F1: Αυτή είναι η νέα Ferrari SF-23

H Ferrari παρουσίασε το καινούργιο της μονοθέσιο, την SF-23, με την οποία θα αγωνιστεί στο φετινό Πρωτάθλημα της Formula 1, η οποία παρουσιάζει ορισμένες πολύ ενδιαφέρουσες τεχνικές λεπτομέρειες.

F1: Αυτή είναι η νέα Ferrari SF-23

H Ferrari παρουσίασε το καινούργιο της μονοθέσιο, την SF-23, με την οποία θα αγωνιστεί στο φετινό Πρωτάθλημα της Formula 1, η οποία παρουσιάζει ορισμένες πολύ ενδιαφέρουσες τεχνικές λεπτομέρειες.

Έπειτα από το ενθαρρυντικό ξεκίνημα στην περυσινή σεζόν και την απογοητευτική συνέχειά της, η Ferrari θέλει να τα πάει καλύτερα φέτος. Μία σημαντική αλλαγή είναι η προσθήκη του Γάλλου Frederic Vasseur, ο οποίος έχει αναλάβει επικεφαλής της Scuderia, αντικαθιστώντας τον Mattia Binotto. Ο στόχος για φέτος είναι σίγουρα η κατάκτηση του τίτλου. Ο στόχος για φέτος είναι σίγουρα η κατάκτηση του τίτλου. Ωστόσο, η Ferrari έχει να πανηγυρίσει νίκη από τον περασμένο Ιούλιο.

Ένα από τα βασικά πράγματα που θέλει να βελτιώσει η Ferrari το 2023 είναι η αξιοπιστία της μονάδας ισχύος, ώστε να έχει τη δυνατότητα να αντλήσει το μέγιστο από αυτήν. Στην αρχή της περυσινής σεζόν η υπεροχή του ιταλικού V6 σε ιπποδύναμη ήταν εμφανής, ωστόσο στη συνέχεια η Ferrari αναγκάστηκε να ακολουθήσει πιο συντηρητικές ρυθμίσεις, κάτι που θέλει να αποφύγει φέτος.

H SF-23 διατηρεί την περυσινή φιλοσοφία διαμόρφωσης των καλυμμάτων των ψυγείων, πηγαίνοντας αντίθετα στην φετινή τάση όσων μονοθεσίων έχουμε δει μέχρι στιγμής, που ακολουθούν τη φιλοσοφία της Red Bull, κατεβαίνοντας προς τα κάτω στο πίσω μέρος. Υπάρχει επίσης μία εξαγωγή στα πλαϊνά του cockpit που διοχετεύει αέρα στο επάνω μέρος των καλυμμάτων ψυγείων, το οποίο είναι τρισδιάστατο όπως και πέρυσι, με διαφορετική διάταξη διατρήρήσεων.

To ιταλικό μονοθέσιο διατηρεί γεωμετρία pushrod στην εμπρός ανάρτηση η οποία έχει μεταφερθεί προς τα πίσω, όπως έχουμε δει και σε άλλα φετινά μονοθέσια, για βελτίωση της αεροδυναμικής συμπεριφοράς. Η πίσω ανάρτηση είναι γεωμετρίας pullrod.

Επίσης, μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι η εμπρός αεροτομή διαθέτει γεννήτριες στροβίλων (vortex generators) που καλύπτουν τους συνδέσμους μεταξύ των πτερυγίων, όπως αυτές που είχε παρουσιάσει η Mercedes στο GP ΗΠΑ πέρυσι, αλλά είχε θεωρηθεί ότι ενδέχεται να προκαλέσει διαμαρτυρίες και δεν χρησιμοποιήθηκε. Υποτίθεται ότι ο σχεδιασμός αυτός θα ήταν απαγορευμένος για φέτος. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πως θα εξελιχθεί αυτό το θέμα.

Η φετινή παρουσίαση της Ferrari ήταν ξεχωριστή, καθώς η αποκάλυψη έγινε με την SF-23 να κατεβαίνει στην ιδιόκτητη πίστα του Fiorano για μία επίδειξη, καλύπτοντας απόσταση 15 χλμ. (2 γύροι για τον Charles Leclerc, 3 για τον Carlos Sainz), πριν από το κανονικό shakedown (100 χλμ.) του μονοθεσίου στην Imola αύριο, 15 Φεβρουαρίου.

Ο Frederic Vasseur δήλωσε ότι ήδη νιώθει την ένταση του καινούργιου του ρόλου. Ο Γάλλος επανέλαβε ότι η ομάδα θα ξεκινήσει τη σεζόν υποστηρίζοντας ισότιμα αμφότερους τους οδηγούς της. Ο Vasseur τόνισε ότι το σημαντικό είναι η Ferrari να αποτελεί την προτεραιότητα. Επίσης, ο Γάλλος αποκάλυψε ότι μαθαίνει Ιταλικά. Παράλληλα, ο Carlos Sainz δήλωσε ότι θα πρέπει να χάσει ένα κιλό έως την έναρξη της σεζόν.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!