F1-Τεστ Μπαχρέιν: Sainz και Norris οι πρωταγωνιστές της 2ης ημέρας

O Carlos Sainz με τη Williams ήταν ο ταχύτερος οδηγός της 2ης ημέρας του τεστ προετοιμασίας της Formula 1 στο Μπαχρέιν πριν από την έναρξη της σεζόν, όπου ο Carlos Sainz σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και ο Lando Norris την πιο εντυπωσιακή προσομοίωση αγώνα.

F1-Τεστ Μπαχρέιν: Sainz και Norris οι πρωταγωνιστές της 2ης ημέρας

O Carlos Sainz με τη Williams ήταν ο ταχύτερος οδηγός της 2ης ημέρας του τεστ προετοιμασίας της Formula 1 στο Μπαχρέιν πριν από την έναρξη της σεζόν, όπου ο Carlos Sainz σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και ο Lando Norris την πιο εντυπωσιακή προσομοίωση αγώνα.

Οι περισσότερες ομάδες της Formula 1 επικεντρώθηκαν στις προσομοιώσεις αγώνα στη 2η ημέρα του τεστ προετοιμασίας στο Μπαχρέιν, υπό το φως των προβολέων, αν και οι θερμοκρασίες εξακολουθούσαν να είναι πολύ χαμηλές (17 βαθμούς Κελσίου), η πίστα ήταν ταχύτερη, επειδή είχε στρωθεί με γόμα. Ωστόσο, δεν υπήρξαν πολλοί ταχύτεροι χρόνοι από τους πρωινούς.

Στην πραγματικότητα, μόνο ο Carlos Sainz, που συνέχισε από το πρωί το πρόγραμμά του με τη Williams, κινήθηκε ταχύτερα από τον επικεφαλής της πρωινής διαδικασίας, Lewis Hamilton (Ferrari). Ο Sainz χρειάστηκε μόλις μισή ώρα στη διαδικασία για να κινηθεί με γόμα C3 μόλις 0,013 δλ. ταχύτερα από τον Hamilton, σε ένα γύρο προσομοίωσης κατατακτήριων δοκιμών, πριν από την προσομοίωση αγώνα που έκανε αργότερα.

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από τη 2η ημέρα του τεστ στο Μπαχρέιν

Έπειτα από περίπου 68 λεπτά, ο Sainz είχε ένα τετ-α-κέ στην 1η στροφή, όταν έχασε το πίσω μέρος της Williams, με τον πίσω άξονα να μην έχει πρόσφυση. Η Williams επικεντρώθηκε στην επίλυση των προβλημάτων που αντιμετώπιζε πέρυσι το μονοθέσιο με τους ισχυρούς ανέμους και φαίνεται ότι η δουλειά απέδωσε καρπούς, όπως δήλωσε ο Alex Albon, δεδομένου ότι εχθές φυσούσε αρκετά στο Μπαχρέιν. Επίσης, ο Ταϊλανδός οδηγός δήλωσε ότι η Williams είναι καλή στις αργές στροφές.

Με τα σημερινά χιλιόμετρα, ο Sainz ολοκλήρωσε την προετοιμασία του ενόψει της νέας σεζόν, καθώς θα οδηγήσει ξανά το μονοθέσιο στις ελεύθερες δοκιμές του GP Αυστραλίας. Ο Ισπανός συμπλήρωσε τους περισσότερους γύρους της ημέρας. Ήταν ο μόνος που ξεπέρασε τους 100 γύρους, για να σταματήσει στους 127, δηλαδή περισσότερο από 2 πλήρεις αγώνες 57 γύρων.

Εντυπωσιακός ο ρυθμός αγώνα της McLaren

Αν και ο Lando Norris βρέθηκε στη 14η μόλις θέση του πίνακα των χρόνων, σημείωσε το ταχύτερο μεσαίο sector και εντυπωσίασε με την ταχύτατη προσομοίωση αγώνα που πραγματοποίησε. O Norris έχασε το μεγαλύτερο μέρος της πρώτης ώρας, με τη McLaren να έχει αφαιρέσει το δάπεδο του μονοθεσίου της. Ο Βρετανός έκανε μόλις 7 γύρους πριν επιστρέψει ξανά στα pits. Η McLaren δεν ήταν ούτε σήμερα ιδιαίτερα παραγωγική στην αρχή, και έβαζε ακόμη βαφή flow visualization, κάτι που οι περισσότερες ομάδες έχουν σταματήσει να κάνουν, ή το συνδυάζουν με άλλες εργασίες.

F1 Lando Norris (McLaren) 2

Στη συνέχεια όμως, ο Norris έκανε μία ταχύτατη προσομοίωση αγώνα (C3 – 20 γύρους, C1 – 18 γύρους, C2 – 20 γύρους), γυρίζοντας στο σταθερά στο 1:32 στο τελευταίο του stint με τη γόμα C2, δηλαδή 1,5 ολόκληρο δευτερόλεπτο ταχύτερα από το ρυθμό του Leclerc και του Antonelli με αυτό το ελαστικό. Παρότι ο Norris είχε ελαφρύτερο φορτίο καυσίμου με τη C2, το προβάδισμά του ήταν εντυπωσιακό.

Στα τελευταία λεπτά, o Norris έκανε δοκιμαστικά pit stop, μεταξύ των οποίων πίεζε στο όριο, σημειώνοντας το ταχύτερο μεσαίο sector, με τη McLaren να φαίνεται ότι έχει ένα πολύ καλό εμπρός μέρος στην είσοδο των στροφών, αν και υπήρξαν κάποιες άτσαλες αναβάσεις στα kerb στην έξοδο από τις στροφές από την πλευρά του Βρετανού οδηγού.

O Leclerc στην τριάδα

Στην 3η θέση του πίνακα των χρόνων, πίσω από τον Hamilton, βρέθηκε ο Charles Leclerc. Μέχρι τη συμπλήρωση της πρώτης ώρας, ο Leclerc είχε πλησιάσει τον πρωινό χρόνο του Hamilton στα 0,05 δλ. με τη γόμα C3. O Μονεγάσκος δοκίμασε και την πιο μαλακή γόμα C4 αργότερα, αλλά στον πρώτο του γρήγορο γύρο εμποδίστηκε από τον Isack Hadjar.

F1 Charles Leclerc (Ferrari)

Στα 95 λεπτά περίπου, η πίστα ίσως έγινε λίγο ολισθηρή, καθώς ο Doohan είχε ένα μεγάλο μπλοκάρισμα φρένων στην 4η στροφή και λίγες στιγμές αργότερα ο Leclerc έκανε ένα τετ-α-κέ 360 μοιρών στην τελευταία στροφή. Παρά το γεγονός αυτό, στη σύγκριση τηλεμετρίας γρήγορων γύρων, η Ferrari φαίνεται να έχει πολύ καλή επιτάχυνση από τις στροφές, αλλά υστερεί σε σύγκριση με τη McLaren και τη Red Bull στις γρήγορες καμπές.

Η SF25 εξακολουθεί να έχει κάποια υποστροφή, και είχε πιο μαλακές ρυθμίσεις σήμερα, στους γρήγορους γύρους με τη C4, ενώ στη συνέχεια έκανε μία προσομοίωση αγώνα ξεκινώντας με τη γόμα C3 (17 γύρους) και περνώντας μετά στη C2 (18 γύρους) και τέλος τη C1. Οι χρόνοι του Leclerc δεν ήταν όσο γρήγοροι ήταν αυτοί του Norris στην αντίστοιχη προσομοίωση αγώνα.

Στην θέση βρέθηκε ο Andrea Kimi Antonelli, μόλις 0,006 δλ. πίσω από τον πρωινό χρόνο του team-mate του στη Mercedes, George Russell, αλλά 0,4 δλ. μακριά από την κορυφή. Ο Antonelli φλέρταρε με την υπερβολή σε πολλούς από τους γύρους του, με συχνές υπερβάσεις ορίων πίστας, καθώς εξερευνούσε τα όρια.

Καθυστέρησε αρκετές φορές τα φρένα για διάφορες στροφές πιέζοντας συνεχώς. Στο τέλος της προσομοίωσης αγώνα που πραγματοποίησε ο Ιταλός, είχε αρκετές εξόδους από την πίστα και μπλοκαρίσματα φρένων. Στο στρατόπεδο της Mercedes εμφανίστηκε για πρώτη φορά και ο Simone Resta, πρώην τεχνικός διευθυντής της Haas και επικεφαλής σχεδιαστής της Ferrari.

Τέλος δοκιμών για τον Lawson

O Lance Stroll σημείωσε τον 6ο χρόνο της ημέρας, με την Aston Martin να έχει μια πιο παραγωγική ημέρα, αλλά ήταν η ομάδα που συμπλήρωσε τους λιγότερους γύρους σήμερα, η μοναδική που δεν ξεπέρασε το φράγμα των 200 γύρων, ενώ οι κορυφαίες συμπλήρωσαν 300. Ωστόσο, ο Καναδός ήταν ταχύτερος του Liam Lawson με τη Red Bull, που όπως και ο Sainz, συνέχισε το πρόγραμμά του από το πρωί.

O Νεοζηλανδός είχε ξεκινήσει πριν από το μεσημεριανό διάλειμμα μία προσομοίωση αγώνα, την οποία δεν κατάφερε να ολοκληρώσει σε εκείνη τη διαδικασία, λόγω προβλήματος με απώλεια πίεσης νερού. Ωστόσο, τη συνέχισε το απόγευμα, χρησιμοποιώντας και τις τρεις γόμες ελαστικών που θα είναι διαθέσιμες στο Grand Prix (C3, C2, C1). Περίπου 95 λεπτά πριν από το τέλος της ημέρας, ο Lawson είχε ένα μπλοκάρισμα φρένων στην πρώτη στροφή.

Formula 1 Testing in Bahrain Day 2

O τεχνικός διευθυντής της Red Bull, Pierre Wache, επιβεβαίωσε ότι αύριο, στην τελευταία ημέρα του τεστ, θα παρουσιαστούν ορισμένες αναβαθμίσεις στην RB21: «Νομίζω ότι θα έχουμε κάποια νέα εξαρτήματα για την 3η ημέρα, αλλά δεν είναι πολύ διαφορετικά. Ήταν προγραμματισμένα για τον πρώτο αγώνα, αλλά προσπαθούμε να το πιέσουμε λίγο για την 3η ημέρα εδώ, επειδή μας δίνει τη δυνατότητα να δούμε αν η κατεύθυνση είναι σωστή ή όχι, αλλά δεν είναι κάτι μαγικό».

Οι υπόλοποι

Ο Jack Doohan ήταν 0,06 δλ. ταχύτερος από το χρόνο που σημείωσε το πρωί ο team-mate του στην Alpine, Pierre Gasly. Αυτό έφερε τον Αυστραλό στην 8η θέση. Στα pits της Alpine σήμερα είδαμε για πρώτη φορά και τον Dave Greenwood, πρώην μηχανολόγο αγώνων του Kimi Raikkonen στη Ferrari.

Η Racing Bulls έδειχνε και πάλι πολύ νευρική στα χέρια του Isack Hadjar (10ος), με υποστροφή στην είσοδο των στροφών και υπερστροφή στην έξοδο. Ωστόσο, ο Γάλλος συμπλήρωσε τους περισσότερους γύρους από τους οδηγούς που συμμετείχαν μόνο στην απογευματινή διαδικασία, ξεπερνώντας και τον Lawson με 94 γύρους. Με το τιμόνι πάλευε αρκετά και ο Gabriel Bortoleto με τη Sauber, με αρκετές στιγμές υπερστροφής.

Περίπου στο μέσο της διαδικασίας, οι μηχανικοί της Haas προσπαθούσαν να επιδιορθώσουν το δάπεδο της VF-25, όπως συνέβη και έπειτα από τις τρεις ώρες, όταν έγιναν παρεμβάσεις και στα εμπρός φρένα. Όπως πάντα, η Haas δεν κυνήγησε ανταγωνιστικούς χρόνους.

Χρόνοι 2ης ημέρας τεστ Μπαχρέιν

F1 Χρόνοι 2ης ημέρας τεστ Μπαχρέιν 2025

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!