Από τότε που η FIA ανακοίνωσε ότι θα προχωρούσε σε διαδικασία εκδήλωσης ενδιαφέροντος για καινούργιες ομάδες που αν λάβουν έγκριση θα εισέλθουν στο Πρωτάθλημα από το 2025 και έπειτα, έχουμε αναφερθεί στις προσπάθειες της Andretti Cadillac του Michael Andretti, που έχει ήδη προλάβει τεχνικό προσωπικό και της Formula Equal του Craig Pollock που προσκοπεί σε επενδύσεις από τη Σαουδική Αραβία.
Μεταξύ των οργανισμών που εκδήλωσαν ενδιαφέρον είναι και η βρετανική ομάδα Formula 2 και 3 Hitech, του πρώην Παγκόσμιου Πρωταθλητή καρτ Oliver Oakes. Η εν λόγω ομάδα δημιουργήθηκε με χρηματοδότηση από τη ρωσική οικογένεια Mazepin. Παρότι έχει κόψει τους δεσμούς της με τους Mazepin, έχει αναφερθεί ότι η FIA εξακολουθεί να είναι επιφυλακτική προς αυτή την υποψηφιότητα.
Η κωδική ονομασία του εγχειρήματος είναι H26, από το αρχικό της Hitech, και το στόχο να εισέλθει στη Formula 1 το 2026, με τους καινούργιους τεχνικούς κανονισμούς πλαισίων και μονάδων ισχύος. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η H26 έχει ξεκινήσει ήδη δοκιμές στην παλιά αεροδυναμική σήραγγα της Mercedes στο Silverstone, κλίμακας 50%, την οποία χρησιμοποιεί το θυγατρικό τμήμα προηγμένης μηχανολογίας της Mercedes Applied Science.
H αεροδυναμική προετοιμασία της H26 φαίνεται ότι επικεντρώνεται σε μοντέλα του 2022/2023, για την επαλήθευση δεδομένων πριν από την έκδοση της πρώτης έκδοσης των τεχνικών κανονισμών του 2026, που αναμένεται να πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο του 2024, σύμφωνα με τον Διεθνή Αγωνιστικό Κώδικα της FIA. Εκεί, απαιτείται οι κανονισμοί που επηρεάζουν την ισορροπία των επιδόσεων μεταξύ των μονοθεσίων να επισημοποιούνται τουλάχιστον 18 μήνες πριν από την έναρξη της αντίστοιχης αγωνιστικής σεζόν.
Η H26 έχει ξεκινήσει το σχεδιασμό ενός πλαισίου F1 με βάση γνωστούς παράγοντες δοκιμών πρόσκρουσης και φορτίου. Tο σχέδιο είναι να διασφαλιστεί ότι η ομάδα θα είναι προετοιμασμένη αν η FIA της δώσει το πράσινο φως, μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία έγκρισης και επιλογής των νέων ομάδων.
Η ημερομηνία που στοχεύει η FIA να έχει ολοκληρώσει τη διαδικασία αυτή είναι η 30ή Ιουνίου, αν και αναφέρεται ότι η προθεσμία της καταληκτικής ημερομηνίας για την κατάθεση όλων των σχετικών εγγράφων για την εκδήλωση ενδιαφέροντος, έχει παραταθεί από τις 30 Απριλίου στις 15 Μαΐου. Ωστόσο, η Hitech ισχυρίζεται ότι έχει καταθέσει όλα τα τυπικά έγγραφα πολύ νωρίτερα από τη λήξη της προθεσμίας.
Αναφέρεται επίσης ότι η Hitech είναι επικεντρωμένη στην εξασφάλιση μονάδων ισχύος από τη Mercedes. Αυτό θα μπορούσε να κάνει στο μέλλον τη Hitech ένα είδος β’ ομάδας της Mercedes, καθώς λέγεται ότι οι σχέσεις μεταξύ του επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, και του ιδιοκτήτη της Aston Martin, Lawrence Stroll έχουν ψυχρανθεί.