F1-GP Ισπανίας FP1: O Lando Norris ταχύτερος με το «καλημέρα»

O Lando Norris έγραψε με τη McLaren τον ταχύτερο χρόνο στην εναρκτήρια περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Ισπανίας, με μεγάλη διαφορά 0,367 δλ. από τον Max Verstappen, ενώ ο Oscar Piastri βρέθηκε άλλα 0,2 δλ. πιο πίσω.

F1-GP Ισπανίας FP1: O Lando Norris ταχύτερος με το «καλημέρα»

O Lando Norris έγραψε με τη McLaren τον ταχύτερο χρόνο στην εναρκτήρια περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Ισπανίας, με μεγάλη διαφορά 0,367 δλ. από τον Max Verstappen, ενώ ο Oscar Piastri βρέθηκε άλλα 0,2 δλ. πιο πίσω.

Ο Lando Norris ξεκίνησε τις διαδικασίες του αγωνιστικού τριημέρου του Grand Prix Ισπανίας της Formula 1 σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στο FP1 με μεγάλο προβάδισμα από τον δεύτερο.

Ενθαρρυμένος από τη νίκη του στο GP Μονακό, o Βρετανός οδηγός φαίνεται ότι είχε βρει στο FP1 της Βαρκελώνης μία ισορροπία στο μονοθέσιο της McLaren με την οποία αισθανόταν άνετα να κινηθεί πολύ ανταγωνιστικά. Παρά τα πιο αυστηρά τεστ ακαμψίας της εμπρός αεροτομής των μονοθεσίων, από τα onboard πλάνα, η αεροτομή της McLaren έδειχνε να υποχωρεί στον ίδιο ακριβώς βαθμό με την Imola.

F1 Grand Prix of Spain Practice

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP1 του GP Ισπανίας

Στη 2η θέση βρέθηκε ο Max Verstappen με τη Red Bull, αλλά η διαφορά που τον χώριζε από τον Norris ήταν πολύ μεγάλη: 0,367 δλ. Ο Verstappen διαφώνησε με το pit wall της Red Bull στα πρώτα λεπτά για τις ιδανικές ρυθμίσεις του διαφορικού. Ο Norris ήταν πολύ καλός στην παρατεταμένη δεξιά στροφή 4, ενώ ο Verstappen έχανε σιγά-σιγά χρόνο καθώς προχωρούσε ο γύρος, πιο πολύ όμως στις αργές στροφές.

Ο Lewis Hamilton κατάφερε να πλησιάσει με τη Ferrari την επίδοση του Ολλανδού στα 0,011 δλ. και ήταν 0,15 δλ. ταχύτερος από τον team-mate του, Charles Leclerc, ο οποίος έγραψε την 4η επίδοση, έχοντας χάσει χρόνο στις δύο πρώτες στροφές. Ο Hamilton ανέφερε ότι ακόμα και τα σκληρά ελαστικά υπερθερμαίνονταν σε έναν γρήγορο γύρο και ζήτησε και δεύτερο αργό γύρο για να κατεβάσει τις θερμοκρασίες τους. Ο Βρετανός εξέφρασε δυσαρέσκεια στον ασύρματο στο τέλος της διαδικασίας.

F1 Lewis Hamilton (Ferrari)

Ο Oscar Piastri φαίνεται ότι αντιμετώπισε περισσότερες δυσκολίες από τον team-mate του, καθώς βρέθηκε -και με τους δύο τύπους ελαστικών, σκληρή και μαλακή γόμα- περισσότερο από μισό δευτερόλεπτο μακριά από τον Norris για να βρεθεί στην 5η θέση και σίγουρα θα έχει δουλειά να κάνει για να βελτιώσει τις επιδόσεις του.

Έπειτα από τη βελτιωμένη εικόνα που επέδειξε στο GP Μονακό, o Liam Lawson συνέχισε να δείχνει καλύτερη φόρμα και στο FP1 της Ισπανίας, γράφοντας με τη Racing Bulls την 6η επίδοση του FP1. Μεταξύ των δύο οδηγών της Racing Bulls, τους οποίους χώριζαν 0,25 δλ., τοποθέτησε τη Haas ο Oliver Bearman. Στην 9η θέση βρέθηκε ο Yuki Tsunoda με τη Red Bull, ενώ την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Pierre Gasly με την Alpine.

Στην 11η θέση βρέθηκε ο George Russell με τη Mercedes, η οποία όμως δεν χρησιμοποίησε τη μαλακή γόμα στο FP1. O Βρετανός έγραψε τον ταχύτερο χρόνο του με τη μέση γόμα. Οι περισσότερες ομάδες ξεκίνησαν της διαδικασία με τη σκληρή γόμα. Για δεύτερο σετ, η Mercedes επέλεξε τη μέση γόμα, σε αντίθεση με τις υπόλοιπες, που προτίμησαν -ως συνήθως- τη μαλακή.

Η γερμανική ομάδα επικεντρώθηκε σε προσομοιώσεις αγώνα με τη μέση γόμα, αλλά ο Russell ανέφερε έπειτα από 6 γύρους ότι το εμπρός αριστερό ελαστικό του δεν φαινόταν καλά. O Russell ανέφερε στην αρχή της διαδικασίας ότι στην αρχή το τιμόνι του έγινε πολύ μαλακό ενώ είχε ξεκινήσει πολύ βαρύ. Ο Βρετανός έκανε τους περισσότερους γύρους από όλους (32) και ολοκλήρωσε τη διαδικασία με ένα μπλοκάρισμα φρένων στη στροφή 10.

Ο Fernando Alonso έκανε παράπονα για τον κινητήρα του, αναφέροντας ότι έχανε 0,2 δλ. στις ευθείες και ζήτησε από την Aston Martin να ελέγξει τι συνέβαινε, γιατί πίστευε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Ο Ισπανός βγήκε από το μονοθέσιο με 5 λεπτά να απομένουν για το τέλος της διαδικασίας.

F1 Ryo Hirakawa (Haas) Ο Ιάπωνας οδηγός της Toyota Gazoo Racing στο WEC, Ryo Hirakawa, οδηγούσε το μονοθέσιο του Esteban Ocon για τη Haas στο FP1, αλλά είχε μία μικρή έξοδο από την πίστα (στη στροφή 10) στην αρχή της διαδικασίας. Στο στρατόπεδο της Williams, o οδηγός της Ακαδημίας νέων της ομάδας, o Γάλλος Victor Martins, βρέθηκε στο τιμόνι του μονοθεσίου του Alex Albon. Η Williams ακολούθησε την τακτική της Mercedes, αποφεύγοντας να χρησιμοποιήσει τη μαλακή γόμα.

Η Alpine τοποθέτησε ήδη τον 4ο φετινό κινητήρα εσωτερικής καύσης της Renault στο μονοθέσιο του Franco Colapinto. Αν χρησιμοποιηθεί κι άλλος, ο Αργεντίνος (που έγραψε τον τελευταίο χρόνο στο FP1) θα δεχθεί ποινή.

F1 Χρόνοι FP1 GP Ισπανίας 2025

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!