικανός ήταν μόλις 23 χλστ. του δλ. ταχύτερος από τον Esteban Ocon, ο οποίος συνέχισε την καλή εμφάνιση από το FP1 με την Alpine. Ο Γάλλος, που είχε κάποια παράπονα όσον αφορά τα σημεία που απελευθέρωνε το υβριδικό σύστημα την ηλεκτρική ισχύ κατά τη διάρκεια της προσομοίωσης αγώνα, στο γρήγορο γύρο του ήταν μόλις 4 χλστ. του δλ. εμπρός από την πρώτη εκ των δύο Ferrari. O Ocon ανέφερε ότι άκουγε μερικούς περίεργους ήχους από το πίσω μέρος της Alpine στο τέλος του FP2.

Αμφότεροι οι οδηγοί της Scuderia χρησιμοποιούσαν το αναβαθμισμένο αεροδυναμικό πακέτο της SF-23 που παρουσίασε στη Βαρκελώνη η ιταλική ομάδα. H Ferrari παρουσίαζε porpoising -όχι σε μεγάλο βαθμό- για το οποίο υπήρξαν κάποια παράπονα και σε άλλες ομάδες. O Charles Leclerc ήταν ταχύτερος από τον Carlos Sainz, αλλά οι διαφορές ήταν πολύ μικρές σε όλο το grid, που βρέθηκε εντός 1,5 δλ.

H δύσκολη ημέρα της Mercedes συνεχίστηκε, με τον George Russell να βρίσκεται στην 8η θέση και τον Lewis Hamilton εκτός δεκάδας. Στο ξεκίνημα του FP2, o Russell ανέφερε ότι το δάπεδο του μονοθεσίου ακουμπούσε πολύ στο έδαφος. Πριν από τη συμπλήρωση των πρώτων 15 λεπτών, ο Βρετανός βρήκε μπροστά του στη φουρκέτα της 10 τον Oscar Piastri να κινείται πιο αργά, και βγήκε εκτός πίστας, έχοντας χάσει αεροδυναμικό φορτίο, επειδή πλησίασε υπερβολικά τη McLaren.

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP2 του GP Ισπανίας

Έπειτα από το γρήγορο γύρο του με τη μαλακή γόμα, ο Lewis Hamilton ενημερώθηκε ότι έχασε πολύ χρόνο στη φάση στις στροφές μέσης ταχύτητας 10 και 12, ενώ είχε ξεκινήσει το γύρο με τον ταχύτερο χρόνο στο 1ο sector. Οι δύο οδηγοί της Mercedes χρησιμοποιούσαν διαφορετική πίσω αεροτομή, με τον Russell να έχει υιοθετήσει τη διάταξη που παράγει υψηλότερο αεροδυναμικό φορτίο, προσφέροντας περισσότερη πρόσφυση στις στροφές και χαμηλότερη ταχύτητα στις ευθείες, έως και 8 χλμ./ώρα.

Ο Valtteri Bottas κατετάγη 9ος, εμπρός από τον Pierre Gasly που συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα. Ο Oscar Piastri (12ος) ήταν ταχύτερος από τον team-mate του στη McLaren, Lando Norris (14ος), που είδε ένα κομμάτι αμαξώματος να φεύγει από το μονοθέσιό του στο τέλος της διαδικασίας. Ο Lance Stroll δεν κατάφερε να αντλήσει το μέγιστο από την Aston Martin και περιορίστηκε στη 18η θέση.

Ο Verstappen απέδειξε πόσο εύκολο είναι για τον ίδιο να οδηγεί ένα μονοθέσιο F1, καθώς στην προσομοίωση αγώνα, όταν ο Gianpiero Lambiase του μίλησε στον ασύρματο, άκουσε ένα τηλέφωνο να χτυπά στο βάθος, και αναγνωρίζοντας τον ήχο κλήσης, ρώτησε αν ήταν του Helmut Marko, για να λάβει καταφατική απάντηση.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!