Ο Βρετανός τεχνικός Nick Chester, ήταν τεχνικός διευθυντής της ομάδας του Enstone το 2013, που τότε λειτουργούσε υπό την ονομασία Lotus, αναλαμβάνοντας από τον James Allison, που είχε επιστρέψει τότε στη Ferrari. Ο Chester παρέμεινε τεχνικός διευθυντής της Renault έως το 2020, αποχωρώντας στη μεγάλη αναδιάρθρωση που έλαβε χώρα με τη μετονομασία της ομάδας σε Alpine.
Στη συνέχεια, ο Chester ανέλαβε τεχνικός διευθυντής της ομάδας της Mercedes στη Formula E, κατακτώντας δύο Πρωταθλήματα μαζί της, το 2021 και το 2022. Ο Chester παρέμεινε στην ομάδα και έπειτα από την πώλησή της στη McLaren. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες όμως, καθώς η Andretti Cadillac προετοιμάζεται για την είσοδό της στη Formula 1, παρότι η συμμετοχή της δεν έχει εγκριθεί επισήμως ακόμα, ήδη θέλει να αποκτήσει άτομα με εμπειρία στο χώρο.
Αναφέρεται ότι ο Chester θα ηγηθεί του τεχνικού τμήματος της Andretti, η οποία συνεχίζει ακάθεκτη με τα σχέδια προετοιμασίας για τη Formula 1, ακόμα και αν οι ομάδες φαίνεται ότι πιέζουν για να τριπλασιαστεί η ρήτρα εισόδου για τις καινούργιες ομάδες, από 200 εκατομμύρια δολάρια που είναι τώρα, στα 600 εκατ. $.
Η Andretti έχει συνάψει εμπορική συμφωνία με την Cadillac, αλλά αναμένεται να χρησιμοποιεί μονάδες ισχύος της Renault. Οι εγκαταστάσεις της Andretti στην Ινδιανάπολη βρίσκονται σε φάση επέκτασης, ωστόσο, η εταιρεία προσλαμβάνει τεχνικούς αυτό τον καιρό για να εργαστούν στην έδρα της στο Banbury της Αγγλίας. Αυτό συνιστά ότι η έδρα της ομάδας Formula E της Andretti θα στεγάσει και το εγχείρημα της Formula 1.
Ο Nick Chester ξεκίνησε την πορεία του στη Formula 1 με τη νεοσύστατη τότε ομάδα της Simtek, για να μεταβεί στην Arrows το 1995. Εκεί έγινε μηχανολόγος αγώνα του Damon Hill το 1997 και στη συνέχεια συνεργάστηκε με τους Mika Salo και Perdro de la Rosa. To 2000 μετέβη στην ομάδα της Benetton, στην οποία παρέμεινε για περίπου 20 χρόνια, σε όλες τις ενσαρκώσεις της.
Μαζί με τον Nick Chester, στην Andretti αναφέρεται έχουν πάει και ο John McQuilliam ως επικεφαλής σχεδιαστής, ο οποίος ξεκίνησε την πορεία του στη Formula 1 το 1991 στην ομάδα της Jordan, στο ίδιο πόστο. Ήταν τεχνικός διευθυντής της Manor όταν η ομάδα χρεοκόπησε στις αρχές του 2017, και μετέβη στην Prodrive και για να γίνει διευθυντής μηχανολογίας τον Απρίλιο του 2019.
Παράλληλα, τη θέση του επικεφαλής αεροδυναμικής έχει αναλάβει Jon Tomlinson, συνεργάτης του Nick Chester στη Renault/Lotus. Ο Tomlinson ήταν επίσης επικεφαλής αεροδυναμικής στη Williams μεταξύ 2006 και 2011, ενώ έχει περάσει και από τη Mercedes σε ρόλους τόσο ομάδα της Formula 1 όσο και της Formula E.